Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Anladım ki...

Etiketler: ,


Anladım ki her yeni kulaklığın üstünde yatmamanın tek yolu yatarken müzik dinlememekmiş.
Anladım ki yıkanıpta üzerinde yemek artığı kalmış bulaşık,hiç yıkanmamıştan daha kirliymiş.
Anladım ki yıkarken en dikkat edilecek bulaşık kepçe ymiş.
Anladım ki bugünün bulaşığı yarına bırakılmamalıymış.
Anladım ki kayısı reçeli her hazırladığım kahvaltıda dolaptan alınıyor ama asla dokunulmuyormuş,
Anladım ki önce bayat ekmekleri bitirip sonra taze ekmeğe geçme fikri sadece yeni bayat ekmeklerimiz olmasını sağlıyomuş
Anladım ki evde üç televizyonun bulunması maçları evde izleyebilmek için yeterrli değilmiş.En az birinin çalışması gerekiyomuş.
Anladım ki pislikleri çekmediği için komşudan alınan elektrikli süpürgenin yanında üvey evlat muamelesi gören makineyi yeniden hayata döndürmenin yolu torbasını boşaltmakmış.
Anladım ki üst kattaki teyzenin balkondan "Oğlum şu gecen patatesci soğancı arabasını durdursana" isteğine karşı suratına anlama özürlüymüşüm gibi bakmamam için Islık Çalmayı öğrenmeliyim.
Anladım ki yeni taşındığınız binanın kız pansiyonu olması bir erkek için sanıldığı gibi şanslı bir durum değilmiş.
Anladım ki taşındığınız evin hala kızlara ait olduğunu sanan bir tüpçüden tüp sipariş ederseniz,bir tüp değişmek için iki delikanlının birden gelebileceğine şahit olabilirsiniz.
9 Yorum:

anlayışın için saol valla... :)))
anladım ki yorum yazabilmek için bin kalem gücünde olmak lazım...zira yazacak bi şiy bulamıyorum
sadece izlendiğini anlaman için yazdım varsayalım.. :b


Çok teşekkür ederim :) Kendine iyi bak ...


anladım ki fd de İstanbul'da Sonbahar sarkısını dinliyor :)


anladım ki Cd de İstanbul'da Sonbahar sarkısını dinliyor :)


anladım ki fd nin bulaşıkla ilgili sorunları varmışş:))


Öğrenci olduğumu da anlamıştırsın değil mi Syhn :)


Anladım ki kafiyeli olduu fd cd :))


şiir mi yazalım Kupa Kızı :)


aferin çocuk anlama kabiliyetin baya bir genişmiş ;)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar