Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ayça Şen

Etiketler:


Ayça Şen çokca hayranı olan bir radyo programcısıymış.Aslında daldan dala bir Kadın.Benim Ayça Şen'in radyo programcılığından haberim olmadığı gibi bu isimden de haberim yoktu.Taa ki geçen yıl bi hafta sonu Bursa ya teyzemlere giderken otobüsün radyosunda başka bir programa şarkıcı kimliğiyle konuk olduğu yayını dinleyene kadar.

Aslında böyle her dalda bişeyler yapan aktif kıpır kıpır biri olduğunu bilsem çok gülmezdim söylediği iğrenç şarkılara.Eğer o an düşündüğüm gibi tüm işi şarkıcılık olsa komedi derdim.Berbattı o zaman.Radyoda işte erkek spiker sorular soruyo bu cevaplıyo..Buralar tamam.Ama arada bir şarkı söylüyo ve tüm otobüs bu komediyi dinliyo.Hele bir şarkısına otobüs katıla katıla güldü."Evlenicem senle buna eminiiiiiiiimmm.Erkek sindrellaaaa"..
Şimdi şarkıyı banttan felan dinletseler belki bu kadar komik olmazdı.
Enstrumanlar şunlar bunlar dım tıs felan.Belki öyle olsa değişik der geçerdim.
Ama canlı söyledi.Elinde sadece bir gitar.E gitar ne kadar kapatabilir ki bu sesi.
Ben en önde şoförün arkasındayım.Sol tarafta 60 larında adamın biri dayanamadı.
Sessiz denilemeyecek bir mırıldanmayla şoföre hitaben " Eşşek kadar adam.Utanmıyo dinlediği şeylere bak" :)
Yanında ki kızı babasına yalvarıyo "baba sus öyle deme duyacak ".
Adam "Duysun kazık kadar adam,yaşlı başlı insan,bu şarkılardan ne anlıyo" .
Adamın söylediklerini herkes duyuyo.Güle güle gittik gerçekten.Şoför hiç aldırış etmedi.İyi de etti.

Adının Ayça şen olduğunu da bilmiyordum.Google dan "Erkek Sindrella" diye aratınca buldum.He bide unuttum bak.Radyo sunucusu şey sanmıştı."Erkeksin Drella".Dedi ki "Drella ne demek?".Bide ona çok gülmüştüm.

Bir tık :)


Neyse baktım kimmiş neciymiş felan.Baya aktif biri.Şöyle söyleyeyim herşeyi yapıyo.Bir de şarkı söyleyeyim demiş.Bence bu açıdan bakılınca çok kötü değil sesi.Kendi yazmış sözlerini de.Helal olsun valla.Aslında radyo programcılığı ön plandaymış.Ben de bir radyo programında birine yaptığı telefon şakasını gördüm.Bu kadın hakkındaki ön yargılarım tamamen yok oldu.Harika biri diye düşünmeye başladım.Yaptığı telefon şakasını bir de siz dinleyin.Benim gibi tanımaya başlamamış olursunuz en azından.Önce şarkılarını duymak hakkında iyi şeyler düşünmenize engel oluyo.Sizde bu olmasın.Dinleyin.Çok güldüm ben :)

Ebru Çapa

Emlakçı

Bu bir bant kaydıdır



Tansu Çiller

Pelin Batu


Edit :Bu yazıyı çok önce yazmıştım ama paylaştığım bir kaç ses kaybolmuştu.Yeni bir yöntemle farklı şeyler paylaştım.Yenilikler yaptığım eski bir yazıdır.

2 Yorum:

Ayça uzun yıllardır yapıyor bu işi,ehhh yaşıda az değil artık:)


valla sürekli radyo dinleyemediğim için bilmiyodum.Artık yaşından dolayı bırakmazsa(o kadar da yok yaşı be.Bi çocuğu var biliyorum.12 13 yaşlarında) dinlemek nasip olur belki. :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar