Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Gülhan'ın Galaksi Rehberi

Etiketler: , , , ,



Bir kaç gün önce Bana yöneltilen bir mimde "Gerçekleştirmek istediğiniz 3 hayaliniz nedir?" sorusuna "dünya turu yapmak" diye yanıt vermiştim.Artık bilinçaltımda dünya turu yapmak olduğu için midir bilmem ama yurtdışı gezi programlarına özel bir ilgim var.


Bu programlar genellikle bir sunucu ve bir kameramandan oluşan kısıtlı bir ekiple çekilen belgesel şeklinde programlar oluyor.Acun Ilıcalı nın Acun Firarda sı,Saim Orhan ın Aynası felan..Bir de benim bu ikisinden daha fazla hoşuma giden Tv8 de yayınlanan Gülhan Şen'in "Gülhanın Galaksi Rehberi" var.




Diğer ikisinin erkek olmasından dolayı bunu daha fazla sevmiştirsin diyenleriniz olacaktır.Yaaaniii..Şöyle söyliim hanfendi güzel evet.Ama bu değil sebep.Gülhan Şen sadece güzel değil akıllı, zeki ,sempatik,sevimli(Sempatikle aynı değil.Felsefe yapamam şimdi),genel kültürü yüksek bir sunucu ve tüm bunların bir getirisi olarak ağzı laf yapıyor.Laf yaparkende şekil olarak kendisine benzeyen ama aptal olan hemcinslerine hiiiiç mi hiç benzemiyor.Diksiyon süper.Karizmatik bi kere.Saim Orhan la kıyaslanamayacak kadar karizmatik.


Saim Orhan kötü sevmem demiyorum.Ama o adamın yerinde kim olsa yapar onun yaptıklarını.Herşey dil bilmekle olmuyo malesef.Dil lazım biraz.Ama Language den bahsetmiyorum.Başka türlü bir dil.Ya konuşmayacaksın az konuşacaksın.Yada mantıklı ve karşındakini salak yerine koymayan bir tavırla konuşacaksın.Saim Orhan kendisini izleyenlerin ilkokul çocukları olduğunu mu sanıyo nedir? Abi çizgi film yapmıyosun biraz relax.İzleniyosun büyük küçük izliyo seni."Bakın işte bu adam oturmuş burda elma satıyor.Evet yanında diz çöktük.Wat ar yu doing.Sayın seyirciler Ne yapıyorsun diye sorduk-du yu vant epıl-Iııı Elma sattığını söylüyor.Biz de burdan uzaklaşıyoruz." Ya abi o adamın orda elma sattığını bilmeyen mi var.Git başka biyere yada başka soru sor.O soru sorulur mu? Karizma desen al şurayı dinle ben başka bişey demiyorum.
Hay Başına Durian kadar taş düşsün emi.



Gülhan Şen bu değil işte.Birde şöyle bi durum var.Ayna pogramı bir ülkeye gidince heryerine gidiyo.Doğusu batısı şurası burası.Ama Gülhan Şen bir gün yolunuzun düşebileceği bir yerde nereleri görmelisiniz nerelerde alışveriş yapabilirsiniz gibi biraz daha gerçekleşebilir bir seyehatten bahsetmiş oluyo.Yani izleyince "Yaw aslında gitsek mi bu yaz" diyebiliyo insan.






Kendisinden biraz daha bahsedeyim.1978 Bulgaristan doğumlu ama Türk asıllı.1985 te Bulgaristan da zorunlu isim değişikliğine tabi tutulmuş ve adı Galina Hristova Mihaylova olmuş.Bu kez de zorunlu göç ettirilmiş ve Türkiye ye dönmüş.Ortaokulu ve liseyi Türkiye de bitirmiş ve üniverisiteyi İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi - Radyo Televizyon bölümünde okumuş.Trt de Brt de çalışmış.2001 yılında reuters haber ajansı’nın her yıl 15 ülkeden 1’er genç televizyoncunun katılımıyla gerçekleştirdiği “haber ve program yapımcılığı” eğitimine katılan türk televizyon muhabiri olmuş ve Londra'da bu konuda eğitim almış.Cnn Türk ten sonra şimdi de Tv8 de görüyoruz onu.Muhtemelen Zekasını ve güzelliğini gördükten sonra önermiştir televizyoncu olmasını Sakıp Sabancı.O da sözünü dinlemiş olsa gerek :)



Neyse işte Program yeni sezonda yine tv8 de Her perşembe saat 20:15 te.Bilmeyeniniz yokturdur aslında.İzleyin sinir etmeyin adamı.


Bu arada Gülhan Şen'i bloguma davet ettim ama gelip okuyacağına da ihtimal vermedim.Gelmiş okumuş sonra da cevap yazmış.Yorumunu ekliyorum hemen :)

Çok teşekkkür ederim ,okudum yazdıklarınızı.. Neden okumayayım aşkolsun! :)
Güzel sözleriniz beni mutlu etti, doğru düzgün birşeyler yapmaya çalışıyorum
işte sadece, hem eğlenceli olsun hem de içi boş olmasın istiyorum,
başarabiliyorsam ne mutlu bana!
Sevgilerimle, keyifli kalın!
Gülhan ŞEN
Not:Filme gittiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum...


Belirteyim arkadaşlar Gülhan Şen Cuma günü gösterime giren Kanalizasyon filminde oynadı.Gitmedim daha .Gitmeliyim. :)

17 Yorum:

izlenmez miii yaaa sen sinir olma diye değil seve seve öle bayıla izlenir. bayılıyorum bu hatuna.


ben zaten izliyorum.Hatta hastasıyım.:)


izleyenlere lafım yok :) ölüp bayılmayın..sonra yayından kaldırırlar..hastada olmayın.mutlu ve sağlıklı kalın..bi durun ya :) ne ölmek bayılmak hasta olmak felan biraz ağzınızı hayra açın :)
düzgün izleyin.. :)


Ben ölmüyorum,bayılmıyorum,hiç izlemedim kendilerini...

Ama eğer izlersem düzgün izlicem ;)


yok yok onlarda düzgün izliyolar :)


bende çok seviyorum. her programını izliyorum diyemem ama denk geldimmi de değiştiremiyorum kanalı:))

bencede zeki akıllı sempatik ve sevimli :)
bu arada, sayende gülhan hakkında bir çok şey öğrendim.


O kadar keyifle izlerimki programını yazıyı görüncede hemen atladım.Çok teprik,çok keyifli bi yazı olmuş bi çırpıda okudum..Gülhan başka bişi..


Syhn

Geç oldu ama teşekkür ederim.Bilgilendirdiğimi düşünüyosan çok mutlu oldum.

Fulya : evet başka bişi :) şimdi her aklımdan geçeni de yazmıyorum :) kötü deil ama iyi şeyler.Yazım için yorumuna da ayrıca teşekkür ediyorum. :)


çok matrak bir kadın, bir bölümde sahra çölünün üstünde yuvarlanıyordu:)


Şımarmak bile yakışıyor ona değil mi :)


yaaa inanmıyorum sana :( keşke ilk yayınlandığı zaman okusaydım bu yazıyıı.. ama imkan yoktu işte..

bende izlerim gülhan şeni.. en azından diğer şamalak programları izlemek imkanında kalmıyorum..

bu arada habertürkte aş kendini diye bir program var.. oda tavsiye edilebilir ;)


aş kendini gel aşka :)

geri dönüşüm kutusuna attım ki sonra da okuyabilesiniz :)

Pek izlenecek şey de kalmadı :( Televizyonun karşısında akşama kadar oturuyorum ama açtığım yok.Bir gün böyle biri olacağımı söyleselerdi inanmazdım


valla bence de bu kadın dığerlerının arasından sıyrılıyo.
dediğin gibi daha dolu,daha sempatik ayrıca.
izletiyo kendini

cevap yazması da buyuk ıncelıkmış:)


:) dimi dimi :)

valla bende gelip okuacağını beklemiyordum :) Okumuş bir de cevap yazmış :)


Denk gelince izliyordum..geçen sene izlemiştim en son acaba hala programı duruyor mu?


Gülnihâl-Ayrı değil birleşik : Duruyor duruyor :) Hatta bak

http://naysting.blogspot.com/2012/07/simdi-reklamlar.html


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    8 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar