Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Öksürük Şurubu Kokmak

Etiketler:


Öncelikle belirteyim önümden siyah kedi felan geçmedi,merdivenin altından da geçmedim,ayna da kırmadım,evin içinde şemsiye de açmadım,hatta bakın bu da yeni "gece vakti tırnağımı da kesmedim".Bütün bunları bir yana bırakalım ben uğursuzluk getirdiklerine de inanıyor değilim.Ama nedir bu başıma gelenler.

Perşembe olanları burda yazmıştım.Sesim düştü sunumu hemde yanlış yerine çalıştığım sunumu berbat anlattım.Gelirken açık unutulan Kamyon kapısı az daha kafamı dağıtıyodu.Neyse perşembeyi ölmeden atlattık.Cuma günü de bitmedi.Islak ayaklarla mermer koridorda manevra yapamayınca odama değil duvara girdim.Sonuç ayak parmaklarım ezildi sol el başbarmağımın da tırnagının altı komple kan topladı.Canım sıkılıyo ama Pes oynayamıyorum.Çünkü başparmak iptal.Mesajda yazamıyorum.Bugün de yeni bir dert Öksürük başladı.İçten içe ölüyorum.Ciğerlerim sökülüyor.

Geçen şeyi düşünmüştüm.Küçükken nasıl öksürük şurubu koktuğumu.Ulan hep ilaç kokan bir insanım zaten.Ellerimde kesilmedik yer kalmamış tentürdiyot kokusu artık bedeniimin kendi salgılayabildiği bir koku haline geldi. Öksürük ise hiç unutamadığım kendini unutturmayan bir durum.Küçükken sonbaharla birlikte o bilindik öksürük şurubu kokusu benden eksik olmazdı.Tadı tüm ilaçların aksine güzeldi.Hatta eğer iki üç şurup birden kullanılıyorsam önce acı olanlar içer en son öksürük şurubuyla ağzımın tadını düzeltmeye çalışılırdım.Öksürüğü geçirmezse artık evde kimseye uyku yoktu.Annemin yöntemleri devreye girerdi.Önce dut pekmezini yağla kavurur sıcak sıcak 9 10 kaşık ağzıma sokuştururdu.Yine mi geçmedi.Bu kez bir çay bardağı altlığında tuz getirirdi.Bunu dilinin ucuna sür derdi.İlginçtir tuzla birilikte öksürük kesilirdi.Bunu herkes bilmez :) Tamamen naturel.Bildiğin NaCl :)

Öss den bir gün önce de faranjit olmuştum.Bademcikleriimi yutacak gibi oluyodum.Boğazıma kaçıyo nefes alamıyodum.Yüksek ateşte vardı.Sprey ,haplar ve 10 iğne yazdı.Sınava da bu şartlar altında girdim.Yok yok bu yüzden "aslında daha iyi yapabilirdim" demiycem.Belki 5 10 puan ama...Amaaan memnunum şimdi ki halimsen.Kısmet.

Uğursuzluğumun üçüncü gününde işte bu dertle uğraşıyor olucam.Tuzladım dilimi.Aslıında bu tuzun çok önemli bir yeri var he..Şimdi aklıma geldi.Tuz mu çevirsem.Çevirttirsem işte.Nazar değdi heralde.Tabi canım nazarlık almadığım hataydı zaten :) Geçmiş olsun bana.Görüşürüz.ÖÖhööö öhööö..(Tuz)
3 Yorum:

Çok çok geçmiş olsun.Parmak da çok fena olmuş yaa off :(


Çok Çok teşekkür ederim.Evet ama geçer.Daha öncede çok geldi başıma.Hani derler ya "tırnağım bile olmazsın" böyle bir laf vardır..Tırnak sanki önemsizmiş gibi..Yok vala şu anda kalbim orada atıyo.Tırnaklarımızın degerini bilelim :)


Tırnağının değerini bilen biri olarak '' sen benim tırnağıma makas bile olamazsın '' demeyi tercih ediyorum :P


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar