Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Yıllar İçinde Değişen Blogger

Blogger Platformunun Blogger Kurulduktan sonraki değişimini gözler önüne seren ilginç bir paylaşım olacak. chethstudios.net adında yabancı bir sitede gördüm resimleri.Blogger ın Kurulduğu 1999 yılı ile 2009 yılları arasındaki On yıllık süreçte bir kez el değiştirmiş olmakla birlikte bloglarımıza girerken karşımıza gelen platformunda büyük değişimi bariz bir şekilde görebiliyoruz.


Blogger ın hakkında kısmına baktıysanız bilirsiniz.Blogger 1999 yılında Büyük Şirketler için web projeleri hazırlayan üç arkadaş tarafından kurulmuş.Bu üç genç başkaları için çalışmaktan memnun değillermiş.Kendi projelerini oluşturmak istemişler ve 1999 yılının Ağustos ayında Pyra Labs adında küçük bir şirket olarak Blogger ı kurmuşlar.

  • 1999 yılına ait ilk resmin altındaki Pyra logosunu görüyorsunuz.Ben şu anki haliyle karşılaştırınca 10 yıl önceki platformu beğenmedim açıkcası.Mavi tema pek içaçıcı değil.Ama tabiki projeye lafım yok.Arkadaşları tebrik ederim :)
  • Galiba ilk yıl görünüşe önem vermiyolardı.Bir yıl sonra büyük bir değişiklik göze çarpıyor.Blogger ın Turuncu Logosu ilk burda karşımıza çıkıyor.

  • 1999 -2000 arasındaki değişim 2000 -2001 yılları arasında ki değişimden daha büyük.Yeni özellikler ve daha kullnaışlı olduğu kesin ama görünüşü pek değişmemiş.

  • Bu değişimde büyük olmamış.Tabi ki biz şekil olarak görünüş olarak bakıyoruz.

  • 2002 yılında blogger yüzbinlerce kullanıcıya sahip oluyo ama Bu küçük şirketi yönetenler hala birkaç kişi...Ve Google Blogger ı alıyor.Blogger ı aldıktan sonra Platformun bayağı değişmiş olduğunu görüyoruz.Gooğle yaramış :) Daha ferah daha çekici.Böyle daha bi sevimli olmuş sanki :)

  • Galiba ben blogger la 2004 te tanışmıştım.2005 te Görünüm olarak büyük bir değişiklik olmamış.

  • Ekip Şablonu oturttuğunu düşünüyor belli ki.Bence de artık görünüm de daha az değişimler gerekli.

  • 2007 de de Eskisini aratmayan sade alışılmış bir Görünüm.

  • Ve şu anda kullanıyor olduğumuz blogger Platformu.

Nasıl ama.Değişim şaşırtıcı değil mi? Bence şimdi o ilk yıllarda ki halinden daha sevimli ve güzel.Sizce de öyle değil mi ? :))

2 Yorum:

sakla birgün lazım olur cinsinden...
Çok beğendim bu halini bilmiyordum.


ya yok resimleri ben saklamadım..Belirttiğim kaynakta gördüm.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar