Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Canon See Him !

Etiketler:





Furkan, kendisine ait bir Canon fotoğraf makinesini ve bu makine ile çektiği birbirinden güzel fotoğrafları hayal ederken kısa vadede hayallerinin gerçek olmasının ne kadar zor olduğunu anlamış.Ama bu makineyi birşekilde almayı da kafasına koymuş.Ne yaparım nasıl yaparım da bu makineyi alırım derken aklına bir fikir gelmiş.Benim para biriktirerek bu makineyi 2010 a kadar almam mümkün değil.Bu parayı bulamam.Ama Canon un beni görüp de bana Bir Canon hediye etmesi konusunda bana destek verecek 2010 kişi bulurum demiş.Arkadaşından ödünç aldığı eski bir makineyle çıkmış sokağa.Üzerinde "Canon see Him" yazılı plakayla fotoğraflarını çekmek için ikna etmeye çalışmış sokaktaki insanları. Çektiği fotoğrafları canonseeme.blogspot.com adındaki bloguna koyup daha fazla insanın onun bu çabasından haberdar olmasını ve destek vermesini beklemiş.






Hayal ettiğinden çok daha fazla ilgi görmüş.Bir ay içerisinde Facebookta FanLarı tarafından kurulan gruba 800 e yakın kişi katılmış.2000 Kişiye anlattığı projede şu ana kadar 1100 e yakın fotoğraf elde etmiş.Hatta gazeteye haber olmuş.Hürriyet gazetesi bu ilginç projeye yer vermiş sayfasında.Bloglardan destek yazıları gelmiş.



İlk bakışta sanki anlaşmalı bir reklam gibi göründüğü için insanlar destek vermekte tereddüt etmiş.Sokakta yakaladığı insanların bir kısmı fotoğraf çektirmeye yanaşmamışlar çünkü onu pazarlamacı sanmışlar.Fotoğraf çektirenlerden bazılarıysa çirkin çıktıklarını düşünüp sildirmişler geri.Eee tabi 2010 sayısına ulaşmakta bu şekilde mümkün olmuyor.



Farklı farklı illerden hatta farklı farklı ülkelerden ellerinde "Canon See Himm" yazılı plakayla çekilmiş fotoğraflar gelmeye başlamış.Gel gör ki Canon dan hala ses yok.Eee olmaz tabi görse bile sesini çıkarmayacaktır.2010 olmadan Canon'un Fotoğraf makinesi için Furkan'a göz kırpacağını sanmıyorum.Ama günümüzde iletişim konusunda internetin ne kadar büyük bir nimet olduğunu ortaya koyan güzel bir örnek.Bir üniversitede de proje ödevi olmuş bu arada.Bir kaç fotoğraf çekip göndereyim hafta sonu :) İşte Fotoğraflardan bazıları..
3 Yorum:

süpermiş ya.elemanın aklına sağlık,emeğine sağlık..ben canon yetkilisi olsam bırak makinayı,stüdyo kurardım bu çalışma için..du ben şu bloğu bir ziyare ediim...


525'e bile canon see him yazısını ön cama oturtup fotograf cektiler friendfeed bu fotolarla yatıp kalkıyor :)


dwarfwaves

Valla öyle.Fikir süper.Reklamsa al sana reklam.Canon böyle bir reklam yapmaya kalksa.yüzlerce binlerce canon parası öderdi.Gazetelere bloglara radyo programlarına facebook a böyle bir reklam baya zor olurdu.Bence de daha fazlasını hakediyor.

Cat

Friendfeed e pek takılmadığım için erkenden haberim olmuyo böyle şeylerden :) Ama bir ayda gelinen nokta süper değil mi :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar