Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

2 Ödül 1 Mim

Etiketler: , ,



Ayşenur'un gönderdiği "Güneş Işığı" ödülünü paylaşmakta gecikince Seyhan'ın Mim i eklenmişti ödevlerime.Onları evde yazdım ve paylaşmak için nete girdim bu kez de Dalgaları Aşmak arkadaşımın layık gördüğü "Yaratıcı Blog Ödülü" ne rastladım.Bu ödülün bir de mim i varmış ama Seyhan'ın gönderdiği mim ile aynı olduğu için hepsini bu postta birleştirmeyi düşündüm.Aslında hepsini ayrı ayrı yazmam gerekirdi ama Başlığımı beğendim."2 Dil 1 Bavul" gibi :)

Önce Ayşenur arkadaşıma teşekkür ediyorum. ayşa's home adlı blogunda kendisine verilen "Güneş Işığı Ödülü" nü bana da layık gördüğü için.



Güneş Işığı Ödülü

Benim Güneş Işığı Ödüllerim de;

"Sehyan'dan Hayata Dair Güzellikler" adlı bloğuyla Seyhan'a....

En iyi takipçilerimden "Dalgaları Aşmak" a...

"Kupa Kızının Defteri" adlı bloğuyla Ceren'e


"Andıran Otu" adlı bloğuyla Gülşah'a..


"Nohut Oda Bakla Sofra" adlı bloğuyla Gülcan'a


gelsin...



Sıra geldi Seyhan'ın gönderdiği "hakkındaki 7 şey" konulu Mim'e.teşekkür ederim Seyhan.En zor Mimlerin kendi hakkında yazılması istenen mimler olduğunu bile bile mi yaptın bunu bilmiyorum ama teşekkürler :) Halbuki ben sana ne yaptım ki hı :) Yok yok nasıl yazacağımı kara kara düşünürken baya uzun yazdım.. ..iştee O 7 şey.


7 ilginç özellik mi yoksa hakımdaki 7 şey mi tam olarak bilmiyorum ama ben 7 madde yazcam ve bazıları ilginç olabilir.

1 ) İlki birşeyi maddeler halinde yazmakta çok kötüyümdür.Maddeler halinde yazdığım 5 şey o anda aklıma gelmeyen 40 şeyin dışında kalanlardır.Madde bağımlısı değilim yani.Maddeler halinde yazmaktan Madde bağımlılığına bağladım ya konuyu şimdi de az kalsın hiçbir kötü alışkanlığım yok diyecektim.Ama yok onu da ikinci maddeye yazayım =) Zaten madde darlığı yaşıyorum.Hepsini ilkinde bitirmeyeyim.

2) Hehehe =) Biliyorsunuz işte.Kötü alışkanlılardan bahsedecem bu maddede.Pardon ne yazık ki bahsesdemeyeceğim çünkü yok sayılır.Tabi nelerin kötü alışkanlık olduğu tartışılır.Mesela içki vs gibi alışkanlıkların zararlarından bahsedecek olursak 10 madde yazabilirim.Madde yazarkenki durumumu biliyorsunuz. Doğru orantıdan 5 madde için 40 akla gelmeyen şey varsa 10 madde için 80 şey aklıma gelmeyecektir şu anda.Neyse işte bana göre zararlı bir alışkanlık olan bu içeceklerin hertürlüsünü içmiyorum.Sigara içmeyi içenlerin aksine çocukça buluyorum.Yanımda içenlere rahatsız olduğumu söylemeyecek kadar da anlayışlıyımdır.

3) Kahvehane gibi mekanları sırf sigara ve boş konuşmalardan dolayı sevmediğimi sanıyordum.Sigara yasağından sonra anladım ki ben ikinci ve bilmediğim üçüncü dördüncü sebeplerden dolayı buradan nefret ediyormuşum.Hayalimde derin düşünce ve fikirlerin tartışıldığı,kaliteli atışmaların yapıldığı,bir köşesinde büyük bir kitaplığı olan,dedikodudan arınmış,siyasetin karşı tarafı anlayarak tartışıldığı,saygılı insanların değer gördüğü,18 yaşından küçüklerin girememesine sebep olan tüm şeylerin olmadığı bir mekanlar var.Kahvehanelerin işsiz gençlerin zaman geçirdiği bir mekan olmaktan çıkması gerekir.İşsizlik var bahanesiyle buralara doluşan insanlar görüyorum sadece.İşsizliğin bu kadar fazla olduğuna da inanmıyorum.Bence biz oturduğumuz yerden para kazanmak istiyoruz hepsi bu.Az çalışmayla çok para hayallerimizden vazgeçmeden işsizliğe çare bulunacağını sanmıyorum.

4) Bundan sonrakileri öncekiler kadar uzun tutmamaya çalışcam.Benim bir özelliğimde,aslında bana en iyi özelliğin nedir diye sorulduğunda ilk aklıma gelen şey;Empati.Kendimi her durumda başkasının yerine koyup olaylara onun gözünden bakmaya çalışırım.Bunun hakkında ilginç bir tespitim var.Bir tartışmada karşımdakine seni anlıyorum dediğimde ve onun kaygılarını ondan önce seslendirdiğimde çoğu zaman sinirleniyorlar.Galiba böyle durumlarda karşımdakinin konuşacak bir şeyi kalmıyor o yüzden.

5) Düzenli,derli toplu birisi miyim ben.Çoğu zaman evet.Aslında şöyle söyleyeyim düzenli olmaktan yanayım.Odamı sık sık toplarım ama dağılmasına müdahalede bulunmam.Anlıyosunuz beni değil mi? Sürekli toplamaktan bıkıyorum ve iyice dağılmasını bekliyorum.Yeterince dağıldığını düşündüğüm an toplamaya başlıyorum : ) sanırım bir çok kişinin cevap veremediği bir duruma mantıklı bir açıklama getirdim. =)


6) Kitap okumayı seviyorum ve çok hızlı kitap okuyanlara imreniyorum.Kitap okumayı arkasında kocaman ve karmaşık bir resim saklayan puzzle gibi düşünüyorum.Okuduğum her kitap resmi gizleyen parçalardan birini düşürüyor ve puzle ın arkasındaki resmi biraz daha açığa çıkarıyor.Kitap yazanlara da imreniyorum aslında,geleceğe yolculuk yaptığımda karşılaşacağım ilk sürprizin benim tanınmış bir yazar olduğum olacağını düşünüyorum.Şu an için geleceğe yolculuk kadar zor bana göre. (Bkz.Hadi bi cesaret sende taşın altına koy elini….)

7) Geleceği merak ettiğim ve zamanı anlamaya çalıştığım kadar geçmişe de ilgi duyuyorum.Nostaljiyi seviyor olmam yaşımdan dolayı bazılarına garip gelse de ben böyle düşünenlerin zamanın garipleri olarak adlandırıyorum.Bana göre sadece şu anı yaşayan biri en fazla 100 yıl yaşar.Ama geçmişi ve geleceği de şu yaşadığı zamanda aralara serpiştirirse geçmiş 100,yaşadığı 100,ve gelecek 100 yıl olmak üzere 300 yıl yaşayabilir.Amaç dada fazla yaşamak değil elbette.Offfff hadi bitti..başlarken ne yazayım diye düşünüyodum ama şimdi daha bir şey yazmadım bile diyorum. :)



Bu mim'i isteyen herkese (kimse kendi hakkındaki şeyleri isteyerek yazmaz ) ve benim istediğim şu 7 kişiye gönderiyorum."

"Paranoyak Satırlar" adlı bloğuyla cAt...

"Loananın Zırvaları " adlı bloğuyla Loana ya..

Burada kendini 100 maddede anlatmış ama yine de gönderiyorum " hakkındaki 7 şey" diye.Kime? "La Vita é Bella " adlı bloğuyla Mia'ya.

"Göğe Bakma Durağı" adlı bloğuyla Betül'e

"αyşα's home " adlı bloğuyla Ayşenur'a

"kayıp alan (lirik-depresif yanım) " adlı bloğuyla dwarfwaves'e

"Süpernova ! " adlı bloğuyla J Brit Dregg 'e



Ve son olarakta "Dalgaları Aşmak" arkadaşımızın verdiği "Yaratıcı Blog Ödülü" var.Çok teşekkür ederim.Ödül kendi içinde bir Mimde barındırıyor ama ben yukarda Seyhan'ın gönderdiği mim'i yanıtlayarak bu mim'i de aradan çıkartmış oldum.



Benim "Yaratıcı Blog Ödülüm" de ;

Kupa Kızı'nın Defteri ♀
Seyhan'dan Hayata Dair Güzellikler...
αyşα's home
CineShoot
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ~~~
Gidi Kuzgun Güdük Fare
wmina twice

bloglarına...


Bu 7 kişinin yapması gerekenler

*Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
*Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
*Ödülün logosunu yayınlayın.
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
*7 blogun linkini yayınlayın.(En zoru bu zaten)
*Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın....

Hepsine...hepinize başarılar....

Çoooooooooookkk uzun bir post oldu :) Buradan çıkarılacak sonuç;
"bugünün işini dün yapmış olmalısın"

Kalın sağlıcakla.Uzun süre birşey yazmamam lazım :)
20 Yorum:

Teşekkürler hocam düşündüğün için. :)
Yazacak durumda hissedersem kendimi (daha doğrusu bu soğuklar geçerse) bir şeyler karalarım ben de. :)

İyi haftasonları...


aldım kabul ettim fd'cim..sağol ve de varol... :))


mim için teşekkürler, yaptım hemen :)


çoooook teşekkür ederim(:


ben de çok teşekkür ediyorum.
sanırım ilk mim'i seninle aldım :)
hemen işe koyuluyorum :)


SirEvo

Ben teşekkür ederim...
Canın nasıl isterse.
Kolay gelsin.
İyi günler


çok teşekkür ediyorum arkadaşım. benim sana değerli olduğunu hissettirmem için ödül vermem gerekmez diye düşünüyorum. bak söyledim bu yeter :)


dwarfwaves

Çok naziksin dwarfwaves'cim.Teşekkürler :)


Loana

Çok hızlısın..OKudum.Ellerine sağlık.


kate orange

Ben teşekkür ederim.mim sevmediğin için vermedim. :)


J Brit Dregg

:) Kolay gelsin...


Kupa Kızı ♀
:) Teşekkürler Kupa Kızı.Biliyorum biliyorum gerekmez :)


Öncelikle çok teşekkür ediyorum ödül ve mimi kabul ettiğin için:)Ayrıca GÜN IŞIĞI ödülünüde layık gördüğün için teşekkür ederim.Ama daha önce 4 ayrı dosttanda aldığım için post olarak yayınlamayıp ismini ekleyeceğim sevgili kısaca fd :)Bu arada fd fanıyımdır :)

Sevgiyle...


Dalgaları Aşmak:

Ödül kabul edilmez mi canım :)
Belki mim biraz zorlayıcı oluyo ama birlikte olmasını kim düşünmüşse zekice..Daha önce aldığını biliyorum ama ben burda ödülü olmayana ödül vereyim derdinde değilim ki değil mi? Hakettiysen almaya devam edersin.Hakediyorsun da.Yazdıklarımın okunması yazacaklarımın kalitesini arttırmam gerektiği gerçeğini doğuruyor.Daha dikkat etmeliyim :)


mim yanıtlayıp mim göndermek he... peki madem :D

empati yapabilmek herkesin harcı değildir :D bravo demeden geçmek istemiyorum.


Sevgili Fd,unuttuğumu falan sanmadın umarım ancak vakit buldum.Çokkk teşekkür ediyorum.Yalnız yaratıcı blog ödülünü daha önce yazdım ve tekrar yinelenmiş bir yazı olmasın diye izin verirsen bu yazıya senide eklemek istiyorum...Sağlıcakla kal.

http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/search/label/M%C4%B0M..


çok teşekkür ederim ben 7 ilginçliğimi yazmıştım o yüzden ödülümü sayfama koyuyorum ;) çok teşekkür ederim :)


@ İçimden geldiği gibi:
Yapmanız gerekenler kısmındaki maddeler sizin bileceğiniz şeyler.Benim için önemli olan ödülümün sizlere olduğunu bilmeniz.Benim gibi takipçilerinizin de bu güzel blogların sahipleri hakkında merak ettikleri olduğundan eminim.Paylaşımlarınız devam ettiği sürece beni unutmadığınızı düşündüğümden emin olun :)


@ wmina | queen elisabeth

Ben teşekkür ederim. :)
bir üstteki yorum aynen geçerli :)
kalın sağlıcakla...


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar