Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Bilekliğin Kaç Gigabyte ?

Etiketler: , ,


Teknoloji ile birlikte hayatımızın birer parçası haline gelen Bilgisayar ve Bilgisayar ürünleri, üretici firmaların birbirine yakın kalitede hizmet verir hale gelmesi sonucunda fark yaratmak için ağırlığı tasarıma vermesiyle oldukça ilginç bir hal almaya başladı.Kimi tasarımlar absürt özellikleriyle dikkat çekerken kimisi sadeliğiyle insanları cezbediyor.Tüm bunların yanında öyle tasarımlar da varki yanımıza almadığımıza pişman olabileceğimiz bazı teknolojik ürünleri aksesuar olarak kulanabilme şansı veriyor.Bunların bir örneği flash bellekler.Fazla değil 5-6 yıl önce yüzde yetmişimizde bulunan sigara-Çakmak-Tesbih(ruj) üçlüsüne bugün bir de Flash bellek eklenmiş durumda.İşte bu noktada bazı üretici firmalar Flash bellekleri ceplerden çıkarmayı başarmışlar.Bileklik şeklindeki bu donanımlar oldukca şık göründükleri gibi bozulduktan sonrada kullanılabilirler.İşte bazı örnekler.












Bundan sonrakilerin aksesuar olarak taşınabileceğini söyleyemesem de ilginç bulduğum için paylaşmak istedim.
















8 Yorum:

ay çok güzeller !!!
evet ilk etapta 512 mb bile yeterken şimdi 2 gb az yaa abi 16gb olan bende kalabilir mi diyorummm :s


Çok güzeller ya.Özellikle anahtar,ayıcık,steteskop ve enjektör çok değişik olmuş :)


@ Seyhan
hehe =) tabiiii Dexter in sezonunu 2 gb la kaç seferde alabilirsinki değil mi ?

@BlackRose
Beğendiğine sevindim Canan -) bak bu yeni gülüşüm. Diğerlerine bunu da ekledim
.) & :9


Sevindiğine sevindim Fatih.

Peki böyle güleriz artık -)


heyy F.d. ödülün var =)) http://aysa-home.blogspot.com/2010/01/1-gunes-isg-odulleri-sahiplerini-buldu.html blogumumda bekLeniyorsun =))


Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse


Ççok ilginç ve orjinal tasarımlar disketleri ne kadar büyük bir hızla unuttuk değil mi?


Evet çabuk unuttuk..ama onlarında tasarım olarak üzerinde durulsaydı belki de hala disketten habersiz çocuklar olmayacaktı.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar