Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti

Etiketler: ,



Bu hafta izlediğim üç güzel filmden bahsetmek istiyorum.Üçü de izlemeniz gereken tatilinizi tatil yapacak,işinizin stresinden uzaklaştıracak,havaların soğuğuna rağmen içinizi ısıtacak filmler.Fazla uzatmadan filmlere geçeyim.

7 Kocalı Hürmüz


7 Kocalı Hürmüz Hikayesi bilinen bir hikaye ve daha önce yanılmıyorsam Türkan Şoray'ın boşrolde olduğu bir 7 Kocalı Hürmüz Filmi vardı.Ama bu bir harika olmuş.Oyuncu kadrosu süper bi kere.Çok geniş bir ekip.E malum en az 8 kişi lazım .7 koca bir hürmüz. :) Hürmüz'ü oynayan Nurgül Yeşilçay bence bu güne kadar ki en iyi oyunculuğunu sergilemiş bu filmde.7 Ayrı kocaya 7 ayrı karakter.Çok güldüm özellikle berber Hasan'ın karısı tiplemesi bitirdi beni.Berber Hasan da süper bir karakter olmuş.Cengiz Küçükayvaz'ın bir an olsun boş bırakılmaması gerekiyor.Türk sineması Sonuna kadar faydalanmalı ondan.Çok büyük yetenek,çok büyük bir oyuncu.Üstelik genç.Ben bu filmde de çok beğendim onu.Hasan rolünü onu izledikten sonra başkasına yakıştıramadım.Gülse Birsel'e zaten ben ne diyebilirim ki.Haluk Bilginer,Mehmet Ali Alabora,Sarp Apak,Erkan Can ve daha fazlasıyla süper bir film 7 kocalı Hürmüz.



Bebek ve Ben

Güney Kore Filmleri'ne olan ilgim geçen yıl izlediğim My Sassy Girl filmiyle başlamıştı.Ondan sonra onlarca Güney kore filmi izledim.Geçenlerde Seyhan'ın bloğunda rastladım bu filme de.Seyhan'ın tavsiyeleri zaten kaliteli oluyor ve hemen hemen hepsini beğendim şlimdiye kadar.Bu Güney Kore filmine rastlayınca düşünmeden indirdim :) İndirdim evet çünkü Kore filmlerini bulmak kolay değil.Cd marketlerde yok.Hatta bir filmciye 3 4 tane film verdim ben.Neyse işte izledim geçen.Komedi mi desem Dram mı desem bilmiyorum ama "Süper bir film" demek istediğimden eminim.Süt bulma macerası oldukça komikti. :) Öğretmeni,anne babası,kız arkadaşı da harikalardı.Ben izleyin diyorum.Haaa beni sallamıyorsanız bakın Seyhan'da izleyin diyo.Ona da mı güvenmiyorsunuz ?

Film için Buraya...

Filmin altyazısı için de Buraya Tıklayınız...



Julie & Julia

Aslında filmin adı Julie/Julia olmalı.Julie bölü Julia nın 1 e eşit olma macerası.Filmin konusuna girip heyecanınızı yok etmek istemiyorum.Bu filmi de Seyhan'ın blogda görmüştüm.Bloggerların ilgisini çekecek bir film olduğunu söylemişti.Evet izleyince biraz kendinizi göreceksiniz.Julie'nin neler hissettiğini çok iyi anlayacaksınız.Filmde Julie'ye bayıldım.Masum bir yüzü var Amy Adams 'ın.Bir kadının kendisinden daha iyi yemek yapan başka bir kadını ne kadar sevebileceğini gördük.Az rastlanan birşey bir kadınınn başarılı başka bir kadını bu kadar sevmesi.İzlemekten zevk alacaksınız.Seyhan'a teşekkürler diyoruz..

Film İçin Buraya...

Altyazısı İçin Buraya veya Buraya Tıklayınız...







9 Yorum:

Bebek ve ben'i merak ettim doğrusu.Bulmaya çalışacağım.


Link verdim...Dediğim gibi Güney kore filmleri bulmak zor.


üç filmi de izleme listeme aldım..yorumlarına güveniyorm çünki...sağlıcakla kalasın...


Teşekkür ederim arkadaşım :) Bende senin yorumlarını görünce seviniyorum :) Sende kal sağlıcakla.


Hocam msnde yoksun, buradan yazayım dedim. Divxplanet'in ana forumunda üyelikler açıldı. Sana bonustan üyelik aldıydık, ona gerek kalmadı. Gİrip ana forumdan bir üyelik kapıver "kısaca fd" nickiyle. :)


Teşekkür ederim haberdar ettiğin için.Kaptım bi üyelik "Kısaca Fd" adıyla :)


ama fd böyle olmaz..
bende sepete bi kaç film ekliyim diye geldim :))
7 kocalı hürmüz hakkında bende bişiler karalıyacaktım.. inanırmısın daha önce diğer versiyonları izlememiştim :)
bana daha çok parodi gibi geldi aslında özelliği oydu ama o da beni rahatsız etti..
yoksa oyanayan isimler birbirinden güçlü isimler..
çok cezbedici değil mi? evet öyle :))
bebek ve ben çok güzeldi yaa.. bende izliyim tekrar.. zira bu ara ii güney kore filmi izleyemiyorumm laf aramızda :D
julie&julia yı çok sevmiştim yaa. çok şey buldum kendimdenn.. belki sen o kdr sevmemişsindir ama çok sevmiştim ben.. :D


Benim izlediğim ve tavsiye edeceğim iki tane Güney kore filmi var.
bunlardan ilki "classic" ikincisi "il mare" istersen bi bak onlara seversin diye düşünüyorum bi kaç gün sonra onlarla ilgili bişeyler paylaşırım belki.Şimdi tatil bitti okula dönüyorum fırsat bulamadım.


Güney Kore fimlerinin tek adresi Kore Sinemasıdır. Diğerleri reklam dolu. Reklamdan filmi bulamıyorsun. Old Boy bir klasiktir diyorlar ben nefret ettim ama belki sen seversin FD. Kim Ki Duk: Rüya Kesinlikle izlenmeli. Boş Ev çok popüler zaten. Neyse Güney Kore sineması için tavsiyeye ihtiyaç duyarsan sor Seyhana o artık kendi kanatlarıyla uçabilecek konuma geldi :)

http://www.koresinemasi.com/


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar