Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Tutup Lampu tu !

Etiketler: ,


Okulu içten içe maç gibi görmeye başlamışım.Öyle ki finaller bitipte eve geldiğimden itibaren kendimi devre arasında sanıyorum..Doğal oarak ilk yarının yorgunluğunu üzerimden atmak yerine ikinci devrede ne yapacağımı düşünürken buluyorum kendimi.Şu lige çıktığımın 3.Sezonu hayırlısıyla bitsede ben de önümdeki maçlara baksam.

Okula alışmıştım zaten,bir şekilde idare ediyordum ama bu sefer ki eve gelişimde bir şey farkettim.Ben kendi evimde yabancılaşıyorum.”Çocukluğumu geçirdiğim ev” kavramı sanki zamansız yerleşti bilinçaltıma.Misafir gibi hissetmeler felan.Sanki daha da uzak kalacağıma alıştırdım kendimi.Nerden mi çıkardım böyle şeyleri.Tam olarak şu şekilde başladı.Grangé’ın Siyah Kan’ına başladım onu okuyordum.Dalmışım gecenin ikisi olmuş,gözlerimde ağrıdı artık.Sonra kapattım ışığı çektim yorganı üzerime ama hemen uyuyamadım.Bu anlarda en gereksiz şeyleri en gereksiz derinlikte düşünürüm ve bu düşüncelerim en fazla rüyalarımı şekillendirmekle kalır.Düşündüm yine var olduğumun bilincine vararak.Televizyonu sadece kumandadan kapatınca üzerindeki kırmızı ışık yanmaya devam eder ya hani.Sonra zifiri karanlıksa o ışığın tavana çıktığını görürsünüz.Odanın her tarafını gezer falan.İşte onu düşündüm.Olmuyo artık.Çünkü sokağa bakan penceremin tam karşısına sokak lambası dikmişler.Odanın lambasını kapatınca içerisi yine de yarı aydınlık.Önce iyi olmuş böyle dedim.Ben çoğu zaman yarı aydınlık kalmasını isterdim odanın zaten.Ama sonra şöyle dedim.Eskiden yarı aydınlık istediğimde bunu yapabilirdim gece lambasıyla.,ama şimdi zifiri karanlık istiyorum.Televizyonun kırmızı ışığının,çocukluğumdaki gibi tavana çıkmasını ve lambanın düğmesi ile yatağımın arasındaki şeylere çarpmamak için bir elim düğmenin üzerinde 10 saniye boyunca odanın içine bakıp her adımımı planlamak istiyorum.Yada buradan belediyeye sesleniyorum.Sokak lambasını istediğimde söndürebilmem için yatağımın başucuna bir düğme koyun.Evet en azından bunu yapın.

Tutup Lampu tu !!!! (Malayca ‘Söndür Şunu’ demek) Bkz. Grangé-Siyah Kan
3 Yorum:

Pek yorum yazmıyorum diye seni takip etmediğimi sanma :)ödül ve mimin var kabul edersen mutlu olurum :)
Sevgiyle...


yaa bnm odamda -bana göre- çok aydınlık ama o sokak lambaları gec saatte dönerken kurtarıcım oldukları içinn ses etmiyorum :D


@Dalgaları Aşmak
:) Çok teşekkür ederim.Okuduğunu bilmek mutlu etti.Ödül ve mim için teşekkürler.yalnız O mim i geçen bana Seyhan göndermişti.Evde net yok.Bende evde yazdım mim i geldim nete.Bu kez de senin Mim i gördüm :) yetişemiyorum :)

@Syhn ; Evet sokak lambalarının faydaları çok ama işte ne bileyim ben mahalleden 15 arakadaşımla akşamları saklambaç oynadığımız sokağımı istiyorum.Karanlıklarımızı yok etmesinler :) slogana bakarmısın ya. :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar