Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Coyote | Guiza

Etiketler:




Guiza bence artık forvetlikten çıkmış durumda.Psikolojik olarak çökmüş. Kendine güven sıfırın altında Gol atmakta yeteneksiz olduğuna kendisi de inanıyor..Top kendisine gelmesin diye çırpınıyor adeta.Yine yapamayacağının korkusu var.Karşı karşıya kalıyor ama “Ben yapamam abi.Al sen vur” diyor.Sen golcüsün arkadaş.Vederson’un şut çekmekteki özgüveni bir forvet oyuncusunda yok.Tek forvet olduğu için oynayamıyormuş vs.Palavra.Allah Guiza ile oynayan ikinci forvete sabır versin.Alex dün delirdi.”Al da at” dediği pozisyonları harcadı gitti.Onun oynatılması fenere ve taraftarlara ihanettir denilebilir. Daum ile Aziz Yıldırım arasında bir sorun mu var bilmiyorum ama galiba böyle bir futbolcuyu 90 dakika oynatarak Aziz Yıldırım’a Fenerbahçeyi istese ne kadar berbat yönetebileceğinin mesajını ulaştırdı.Daum’un Süper Lig de yaptıkları beni hiç ilgilendirmez ama Avrupa’da yaptıkları dün ezeli rakibi Galatasaraylıları bile çileden çıkarmaya yetti.Maç sırasında uyunur mu ya ?Hastaysan git tedavi ol.Çeçe sineği mi ısırdı bilmiyorum ki.Birisi şu adama “Uyusun da büyüsün” devrinin bittiğini büyümek için uyanık olmak gerektiğini anlatsın.Guiza’nın bir gün patlama yapacağını beklemek Fener’e pahalıya patllıyor haberleri yok.



Guiza ‘nın şu andaki özgüveni ancak takımın malzemecisi olmaya yetecek düzeyde.Sen kalkıp ta adamı 90 dakika oynatırsan Guiza’ya da yazık etmiş olursun.Süper Ligdeki en kötü takımın bile Guiza’dan iyi forvet oyuncuları var.Diğer yanda oynatmadığın,yedek beklettiğin Semih gibi bir forvete Fenerin kendisi dahil tüm süper lig takımlarının hatta bir çok Avrupa takımının ihtiyacı var.Lille tarafı “En çok Guiza’dan korkuyoruz” diyerek en büyük taktiklerini yaptı zaten.Daum’u keklediler.Guiza dan korkanlar yalnızca kendi takım arkadaşlarıdır.Top süremediği için olmadık yerlerden kaleye vurmaya çalıştı.Ceza sahasına yapılan ortalarda kafayı kim vurur diye sorulsa kimse Guiza demez.O beceri de yok çünkü.Dün neler hissettim üç cümleyle açıklayayım.Alex’e acıdım.Daum’a kızdım.Guiza’ya küfrettim. 4 öğrenci bir evde kalıyoruz.500 TL kira veriyoruz.Bana 125 TL düşüyor.Aziz Yıldırım ev sahibime her ay bana düşen payı versin ben Guiza’nın yaptığı işin iki katını yaparım.Hayır bedava oynarım diyecem ama 18 Milyon dolar Guiza’ya veriyorlar 125 Tl mi gözlerine gelecek. Guiza’da artık devre arasında soyunma odasında futbolculara simit satsın.Çünkü Giza için gol atmak Coyote’nin Road Runner’ı yakalaması kadar zor.




Paylaş
2 Yorum:

boğabilirim Guiza'yı defolsun gitsin artık.
Dede'si giderken götürseydi keşke..


Fenerli değilim ama gitsin artık diyorum..Birincisi bizim Türk oyuncularımızın önünü kesiyor ikincisi verilen paraya yazık üçüncüsü Fenerli olmasam da Fenerli birçok arkadaşım onun yüzünden sinir krizi geçiriyor.Psikolojileri bozuldu.Baya da taraftar yani.Ülkeyi bu denli rahatsız ederken Cumhurbaşkanınn bile olaya el atması çok abartılı olmaz :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar