Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

"İpad" Çılgınlığı mı geliyor ?

Etiketler:


Apple’ın Mart ayında satışa çıkması beklenen daha kendisi ortalarda yokken aksesuarları piyasayı canlandıran çok fonksiyonlu tablet bilgisayarı “İpad” , beklenmedik eksikleriyle ne kadar eleştirilse de büyük bir kesimin merakla beklediği bir yenilik. 250 milyondan fazla satan İpod dan sonra İpad da büyük yankı uyandıracağa benziyor.



Peki neler yapılabiliyor Müstakbel "Çılgınlık Cihazı"yla ?

Çok fonksiyonlu telefonlarla bilgisayarlar arasında bir yere sahip bu cihazla Müzik dinleyebilir,video izleyebilir,oyun oynayabilirsiniz.İnternete bağlanabilir,bluetooth ile veri aktarımı yapabilir resimlerinizi görüntüleyebilirsiniz.Maillerinize bakabilir,İnternet üzerinden gazeteleri takip edebilir,e-book okuyabilirsiniz.Hatta zamanın en iyi e-book okuma materyali olacağı söyleniyor.Her ne kadar okuduğum kitabının sayfalarına dokunma,koklama ve bitirdiğim kısım ile henüz okumadığım kısım arasındaki renk farkını görme,okurken göz kapaklarının ağırlaşmasıyla şöyle bir kestireyim diyerek telefonu kaldığımı sayfaya koyup ayıraç gibi kullanma gibi zevklerden vazgeçemeyecek olsam da.Bu alet üzerinden en azından bir kitap okumak isterdim.Belki de onda da sevilecek şeyler bulurum değil mi?Uykun gelince e-book ta kaldığın sayfa açık olacak şekilde ipad’ını uyku moduna getirmek felan.Hani beraber uyumak :) ne bileyim belki de bunlar gibi şeyler ortaya çıkar.Olabilir yani.Gazeteyi internet üzerinden okumaya alıştık ama.Yadırgamıyoruz artık.Daha sık güncelleniyor vs. Mesela akşam olunca büfeden gazete alayım diyorum.Neler olmuş neler bitmiş. Adam “Akşam oldu,gazeteyi şimdi mi alıyorsun?” diyo.Belki haklı sonuçta gazeteler dünkü haberlerle dolu.Bir de ben onu akşam alınca üzerinden tam bir gün geçmiş oluyo.Ama olsun zaten herkes gündemi gazetelerden okuyarak geriden takip etmiş olmuyorlar mı.Ben biraz daha geç kalmış oluyorum sadece. Oysa internet üzerinden yayınlananlar böylemi,haberler sıcağı sıcağına anasayfada yer alıyor.O yüzden İpad ın gündem takibinde oldukça yararlı olacağını düşünüyorum.





Fiyatı konusunda bence farklı tepkiler gelebilir.Çünkü görünüşüne bakınca ben ilk piyasaya çıktığı günler için 4 buçuk 5 milyar olarak tahmin ediyordum.Ama 1000 dolar küsürmüş.Yaklaşık 1700 tl civarı.Bilgisayar alırım madem diyenlerin atladığı bir şey var.Bu şey çok hafif ve taşınabilitesi diz üstülere göre daha iyi. Yaklaşık 700 gram.Üstelik ortalama 10 saat pil ömrü var.Yani enerji tüketimi oldukça az.
Yine de bazı eksikleri var.Flash Bellek desteği yok kamera bağlantısı yapılamıyor.Bu kameralı sohbetten vazgeçmek anlamına geliyor.Migren hastaları için tavsiye edilmiyor.El yazısı tanıma özelliği yok.Olsaydı daha kullanışlı olabilirdi.”this is İphone” diyenler “İpad” lerini koyacağı ceplerin peşine düşmüşler.Hangi pantolonun cebine koyacağız diyorlarmış.”Cebinize koyun diyen kim ?.Ayrıca Bunun bir iPhone olduğunu kim söyledi” diyebilirdim ama bana ne yahu ! Avukatı mıyım Apple’ın ?
3 Yorum:

bayıldım!!
aşşa yukarı 5 milyar olarak tahmin ettiğinden asıl fiyatını duyunca bedava gelmiştir sana..
:)


Hayır gelmedi bedava felan :) Ama asla sahip olmayacağım bişey olmaması mutlu etti beni. :) Sana nasıl geldi fiyatı


Iphon'un tahtını sağlayacağa benziyor. Gerçi ikisinde Apple'ın tasarımları kolay kolay Mac' dahilerini deviremezler :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar