Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Seyhan'dan Hayata Dair...


Seyhan…

Kavun yediği bir sırada Blog açmaya karar vermiş olması yazılarının seyri hakkında önyargılara sebep oldu mu bilmem ama “Kavun yerken yanan ampul” ün Seyhan’ın yemekler üzerine yazdığı yazılar için bir kıvılcım olduğunu söyleyebilirim.Kavun üzerine yazılmış bir yazısı olmaması kavunların şımarıp “kelek” yapmasına karşı dengeleyici bir unsur oluşturmuş, blogu O’nu yerken açtığını söylemekle yetinip Kavunları Onore ederek Nankör olmadığını da açık şekilde göstermiştir.İleriki yazılarında ara ara değişik yemek tariflerini kendi üslubuyla okurlarıyla paylaşan Seyhan, izlediği filmler hakkında da değerlendirmelerde bulunuyor.Hoşuna giden zevk aldığı mutlu olduğu bir şey onun aklına hemen okurlarını getiriyor.Paylaşarak aynı güzel hisleri başkalarının da yaşamasını istiyor ve mutluluğunu ikiye katlıyor.Paylaştığı ve çok sevdiğini bildiğimiz Güney Kore filmleri benim için onun ayırt edici bir özelliği.Bu konuda o bir referans.Tabi ki Hollywood’dan da geri kalmıyor. ”Kırmızı Halı” kritiklerini bile ondan alıyoruz. George Clooney onu aldatıyor ve “O” bunun farkında :) Hem O'da Clooney'i Yalın'la aldatıyor.Ayrıca onun Kupaları ne kadar sevdiğini ve Katı meyve sıkacağı ile arasındaki duygusal bağı onu takip eden herkes biliyor.O içinde bir Oktay Usta taşıdığı gibi bir de Derya Baykal taşıyor.Kesme,biçme,dikme işlemlerini çektiği fotoğraflarla aşama aşama anlatıyor.Seyhan’ın blog okuyucuları arasında gerçek kimliğini gizleyen Hollywood yıldızlarının olduğunu düşünmesini destekler bir çok şey var bloğunda.Kendi pratik tasarımları ve Zaten var olan tasarımlara getirdiği yorumları bunlardan bir kaçı.Ama kendisi Şahika’nın stiline hayran.Bu konuda Çok hassas ve eleştiriye açık deği l: )
Bu kadar hamarat bir profil çizmesine rağmen
“Keşke ben ayı olsaydım...
Bütün kış yatardım böylece..”

demesi ve “100 kilo olup evinin bir çöp eve dönüşmesi” ni engelleyen iki şeyin geniş çevresi ve kendisinin 100 kilo olmasını sağlayacak yemekleri pişirmeye üşenmesi
olduğunu
itiraf etmesi çizdiği profilin ne kadar ince bir çizgide seyrettiğini gösteriyor.

Öyleki
balkonda Domates yetiştirmeye imrenip saksıdaki çiçekleri öldüren Seyhan'ın , "Renkli kişiliğine rağmen siyahı sevdiğini" söylediğim için "Niye be siyah renk değil mi ? " diye çemkirmesi muhtemel olup,onu çemkirmekle itham ettiğim için Katı meyve sıkacağı ile beni de öldürebilmesi işten bile değildir.Öldürmese bile bu laf koyması benim için "Seyhan'ın okuduğu yıllarda hazırladığı dönem ödevi kapakları" kadar güzel kapak olurdu.Belki de 36 numara topuklu ayakkabılarıyla kafama vururdu.Neyse kararında kendisini özgür bırakalım. :)

Okumaktan da zevk alıyor hatta yazarların müsvettelerini temize geçiren bir kız olmayı hayal ediyor.Böylece bir kitabı herkesten önce okumanın mutluluğunu yaşayacağını düşünüyor.Gülhan Şen gibi ülke ülke gezmek var hayalinde.Veya bir lezzet avcısı.Hatta Modacı.İlginç ama garson olmayı bunlardan daha fazla istiyor.

Umarız tüm hayatı boyunca mutlu olacağı şeyler yapar.Ve umarım Yazarı olduğu hayatının müsvettesini temize çekerken,kendini herkesten önce okumuş olmanın hazzını her daim yaşar.

Bu parça da Seyhan'a gelsin.Hadi Bakalım :)
.....................When You Say Nothing At All.................


Bu arada Bana gönderdiğin
bu Mim'i yeni gördüm :) Cevaplamadı deme yani görmemiştim..

Not:Bu bir blog tanıtımı değildir.Zira tanınmışlığa gelirsek Seyhan benden çok daha tanınmış bir arkadaşımız.Daha önce de böyle bir yazı yazmıştım.Ve devamı da gelecek.Bu yazılarımın hakkında yazılan kişilere birer hediye olarak kabul edilmesini istiyorum.
Saygılar...
8 Yorum:

Çok hoş bir yazı olmuş vallaha, kıskandım. :D


:) teşekkür ederim.OLumlu yorumuna sevindim.


kahkahalarla güldüm sonrada bu güzel yazı için ne yaptım ki acaba diye düşünmeden edemedim..

böyle moral bozukluğum üstüne ilaç gibi mi geldi diyimm karanlık dunyama ışık mı saçtı diyim bilemiyorum..
nerdeyse kendimi seveceğimm!!

kavun yerken he... unutmuşum bile..
olsa da yesek değil mi..

ay F, sana inanamıyorum yaa..
çok tşkederim...
brde onay mı istiyordun, delisin:)))


Güldüysen,hemde moralin bozukken güldüysen(hani boşa gitmemiş olur diye) ne mutlu bana.Onaylamayacağını aklımdan bile geçirmediğim için yayımladım zaten cevabını beklemeden.Hoşuna gitmesinden ben de mutlu oldum.

Kavun.. evet ama şimdi çoğu "kelek" çıkıyo.Şöyle tatlı bi tane bulursan bana da ayır :)

Karanlık dünyan mı? Ben senin siyahı sevdiğini sanıyordum ama :)

delimiyim ben? :)


siyahı severim zaten o ışıkta birden gözlerimi kamaştırdı neye uğradığımı şaşırdım.
ama bana gaz verdin.. hele bu şarkıı.. ahh ne severimm...

o mimi de yanıtla.. bu arada.. yanıtlasın diye gönderiyoruz o mimi :))


:) tamam tamam yanıtlarım :)


gerçekten teşekkürler Fd :)yazını okuduktan sonra hemen seyhanın bloguna gittim ve çok beğendim derhal izlemeye aldım :)

sevgiyle...


Demekki Seyhan dan habersiz izleyicilerim de varmış :)
Evet güzel bi blog değil mi :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar