Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Siyah Kan - Grangé

Etiketler: ,


Uyumadan önce elli sayfa felan okuyayım dedim ama kendimi durduramayıp hepsini bitirdim.Hani korku filmleri gece izlenmesi halinde oluşan atmosferle daha etkili oluyor ya işte size bir tavsiye bu kitabın son 200 sayfasını gece okuyun.Hatta yalnız başınıza.Daha önce de okuduğum kitaplardan bahsederken “Bugüne kadar okuduğum en iyi kitap” dediğim olmuştur.Ama ben bu kitabı diğerlerinden farklı bir yere koyuyorum.Gerilim ancak böyle yaşatılır.Grange,bu kitabıyla bu hafta benim listeme birinci sıradan girmeyi başardı.Diğerlerinin aksine bu kitabı herkes okumasın diyorum.16 yaşından küçükler uzak dursun bikere.Etkisi uzun sürüyor çünkü.Kaldıramayabilirler.Grange'ın da psikolojik yardıma ihtiyacı var bence :)

Çok fazla ipucu vermeden azıcık bahsedeyim konusundan.
Marc Dupeyrat iki kez kız arkadaşını kaybediyor ve her ikisinde de büyük bir travma geçirip kısa süreli bellek kaybına uğruyor.Travmadan önceki yakın geçmişini ve komadan çıkana kadar ki zaman dilimini hatırlayamıyor.İkinci ölümün bir cinayet olduğundan emin.Çünkü vahşice katledilmiş bir halde buluyor arkadaşını.Gazetecilik yapıyor ama bu olaylardan sonra vicdanını büyük ölçüde kaybediyor ve Paparazzi haberleri peşinden koşmaya başlıyor.Lady Diana'nın Paparazzicilerden kaçarken kaza yapıp hayatını kaybetmesi ile Paparazzi haberciliğinden nefret etmeye başlıyor ve onu da bırakıyor.Le Limier de cinayet vakaları üzerine araştırmalar yapan sıradan bir gazeteci olarak yoluna devam ederken suçüstü yakalanmış bir seri Katil olan Jacques Riverdi ile ilgilenmeye başlıyor.Riverdi Malezya da bir açık hava hapishanesinde asılmayı beklemekte ve hiçbir gazeteci ile röportaj yapmak istememektedir.Ünlü bir dalış rekortmeni olan Riverdi’nin kurbanları hep kadındır.Basit cinayetler değildir bunlar.Onlarca yara vardır kan şekeri yüksektir ve daha bir dizi imza.Marc,Riverdi’nin kadınlara karşı bir zaafı olduğunu ve erkek olarak onunla röportaj yapma şansının olmadığını düşünmektedir.Riverdi’ye her hafta avukatının getirdiği röportaj ,yazarlık,kitap yazma tekliflerinden oluşan yüzlerce teklif arasında bir mektup daha vardır.Elizabeth adında genç bir üniversite öğrencisi tezini Riverdi’nin öldürme arzusu üzerinde yaptığı araştırma ile bitirmeyi istemektedir.Samimi bir istektir ve Riverdi karşılıklı olarak sır vermeyi kabul etmiştir.Riverdi Elizabeth’in doğallığına hayran olmuş ve Elizabeth verdiği zeki cevaplarla Riverdi’nin kalbini kazanmıştır.Riverdi onu cinayetlerini işlediği mekanlara yönlendiriyor ipuçlarını bulmasını istiyor bir yandan da gittikçe kendini bu genç kıza kaptırıyordur.Elizabeth ise Riverdi ile arasındaki aşk büyüdükçe acı çekmektedir.Ama bu acı sevdiği adamın birkaç hafta sonra idam edileceği için değil ona söylediği yalanın da aşkı ile birlikte büyüdüğü içindir.Büyük bir yalandı herşey.Kan dondurucu,vahşi bir seri katile hapiste olduğunun güvencesi ile yalan söylemiştir.Bu katilin mabedine inmek isteyen Elizabeth adındaki genç kız aslında Marc’ın mektuplarla yarattığı bir karakterdir.Riverdi’nin affedemeyeceği tek şeyin ihanet olduğunu ve ona yalan söylemenin ne büyük bir hata olduğunu öğrendiğinde artık çok geçtir.
Çabuk Saklan Baba Geliyor…




Ne kadar Gizlenirsen O kadar görünürsün.
Paris.İlk temas.KUALA LUMPUR.Hayat Yolu.Uçuşan ve Çoğalan.
Sonsuzluğun İşaretleri.KAMBOÇYA.Bal ve Fresk.TAYLAND.Arınma Odası.Dünyadan soyutlanmış bir mekanda neler olduğunu anlayacaksınız! BANGKOK.Gerçeğin rengi aynı zamanda Yalanın da Rengi’dir !
Ve Paris.Herşey sona ermedi,yeni başlıyor.
Çabuk Saklan Baba Geliyor.





Paylaş
8 Yorum:

Yeni konu açıldı altyazı aktivitelerinde ana forumda, haberin olsun. :)


Geç kaldım arakdaşım :(
Herhangi altyazı aktivitesinden benim adımı kendininkinin altına yazabilirsin..Mutlaka hazırlarım..Yoksa hep kaçırırım aktiviteleri..Haber verdiğin için teşekkürler hocam..


Mademki Grange' seviyoruz,
Maxıme Chattam'ı denemeni tavsiye ederim.
Özellikle kötü ruh ve gaia teorisi.


Mutlaka tavsiyeni dikkate alcam.Bi 10 kitap rafta bekliyo onları devirince gelecek bunlara.Nasıllardı güzel mi? :)


güzel yazıyo Maxıme de,ama ilk favorim Grange ......Ha birde Tes Gerristen cerrah ..okuduğum en iyilerden..Pişman olmazsın :)


Cerrah çok dikkatimi çekmişti.Onu zaten okumayı düşünüyodum.Tavsiye etmen de iyi oldu. :)


hepsini okudum grange'in ancak bence bu en iyisi..


Ben de öyle düşünüyorum ;)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar