Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Da Vinci Şifresi -Dan Brown

Etiketler: ,



Benim çok uzun zamandır “iyi bir kitap okuyucusu” olduğumu sananlar bu kitabı hala okumamış olmama şaşıracaklar.Ama ne uzun zaman öncedir bu kadar iyi kitap okuyucusuyum ne de yaşım aklınızdan geçen kadar büyük.Daha geçen gün 22 oldum.Ondan önceki senelerde de Öss ,okul ve tembellik yüzünden pek fazla okuyamazdım.Yaklaşık 5-6 ay önce hız verdim okumaya ve bu süre içerisinde 20 ye yakın kitap okudum.Şimdilerde bu alışkanlığım haftada bir kitap ortalamayla iyi durumda sayılır.Birini bitirmeye dakikalar kala,bir saat sonra okumaya başlayacağım kitabı seçiyorum.Da Vinci Şifresi en çok merak ettiğim kitaptı.Bir sonraki kitabın o olacağına karar veriyorum ama elimdeki bitince Da Vinci’yİ daha çok merak etmem için araya başka kitapları koyuyordum.Gerilimi arttırmak için yani.Ya da şöyle düşünebilirsiniz Da Vinci Şifresinden önce okuduğum ara kitaplar,Da Vinci’yi ödül olarak haketmem için yapmam gereken görevlerdi.Ama o kitaplar da süperdi.Da Vinci ye giden yolda önüme çıkan bu engellerin sıkıcı olmasına katlanamazdım çünkü..Bana göre sinemaya uyarlanmış kitapların hemen hemen hepsi güzeldir ama kitaptan sinemaya uyarlanmış filmlerin çoğu güzel değildir.Böyle de bir genellemem var işte.Bu yüzden filmi yapılmış kitapları okumak O filmi izlemedden önce yapacağım bir iş.Filmi izlemediğim için mutluyum.Ama artık onu da izlemek istiyorum.Velhasılı kelam Da Vinci Şifresi dün gece 03.13 itibariyle bitmiş bulunuyor.Bu aynı zamanda Dan Brown’un okuduğum ilk kitabı.Tarzını bilmiyordum.Çok çok farklı.Çok akıcı ve zekice.Şimdi zaten geç kalmışım okumakta.Oturup kitabı övmeye de yüzüm yok.Herkes biliyor zaten.Ben mükemmel olduğunu söylemekle yetineyim.Ama Dan Brown’un bu kadar geniş araştırması ve olayların büyük bir bölümünün gerçeklere dayanması kitabı daha dehşet verici hale getirmiş.Hemen Dijital Kale ye başladım zaten.Yok ondan önce kendime görevler vermedim.Çünkü Dijital Kalenin ödülü Kayıp Sembol olacak. Ne güzel görev değil mi :)



Paylaş
4 Yorum:

belki bana kızacaksın ama ben yine de yazayım yazmazsam çatlarım, davinci şifresi iyiydi hoştu güzeldi ama daha sonra melekler ve şeytanlar geldi öykk okumasaydım keşke bütün kurgu herşey tıpatıp aynı sanki sadece karakter adları değişmiş. ihanet noktasındaysa oflaya puflaya bitirdim kitabı. adam iyi yazıyor harbi yazıyor ama tarzını sankim geliştirmiyor ben oldum havası var. onca kitabını okudum ilk okuduğum kitabı kadar hiçbiri zevk vermedi. filmse bana göre hepten fiyaskoydu. kitabını okuduğum hiç bir film tad vermiyor. amma kılım ben de ha sanki ben dört dörtlüğüm saydırdım habire eleştirileri :D


Valla Melekler ve Şeytanları zaten okumayı düşünmüyodum..Bakalım Dijital Kale ye başladım dün.Tarz çeşitliliği en fazla olan bana göre şu an Grange.Dan Brown u da görcem bakalım :) Olur mu ya eleştrilmezse ben ne anladım bu paylaşımdan :) Saol


Sevemedim bu adamın tarzını.


Kayıp Sembol Hala duruyo öyle :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar