Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Hiç Bu Kadarını Bekliyordum !

Etiketler: , , ,



Sivil Savcılık ile Askeri Savcılık arasındaki düello dün itibari ile bitti.Sivil Savcılığın “Darbe Planı “ Genelkurmay’ınsa “Kağıt Parçası “ dediği ,Akp ve Gülen’i bitirme amaçlı irtica eylem planınının askeri savcılıkta da incelenmesi sonucu “Kağıt parçasının belge olduğu,belgenin fotokopi olmayıp gerçek olduğu ve aylarca tartışılan imzanın ıslak olduğu” teyit edildi.Ayrıca Askeri Savcılık, Cami bombalanması gibi eylemlerin yapılacağı “Balyoz “ a “Darbe Planı” dedi.Bunun sadece “Tatbikat” olduğu söyleniyordu.Açıkçası hiç bu kadarını bekliyordum.


Daha önce kendisinin hazırladığı rapora Açılım sürecinde şiddetle karşı çıkan Chp ve Deniz Baykal fena sıkıştı bu kez.Tek başına barajı geçemeyeceğini anlamış olan Chp,kendisi gibi baraja takılacağı ortada olan Hadep’le ittifak yapıp birlikte seçime girmek için görüşmeler yapmışlar.PKK destekçisi olduğunu O dönem de inkar etmeyen Hadep’in bilinen isimlerinden değil de ,milletin Pkk’lı olduğunu çakmayacağı militan da olsa 20 kişiyi verin milletvekili yapalım dediği böylelikle sizde meclise girersiniz biz de diye düşünerek defalarca görüştüğü ortaya çıktı.Böyle bir görüşme olduğunu inkar eden Baykal,kendi partisinden olan şahitlerin itiraf konuşmalarıyla iyice köşeye sıkıştı.Aylarca gerilim yarattığı,krizlere soktuğu ve yalan söylediği için üzülerek söylüyorum ondan hiç bu kadarını bekliyordum.

Fenerbahçe Alex’e 2011 de bitecek sözleşmesinin ardından hemen takımın hocalığını yapmasını teklif etmiş.Hiç bu kadarını bekliyordum ama adama yazık ederler o daha 2016 ya kadar futbol oynar.Bence Fenerbahçe yarından tezi yok Guiza’ya hocalık teklif etsin.Zira Guiza futbol’u bırakalı iki üç yıl olmuş.Zaten Aziz Yıldırım 18 milyon doları bayılıyorlar,teknik direktörü de aradan çıkartmış olur.Adamın Fener’e geldiğinden beri tek yaptığı Alex gol attıktan sonra koşarak topu orta noktaya getirmek.

Yapılan uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan ve 4 gündür gözaltında olan ünlü şarkıcı Tarkan serbest bırakıldı.Kullanıyormuş sadece.Bu yüzden pişmanmış ama cevresindekilere uyuşturucu temin etmediğini söylemiş.Bir insan neden uyuşturucu kullanır anlayamıyorum.Ve “bir insan neden uyuşturucu kullanırın” kaçına Tarkan cevap verebilir onu da bilmiyorum.Bedeni çürütmek mantıklı bişey gibi görünmüyor.Bu arada Rusya'nın Rostov kenti hayvanat bahçesindeki bir şempanze, sigara ve bira alışkanlığından kurtulması için rehabilitasyon merkezine gönderilmiş.Zavallı hayvan gelen geçenden alkol ve sigara dileniyormuş.Kim bilir ne derdi vardı hayvan oğlu hayvanın.Baba olduktan sonra başlamış içmeye .Eeee bu devirde aile geçindirmek zor.Türkiye de olsa kapalı alanda sigara içmekten 62 tl cezayla kurtulamayıp hapse bile atılırdı.Hepten biter hayatı.Rusya iyidir kal orda.

Facebook ve Twitter bir çok ünlü ismin de kullandığı sosyal paylaşım platformlarından ikisi.Daha önceleri Beyaz Saray’ın twitter da yer aldığını biliyorduk.Obama’nın twitterda olduğunu da.Başka hangi ülkelerin böyle resmi kurum ve kişilerinin facebook ve twitter hesabı var araştırmadım ama bizim Dışişleri Bakanlığı da Facebook ve twitter dan deneme yayınlarına başlamış.Ne diyelim Farmville den bahçe edinip ekip biçen Dışişleri bakanlığı Tarım Bakanlığı ile kriz yaşamaz umarım.Dışişlerinin Bahçesi Tarım bakanlığına bağlanırsa belki bu sorun da çözülebilir.Hiç bu kadarını bekliyorduk. Ayolon’un Arkadaşlık isteğine ignore yanıtı verilecek mi? Dışişlerinin “ Aşkın Rengi ne?” testinin sonucu ne çıktı hepsi merakla beklenen gelişmeler.Kısaca Fd bunu beğendi.

Sadakatsiz erkeklerin IQ seviyelerinin eşlerini aldatmayanlardan düşük olduğu ortaya çıkmış. "Social Psychology Quarterly"nin mart sayısında yayımlanan araştırması, IQ seviyesi yüksek erkeklerin, tek eşliliğe kendilerinden daha az zeki erkeklere oranla daha fazla değer verdiklerini ortaya koyuyormuş.Eee bunun için araştırma yapmaya gerek bile yok ki.Gelip bana sorsalardı söylerdim.Aldatan erkek aslında aldatamamıştır.O zeka onda yok demektir.Aldatabilmiş erkekse yüksek zekasıyla bunu gizleyebilmiştir.

“Alıç” meyvesi kanseri önlüyormuş.Ah ah az mı yerdim ben.Saatlerce ağacın başında otururdum.Karnım ağrıyana kadar yerdim.Bunu da yeni öğrendim.İçerdiği antitoksidan madde ile kansere karşı koruyucu etki oluşturuyormuş.Birde yemişen vardı.Kırmızı.Bide it maydanozu dediğimiz ot vardı.O otlar kuruyunca gövdesinden kendimize atacak yapardık.Dikenli ağaçlarda bütün günümüzü geçirir ceplerimize doldurduğumuz yemişen çekirdeklerini atacaklarla uzaklara fırlatırdık.Boru şeklindeki atacağın içine üflediğimiz çekirdek 15 20 metre ilerdeki hedefi vurabilirdi.Davin ağaçları ve çekirdekleri de aynı şekilde.Ah ah ne günlerdi.

İtalya’da Fifa 2009 oyununu oynayan eleman takımın taktiği konusunda babasıyla girdiği tartışmadan babasının ensesine bı-ç?a!k (Mozaikledim) saplamak suretiyle katil olarak ayrılmış.Counter Strike oynadığından da eminim bu çocuğun.Öldürdükten sonra gidip babasının doğduğu yere bakmış mı onu da merak ediyorum(Bu oyunu oynayanlar ne demek istediğimi anladı.Bilmeyenler farklı anlam çıkarmasınlar diye söylüyorum).Olur böyle vakalar.Şiddet oyunlarının psikolojik olarak insanı rahatlattığını düşünenlere karşı gerçek bir şiddet oyunu hayal ediyorum böyle vurdulu kırdılı,ağzını burnunu dağıtacağım.Töööbe tööbee.Bu haberden sonra hep beraber hiç bu kadarını beklediğimiz bir başka olaya geçiyorum.Romanyada 17 yaşındaki genç (sanki bu yaşta ihtiyarı varmış gibi) çok fazla Counter Strike oynayarak vakit geçirdiği için üvey annesinin interneti yasaklaması ile sinir krizleri geçirmiş ve annesini bıçaklayarak öldürmüş.Öldürdükten sonra internet kafeye gidip oyun oynamaya devam etmiş.
Öff yeter bu kadar iç karartıcı haber.Hatta bugünlük bu kadar yeter diyorum.Bir başka “Hiç bu kadarını bekliyordum” yazısında görüşmek dileğiyle mutlu kalın esen kalın.


Paylaş
11 Yorum:

bende aynı soruyu sordum herşeyi olan bir insan neden kullanır?
sorunun cevabı biraz manıdar bence..herşeyini birgün kaybedecek işte bunu unutmak için..tamamen boşluk başka bir açıklaması yok..

bu yaz<ıdan daha çok yazrsın bu gidişle..gündemimiz yoğun malum:)


Herşeyini kaybedeceğini düşünmediği az bir ömür ile herşeyini kaybedeceğini kabullenmesi gerektiği uzun bir ömür arasında kalıp az ömrü seçmekte manidar.Demekki herşeyini kaybedeciğini kabullenemeyeceğini anlamış.Evehaftada bir tanecik yazarım artık.. :)


fd'cim sağolasın..bu derece yoğun bir gündemi güncellememi sağladın...gasteden daha zevkli burdan okumak,valla bak,samimiyim...


Sevgili kardeşim Fd.
Keyifli olduğu kadar bilgilendirici bir yazıydı eline emeğine sağlık.
Gözlerinden öpüyorum.
Sevgi ve saygılar.


@ dwarfwaves
Teşekkür ederim..Ben hep haberlerin böyle eğlendirici olmasını isterim..Madem istiyorum o zaman neden başkalarına eğlendirici hale getirdikten sonra sunmuyorum diye düşündüm.Beğendiğine sevindim.Daha sık yazarım belki :)

@haykırış
Çok teşekkür ediyorum Abicim.Haberleri okuduğunuzda benim anladığımdan daha iyi anlayacağınız aşikar.Çünkü geçmişi benden daha iyi biliyorsunuz.Buna rağmen olumlu yorum yapabildiyseniz bu benim için başarıdır.Ellerinizden öpüyorum bende.Saygılar.


güzel olmuş elinize sağlık


teşekkür ederim.Hoşgeldin :)


sende ıyıce karıstırdın :) evet bende aynen bunu demek ıstemıstım..sağolasın


Karışık oldu ama mantıklı olasına özen gösterdim :) Seninle aynı şeyi söylemenin bu kadar zor olmaması gerekiyor aslında :)


:) Efendim Duygusal Çocuk :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar