Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Hiç Bu Kadarını Bekliyordum 2


Görünmeyen köy hakkında görünen klavuzla girdiğimiz iddialardan, klavuzumuzun klavuzunun karga olduğunu gösteren, beklediğimiz ama hiç bu kadarını beklediğimiz olanlarını sizinle paylaşmak için tekrar karşınızdayım.Bakalım neymiş beklenen hayret verici olaylar.


Rüya tabirleri sözlüğünün teknolojinin gerisinden kaldığını nenemin ipod'unu rüyasında torununa(yani bana) ücretsiz olarak bedavaya karşılıksız hediye ettiğini görmesinden anlamıştım.Ama başıma gelmediği için bu fikr-i-yatımı iskeleye bağlamıştım.Bilgisayarımla alakalı hiçbir sorun olmamasına ve uyurken düşüneceğim en son şey olmasına dolayısıyla kafaya takmadığım bir anda olmasına rağmen gece rüyamda, alalı henüz bir yıl olmuş olan laptopumun ekranının tam ortasında boydan boya derin bir çizik görüpte rüyada" Allah'ım inşallah(Allah'ın izniyle) bu bir rüyadır ve ben kalktığımda tertemiz bir ekranla karşılaşırım" deyip bir anda uyanıp rahatladığım ve yeniden uykuya daldığım gel gör ki öğlene doğru pc yi açtığımda durduk yere mavi ekranla karşılaşıp format atmak zorunda kaldığım pc mim formattan sonra da aynı sorunu çıkarmasıyla korktuğumun başına geldiğini düşünmem ve ekran kartının cortlamış olduğu tahminimin servis tarafından onaylanması gibi zincirleme şeyler cümlenin başının taa yukarlarda kalmasından dolayı belki tutarsız bir sonla bitecek ama hiç bu kadarını beklediğim bir durumdu.Bu yazıyı da arkadaşımın bilgisayarında yazıyorum.Rüya tabirleri sözlüğü revizyona uğrayacak olursa benim de bir katkım olsun:Rüyanızda Bilgisayarınızın ekranının ortasında kocaman bir çizik görmek,ekran kartınızın çökeceği anlamına gelir.Hee bide böyle bişey yaparsanız torununuza bedavaya pararsız oalrak ipod hediye etmenin hayır mı şer mi olduğunu bi zahmet söyleyin bana.Ninem soruyo.Yoksa ölecek miyim felan diyo.Kıyamet kopacak olsa gerek :)



Bulgar parlamentosundan Atakar partisi mensubu Dimitar Kerin mecliste Bütçe oylaması yapılırken Farmville'de ineklerini sağarken yakalanmış.Bu olayla birlikte meclis karışmış.Ve parlamento içerisinde Farmville yasaklanmış.Arkadaş neden yasaklıyorsunuz onu seçip gönderen yüzbinlerce Farmville çiftcisinin vekili o.Adam hem sizin dandirik bütçe tartışmalarınızı dinliyo,oy kullanıyo hem de tabanın isteklerini yerine getiriyo.On binlerce Farmville çiftçisinin henüz tam kapasiteyle ekim yapamadığını ve yine binlercesinin henüz bir evi olmadığını hatta gündüz çileklerini gübreleyip gece tarlasının kenarına kurduğu manavda çalışarak level atlamak için takla atan azımsanmayacak bir kitlenin var olduğunu biliyor musunuz? Düşünsenize Türk vekillerle Yunan vekiller arasında Farmville yarışı olduğunu..Başbakanın ulusa sesleniş konuşmasında şunları söylediğini; Biz göreve geldiğimizde Farmvillede evi barkı satılmış,çileklerin çürümüş olduğu,hayvancılığın neredeyse bitme noktasına geldiği tarlalar devraldık.O gün neredeydiniz.Çilekler neden çürümüştü.Millet sizi mecliste durun diye seçmedi mi?Önce bunun hesabını verin.Bugün bakıyorsunuz Toki her tarlaya bir ev yaptı,kira öder gibi ev sahibi oluyorlar.Gayri safi milli hasılanın biz göreve geldiğimizde neredeee şimdi nerede olduğunu görüyosunuz.40 levelin altında vekilimiz yok.Yıl sonu hedeflerimiz küresel ısınmaya rağmen geçerliliğini koruyor.İnşallah yıl sonunda 45 levelin altında hiçbir vekilimiz olmayacak.Komşularla sıfır sorun politakamız meyvelerini vermeye başladı.Sonuçta komşu komşunun gübresine muhtaçtır.Türkiye gelişiyor,Farmville gelişiyor bu böyle biline" :) :) Ne diyelim.Bunlar beklediğimiz gelişmeler bugün seçim olsa Türkiye'nin yüzde 47 si hiç bu kadarını bekliyor olacak.


Teke tek programı Türk televizyonlarında bir ilke imza atarak yayınının bir bölümünü üç boyutlu olarak vermiş.Valla hiç bu kadarını bekliyordum.Üç boyutlu süper olur.Murat Bardakçı'nın evimin içinde gözlerini kocaman yapıp bana doğru bakması çok komik olur.Ve Pelin Batu tabiki.Televizyonun yanına yastık koyarım uyusun kızcağız.Proğramda kuru kuruya uyutuyolar.Hem canı da sıkılıyo.Programın sunucusu kızdırısa üç boyutun el verdiğince ağzının üstüne bi tane geçiririm.Güzel bir gelişme.Devamını da bekliyoruzz..

Başbakan Erdoğan 2023 te yani Cumhuriyetimizin 100.yılılnda milli gelirimizin 1 trilyon dolar olması hayal değil demiş.Hiç bu kadarını bekliyordum demek istiyorum.Şu anda bitirmek üzere olduğum Dünyanın Lider Özel İstihbarat kurumu Stratfor'un kurucusu ve Ceo'su George Friedman 'ın "Gelecek 100" yıl adlı kitabında Türkiye için çok şaşırtıcı notlar yer alıyor.Daha sonra bunun hakkında uzun uzun bahsetmek istiyorum.Ama burada yeri gelmişken söyleyeyim dedim.2020 lerde Türkiye Polonya ve Japonya üç süper güç olacak.2030'lara gelindiğinde Türkiye; Balkanlar,Kafkaslar ve Hint okyanusuna kadar uzanan Arap Yarımadasını hakimiyeti altına alacak Mısırı işgal edecek ve Amerika'nın Rusya'dan sonraki soğuk savaş yaşayacağı bir dünya devi olacak.Japonya ile güçlerini birleşirip Amerikaya meydan okuyacak.Ve daha bir sürü şey...Bunu rasgele biri söylese gülüp geçerdim ama söyleyen Stratfor'un kurucusu ve CEo'su.Dediğim gibi daha sonra kitaptan altını çizdiğim yerleri özellikle Türkiye ile ilgili olanları paylaşıcam.Hiç bu kadarını beklemiyordum demeyin.Bekleyin.


Yukarıdakileri beklediğimden daha uzun yazdığım için bugünlük bu kadar diyorum.Devamı gelecek.Görüşmek dileğiyle hoşcakalın..

.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar