Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

I'm Sorry,I Love You

Etiketler: , ,


noon eh ggot (yuki no hana)(Acoustic Ver.) - Seo Young Eun


Uzun zaman olmuş dizilerden filmlerden bahsetmeyeli.Neredeyse anasayfadaki film postları kaybolacak.Çok film postu yazıyorum diye yakınıyordum bu kezde çok ara verdiğim için özür diliyorum.Dönüşüm muhteşem oldu diye düşünüyorum.Harika bir tavsiyeyle çıktım karşınıza emin olun.Kore ile bırakmıştım en son.Koreyle devam ediyoruz.Bu kez film değil bir dizi.Ama öyle bir dizi ki nasıl anlatsam bilemiyorum.Çok anlatıp övsem hani beklentinizi arttırsam acaba filmden alacağınız zevki baltalamış olurmuyum diye bir kaygıya hiç girmiyorum bile.Çok rahatım.Güveniyorum.İddialıyım.Bu dizi, bu oyuncular,bu oyunculuklar,bu hikaye,bu sokaklar,bu konuşmalar,bu müzikler,hatırlamak için glikoz yakmayacağınız atp(adenosin trifosfat) gerektirmiyen daha bir sürü şeyi içinde saklayan harika bir deneyim olacak.İki yıl garanti veriyorum.Servis desteği de olabilir.Mendil lazım olacak.Selpak reklamına bakmayın.Bir yaprak asla yetmez.



At yarışlarında arkalardan gelen ve bitime yakın ilk ikiyle yarışıp burun farkıyla yarışı kazanan atlar vardır ya hani.İşte bu dizi benim için tam bir süpriz oldu.Hiç beklemiyordum bu kadar güzel olabileceğini.Tüketmek ve heyecanı yaşayıp bitirmekten,bir daha aynı heyecanı alamamaktan nefret eden biri olarak,şimdiye kadar iyi ki izlememişim dediğim,şimdi de iyi ki izledim deyip keşke bitmeseydi dediğim bir diziydi.16 bölümdü ama sanki çocukluğum gençliğim bu diziyi izlemekle geçmiş gibi hissettim bitince.Öylece kaldım ortada.İzleyecek bölüm kalmayınca bir boşluk hisseder oldum.Çünkü o kadar çok benimsiyor ve alışıyorsunuz ki ve karakterler o kadar güzel oturmuş ki bir rüya gördüğünüzü sanıyorsunuz.Hiçbir karaktere bu oyuncunun yerinde başkası olsaydı da aynı böyle güzel olabilirdi diyemedim.Hangisi değişebilirdi diye çok düşündüm ama yok bulamadım. Kendi görsellerimi kendim oluşturdum.Yakaladığım karelerden bazılarını paylaşıyorum sizinle.



ma ji mak sun taek


Eun-chae çok şirin bir kız bi kere,çok güzel olmadığını söyleyenler var ama zaten çok güzel olmamasının izleyince mantık açısından daha uygun olduğunu anlayacaksınız.Ama yine de güzellik görecelidir ve ben beğendim onu.Kıskandım hatta.O nu seven tüm dizi karakterleri ölsün istedim bi ara.Çok merhametli.Galiba ordan kazandı kalbimi :) tam olarak nasıl yazıldığını bilmiyorum ama dizinin başından sonuna kadar onun ACUŞEE demesine hiç kızmadım.Artık ne zaman Bayım demek olan bu kelimeyi söyleyeceğini kestirebiliyorsunuz.Dizi bitti ama onun ACUŞEE'Sİ hala kulaklarımda.Bu kadar güzel mi söylenir bir kelime.



Main Title


Cha Moo-hyuk,ne denilebilir ki bu oyunculuğa.O baygın bakışlara,Bazen kızıp bağırıp çağırmasına,kalbinizin en sızladığı bir anda "Taş Kafa" demesinin bir anda yüzünüzü güldürebiliyor olmasına,yarım ağızla gülse bile içinizin ferahlıyor olmasına o kadar çok alışıyorsunuz ki.Yürüyüşü bir başka,bakışı bir başka,giyinişi bir başka.Ağlama sahneleri yüreklerinizi burkuyor.Gerçekten ağlıyor çünkü.Boynu bükülünce üzülüyorsunuz.Bişey yiecek olsa agzının kenarına salçanın bulaşacağını biliyorsunuz.Birisi o büyük evden çıkacak olsa onun duvara yaslanmış bekliyor olmasını istiyorsunuz.Sinirlendiğinde veya intikam aldığında hatta kendini kontrol ettiğinde cebinden ciklet çıkarmasına hasta oluyorsunuz.Duygularını açık açık dile getirememesine de kızar gibi oluyorsunuz.Bay Sapık. :) Aşağıdaki yazdığım repliği de gerçekten çok anlamlıydı.


Cha Moo-hyuk :
Kal-chi buraya gel
:Sana bir soru soracağım.
:Choi Yune benden daha mı yakışıklı?
Kal-chi :..............
Cha Moo-hyuk :Kim daha havalı Choi Yune mi,ben mi?
Kal-chi :..............
Cha Moo-hyuk :Yalan söyleyemiyorsun değil mi?
:Büyüdüğünde gerçek dünyada nasıl ayakta kalacaksın ?




Choi Yoon,yani Yune'ye gelince dizinin başında onun hakkında düşündüklerim zamanla değişti.Zaman zaman ağzını burnunu dağıtma isteği doğsa da,acaba yanlış mı düşünüyorum dedirttiği oldu.

Annelerinin de oyunculuğu harikaydı.Son derece gıcık olduğum bir karakterdi kendisi ama oyunculuk on numaraydı.Ağlamak konusunda yine çok becerili çok gerçekçi.Acaba gerçek oğlumu diye düşünmedim değil.




jin shil (Instrumental).


Kısacası herşey güzeldi herşey.Sokaklar,kırmızı ışık hep aklımda.Küçük yeğen Kal -Chi de bazı sahneler de gözlerimin dolmasına yol açtı.Annesine nasıl sahip çıktığını görünce etkilenmemek elde değil.Moo-hyuk'un özürlü ablasının Moo-hyuk'a olan güveninin ne tür bir sevgiye yol açtığını görmekte çok samimiydi.Eun-chae'nin kardeşleri ve annesi de diziye renk katmışlardı.Küçük kardeşi aferinleri her seferinde aldı benden.Böyle bir aşk filmini ömrünüzde bir daha izleyemeyebilirsiniz.O yüzden benim gibi sindire sindire,günlere bölerek izleyin.Etkisinin uzun süre sürdüğünü,müziklerin ve bazı konuşmaların beyninizde,dentritlerden aksonlara nöron nöron dolaşma ihtimalinin yüksek olduğunu belirteyim de sonra Fatih neden uyarmadın bizi demeyin.Mutlaka hayatınıza girmesi için bu diziye bir kez olsun şans verin diyorum ve sizden ayrılmadan önce bir iyilik daha yapıp tüm bölümleri altyazılı bir şekilde online izleyebileceğiniz linkleri bulduğum bir adresi veriyorum.Bu iyiliğimi de unutmayın.Hoşcakalın.


14 Yorum:

Öncelikle çok güzel yazmışsın ellerine sağlık. Peki sadece gözlerin mi doldu? Ben iki göz iki ceşme ağladım. Her diziyi, filmi döner bir kere daha izlerim hızlı bir şekilde. Fakat MİSA'nın Mihanada Saranghada)tek sahnesine bile yeniden bakamadım. Dayanamam çünkü. Soruna gelince İngilizce Ajushi Türkçe de Acuşi olarak yazıp okuyabilirsin :)


Hayır tabiki en fazla etkilendiğim sahnelerden biridir kal chi nin ağlaması..Çok farklı yani ağlamam ben diyen uzak dursun benden zaten..Acuşii...bazende hacuşii gibi geliyodu..Bide diyodum ki o kadar seviyosun hala bayım mı diyosun :) Ayrıca dizinin sonu ve hikayesi hakkında yazmamaya özen gösterdim...Çünkü en ufak şey bilmek bile çok fena canını sıkıyor insanın..Ben yanlışıkla aptalca bir yorum okudum ve çok pişman oldum :(


Benim film yorumlarımı okumaktan hoşlanmazsın o zaman spoiler dolu :)Onlar saygılı millet -shi- eki ekliyorlar isimlerin sonuna genelde, bay-bayan anlamına geliyor. Sevgili olsalar bile böyle :)


Evet çok saygılılar...ve büyüklerine karşı özellikle çok iyi davranıyorlar..geleneklerine çok bağlılar..Çok hoş insanlar kısacası...


bitirdin mi diziyi ayy bakınca bile duygulandım hele seçtiğin şarkıya bi göz atayım dedim dayanamayıp kapattım müziği..
kıza kim çirkin demiş ya bence çok güzeldi bayılıyordum ona ben, keza cha ya da öyle :) hayranı olabilitem mevcut:)


evet bitti..Filmlerde sıra ama Pc'm bozulduu için izleyemiyorum.Arkadaşın bilgisayarını fazla meşgul etmemek için.Diziyi herkese izletme gibi bir misyon edindim.Bedava Dvd dağıtıyorum :) Kız için çirkin ördek diyenler bile vardı.Ne anlamda baktıkları önemli aslında.Bana göre,tatlı,saf,temiz kalpli,merhametli şitin bir kızdı.Diğer müziklerinden de serpiştirdim aralara müziklerin hepsi güzeldi..Zor seçtim :)


Fatih harika yazmışsın te amo ile süper gitti bu arada uzak doğu filmlerine ilgim var gerçekten merak ettim :)


Blogunda bir adet "I'm Sorry I Love You" yazısı olan bloglar görünce o kadar mutlu oluyorum ki. Sonra yazıyı okuyup hüzünleniyorum. Belki 10. defa aynı kısır döngüyi yaşadım.
Senin yazın da güzel olmuş.
Yav hadi yaptın bir güzellik, niye müzikleri koyuyorsun, bak yine hüzünlendim :)


böyle çok nadir de olsa güney kore'nin bu masum bir o kadar da tirajikomik yapımlarını izleyen XY genotipli arkadaşlarımı ya da blog yazarlarını görünce..diyorum ki "hala umut var onlar için" ^^

bu diziye inatla başlamadım hala..arkadaşlarım göz yaşlarıyla spoilerlar verirken ben hep ileriye erteledim planları.Sanırım öyle bi zamanda izlemek istiyorum ki göz yaşlarım aktığına değsin, bu mükemmel yapımın da glandula lacrimalislerimin de hakkını vereyim:)

yani öyle bi zamanda izleyeyim ki
vazgeçmek mümkün olmasın..

henüz o "pure love" dediğimiz hadiseyi yakalayamadım kalbimde bu yüzden sanırım bir müddet daha erteleyeceğim..


Ben önce tek başıma izledim bunu sonra da oturup anne babamla izledim :) Onlar da çok çok sevdiler. Bir daha izleyecem ama. O senin dediğin şekilde. Bir de onunla. :)

bi de cain and abel var daha ondan bahsetmedim. O da harika. Onu da anne babamla izledim. Bizimkiler baya alıştılar valla :)


Habil ve Kabil..şimdi hakikaten çelişkiye düştüm acaba sen benim arkadaşmısın ki?? :))


Bloguna girip de "I'm sorry, i love you"yu görünce o kadar şaşırdım ve sevindim ki... Bahsettiğin duyguları, ağlama nöbetlerini, sevgiyi ben de yaşadım aynı şekilde. Bittiğinde çok üzüldüm dediğin gibi boşluğa düştüm ve hatta kendimi Eunche'nin yerine koymaya çalıştım. Koymaya çalıştıkça ağladım. Bi garip oldum. Sonunun nasıl biteceğinide biliyordum ama bile bile keyif aldım diziden sanki sonunu bilmiyormuşcasına merakla bekledim. Kore dizilerinin çoğuna bayılıyorum zaten. Bir de Personal Taste var. Tavsiye ederim ama beğenmezseniz mesuliyet kabul etmem :D Çünkü göreceli, bilirsin. Ben bayıldım. O mutlu sonla bitiyor.
Neyse bu diziye dönecek olursak; ben de görsellerine birkaç ek yapmak istiyorum kendi arşivimden müsadenle :)

http://imageshack.us/photo/my-images/607/adszjje.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/831/fghdgthf.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/831/fghdgthf.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/690/msorryn.jpg/


SmG ; Hoş geldin öncelikle. Teşekkürler yorumun için. Kore sineması bir yana diğerleri bir yana. candır bi kere kore. Senin görseller de çok ıyi. Ayrıca Personal Taste'i de izledim :) Habil Kabil i izlemediysen ızle diyerek ben de bi tavsiyede bulunmuş olayım :) beklerim.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    8 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar