Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Açlık Oyunları | Film&Kitap

Etiketler: , ,



AÇLIK OYUNLARI FİLMİ...



AÇLIK OYUNLARI VİZYONA GİRİYOR...



Son yılların tartışmasız en ses getiren kitabı Açlık Oyunları.Muhteşem olay kurgusu ve karakterleri sayesinde kısa zamanda çok satanlar arasına girdi. Birinci kitabı bitiren ikincisini okudu. Ama ikinci kitap Ateşi Yakalamak ile üçüncüsü arasına uzun bir zaman dilimi girince herkes aynı anda aynı merakla bekler oldu serinin son kitabı olan Alaycı Kuş'u.İlk günden büyük bir rekora gideceğini tahmin ediyorum.Öyleki on binlerce üyeye sahip fan siteleri facebook grupları mevcut.




Kurgusu bu kadar çarpıcı ve aksiyon bu kadar yüksek dozda olunca kitabın filmi çekileceği dedikoduları çıktı ,ardından filmin yakında çekileceği duyurusu yapıldı.Bir yandan üçüncü kitap beklenirken diğer yandan film için geri sayım başlamış oldu.Karakterler okuyanlarda öyle bir yer etmiş ve kaflarda öyle kuvvetli canlanmış ki,filmde karakterleri oynayacak kişiler hayranları tarafından çoktan seçilmiş.Ve görülüyor ki zihinlerdeki canlandırma herkeste çok yakın benzerlikler gösteriyor.Bilmiyorum ama bu da galiba yazarın başarısı.İlk iki kitabı okumuş ve 27 Ağustos'ta çıkacak "Alaycı Kuş" u merakla bekleyen biri olarak film için de büyük bir beklenti içine girdim.Bugüne kadar kitaplardan sinemaya uyarlanan filmler tam istenildiği gibi olmadı.Okuyanların zihnindeki atmosfer ve karakterleri yansıtamadılar.Bu film için beklentiler bu kadar yüksekken, diğerleri kadar eleştiri alabileceğini tahmin etmek hiç te zor değil.Dedim ki kendi kendime,"Adamlar büyük olasılıkla kimsenin kafasındakini canlandıramayacak bari sen kafandakileri canlandıracakları seç." Oturdum beklentilerimi karşılayacak bir kadro hazırladım.



Kitabı okumayanlar bu kadroya okuyanların gözüyle bakamayacakları için sadece böyle bir kadro şöyle olur böyle olur demekten ileri gidemezler.Ama okuyanlar yaptığımı daha iyi anlayacaklardır.Kitapları okumadıysanız bence hemen başlayın.Keşke ben de şimdi başlasaydım hatta.Bu kadar ara girmemiş olurdu üçüncü kitap için.Sıcağı sıcağına okurdum "Alaycı Kuş" u.Yani diyeceğim o ki " Kitapları Okumak için en uygun zamanı yaşıyorsunuz" .Hadi görüşmek dileğiyle hoşcakalın mutlu kalın.






Paylaş






Edit :

AÇLIK OYUNLARI VİZYONA GİRİYOR...

35 Yorum:

vaooouvv...ben bu kitapları okumadım ve hemen okumam lazım..hemen,hemen....


Valla yerinde olmak isterdim :) Bence de okumalısın.Bu arada kitap hakkında daha fazla şey okuma.Çünkü ortalıkta ağzını tutamayıp filmin konusunu ayrıntılarıyla yazan bir çok kişi var.Ben de yapmıştım ilk kitapta.Ama ilk kitaptı O.Ondan sonra akıllandım :)


kesinlikle bende filmi falan çekilmeden okumalıyım hayal gücüme müdahale edilmesinden hoşlanmıyorum!!


Evet...Bu postta resimler verdipte hayal gücüne müdahale ettiğim için üzgünüm.


okuyun eveett şunu söylemeliyim yıllardır kitap okumuyodum ve serinin ilk 2 kitabını okumam 1-2 günümü aldı ve şu anda sürekli hergün hergün kitaptan konuşuyoruz . 3. kitap çıkınca yine hayat bağlarımın kopacağna eminim. genelde kitapları okurken ne var ya bunu bende yazarım gibi düşünüyorum ama bu sefer gerçekten aklıma gelemicek o kadar heyecan dolu şeyler oluyoki... okuduğum en güzel kitaplardan olduğuna eminim hatta sanırım şu sıra 1 numaram :)


benimde zihnimde canlanan karekterler hemen hemen aynı ama gale hariç :)


kitap harika okuduğum en iyi macera kitabı ama gale bnde böyle beklemiyodm


@Adsız

Ben böyle beklemiyodum demişsin.Üzülme.bunlar sadece benim seçimlerim.Filmde bu oyuncular olacak değil.Umarım herkesin hoşuna gider kesinleşmiş kadro.


iki kitabıda yaklaşık 3 ay önce okudum ve 3. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. muhteşem bi konuydu bence herkese önerdiğim bi kitap ve karakterleri gerçekten beğendim özellikle snow'a bayıldım :) cinna biraz daha bebek yüzlü olabilir :):)
(benim fikrim)


:) tamam tamam senin fikrin :) Evet ben de bekliyorum.İlk gün alırım sanırım.Hatta o gün bitirebilirim :)


kesinlikle süper bi kitap 3. kitabı biran önce bekliyorum acaba ne zaman çıkar:(


Ağustosun Son Haftası :)


ya bişi sorucam kitap amerikadı çıktımı bu resmi nerden buldunuz?artı bende sabırsızlıkla beklyirom 3 ü


Ben bu yazıyı yazdığımda çıkmamıştı sanırım ama Ağustos 27 de Türkiye'de piyasaya çıkacağına göre ingilizcesi Amerika'da basılmış olabilir.Farklı kapak tasarımları vardı.Ayrıca kitap basılmadan kapaklar basılabiliyor.Kitabın fotoğrafı değil yani.


cok hosuma gıttı kıtaplar bırbırınden gusel surukleyıcı gercek karekterler cok yaratıcı 3. kıtabı sabırsızlıkla beklıorum herkes gıbı tesekkurler


Az kaldı az :) iki hafta sonra çıkacak.


gerceKten muhtemsem bı kıtap okumayanlar kesınlıkle okmalı...;)


haymitch, cinna ve prim seçimin güzel olmuş. ama diğerleri karakterlere göre fazla zayıf


kitabı çok merak ettim hemen alıcam değişik bi konusu var ve ayrıca peeta i yaptığın kişi kim çok tatlı da=)


Serinin üç kitabını son üç günde okudum az önce Alaycı Kul bitti, çok tuhaf duygular içerisindeyim :) Umarım çekilen filmin hakkını verirler de serinin büyüsünü bozmazlar.


ben bu kitap serisini tamamamını okudum süpeer bir kitap tam 3 kere okudum hepsini katniss ve cinna biraz hayalimin dişinddda(benim hayalim yani)


cok guzel hepsi ama peeta pekde dusunuln gbı değil bnce


kitabın 3 ünüde okudum ve cok etkısınde kaldım fılmın hakkını veririler inş peeta cinna ve catniss biraz hayalım dısında ama diğerleri tam olmalı özllikler catniss bana göre olmamıs


bence haymitch için dr.house 'u oynayan kişiden başkası uygun düşmez.tam onluk bir rol.


hayatımda hiç bu kadar mükemmel bir kitap okumamıştım. Hala etkisindeyim seriyi 10 günde bitirdim çok yoğun olmama rağmen. hala kitabı düşünüyorum ve nasıl böyle mükemmel yazıldıgını merak ediyorum şiddetle tavsiye ederim kitabı. Çok çok çok güzrl gerçekten.


kitap herkese yaptığı gibi beni de etkisi altında bıraktı. hala capıtol deyim sanki. bitmesine çok üzüldüm.filmi dört gözle bekliyorum iyi yapılırsa 20 kez izlerim heralde:)


ufff bu seri manyak kesinlikle okumanız gerekiyor okumazsanız çok pişman olursunuz gerçektende çok güzel bayıldım bu seriye


ÇOK FAZLA KİTAP OKURUM .EN MUHTEŞELERİ BUNLARDI. 1. VE 2. KİTABI TOPLAM 3 GÜNDE SİGARA BİLE İÇMEDEN OKUDUM. 3. İŞ YERİNDE UNUTTUM KALDI MALESEF. AMA FRAGMANLAR KİTAPTAN BİRAZ FARKLI SANKİ O YÜZDEN FİLMİNİ İZLEMEYECEGİM HAYALİMDE Kİ GİBİ KALSINLAR


çoooooooooooooookkkk manyak bi kitap . ilk kitabı sadece 7 saate bitirdim. inanın nutkum tutuldu. okurken saatlerce ağladığım zamanlar oldu . özellikle de rue 'nun öldüğü bölüm . kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemiştim.KESİNLİKLE herkese tavsiye ediyorum . ayrıca katniss hiç beklediğim gibi değil! ayrıca bnm hayalimde gale peeta 'dan daha yakışıklıydı. bn tam bir gale taraftarıyım . eğer Katniss olsaydım peeta'nın yüzüne bile bakmazdımm.KESİNLİKLE GALE!!!! =)


alevler içindeki kız

bayanlar baylar harika bir kitap bence herkes okumalı beyni yetmeyenler hariç.....:)


okuduğum kitaplar arasında en güzel seri diyebilirim.2.kitabı yeni bitirdim ama açlık oyunlarına hala açım..3.kitabın arayışına düştüm..hemen almam lazım :)


yalnız snowu ben kel olarak kafama kazıdım galiba kitapta küçük bir bölümde saçları olmadıgı söylemişti sanırım cok kalitelı bi kitap 3 unu ustuste okudum ama aklımda soru ısaretlerı cok kaldı mesela neden gale bu kadar cabuk vazgecti??yada snow dogrumu soyledı olmek uzereyken??eger suzane collınse ulasacak olursam bunların hepsini soracagım:D


http://f1204.hizliresim.com/w/1/40brj.jpg
Karakalem çizilmiş Bir Resim.! Katnis Everdeen


kadrona hayran kaldım tam aklımdan geçenlerle aynı özellikle gale , haymitch başkan snow cinna ve rue eşleşmelerin harika tam olmuş aynı karakterler bende canlanmıştı sen den bunları görmek heyecanlandırdı , süper tahminlerin tebrikler :)


tesadüfen dikkatimi çeken bir kitap olarak okumaya başlamıştım ama 3 kitabı bitirmem sadece 4,5 günümü aldı. filmini tekrar tekrar izlemekten ve boş kaldığımda kitabı tekrar okumaktan kendimi alamıyorum.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar