Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 5

Etiketler: ,



Vizelerden önce bir film sepeti daha hazırlayayım dedim.Malum film sepeti doldurmayalı uzun zaman oldu.10 günlük bir ayrılıktan önce süper filmlerle geldim karşınıza.Sizin de benim gibi vizeleriniz varsa bu posttan uzak durun.Korkmayın post bir yerlere gitmiyor.Vizelerden sonra izlersiniz artık.Ne demiş ünlü şairimiz ;Sevgiliyken dost olunmaz,vize haftasında post okunmaz




The Greatest Game Ever Played





Yıllar yıllar önceydi.Henüz "Ah ah nerde o lise yıllarım" demediğim senelerin birinde televizyondan izlemiştim bu filmi.Düşünün daha Will Smith'in Will Smith olduğunu bilmiyorum.O kadar beğenmiştim ki filmi günlerden bir gün öss çalışmaları için sınıfça kamp yaptığımız yurtta film izlemeye karar verdiğimizde bu filmi önermek istemiş ama adını bilmediğim için filmciye "Ya böyle golf'la alakalı siyahi bi adam oynuyo" felan demiştim.Adam da "valla bilmiyorum da bende golfla alakalı bir film var" demişti.Filmin kapağında hiç siyahi bi adam yoktu ama yine de belki o filmdir diye almıştım.Arkadaşlar da kendi filmlerini izleriz diyereten başka film almışlardı.O zaman ne dedim ne ettimse artık önce benimkini izlemeye karar vermiştik.Film o film değildi ama "İyi ki değildi" dedim.Çünkü gece 12 de başlayıp 2 buçuk gibi bitirdiğimiz film, herkesin izlediği için mutluluk duyduğu sıcacık ve farklı bir filmdi.Filmin aradığım film olmadığını anladığım an ile izlememizi istediğim filmin o olduğunu anladığım an hemen hemen aynı andı.15 20 kişilik bir grubu gecenin 2 buçuğuna kadar kendi istekleriyle ayakta tutmak ve hepsini memnun etmek bu kadar kolay olamazdı.Ama oldu.Filmin adı "The Greatest Game Ever Played". Türkçeye "Hayatımın Maçı" olarak çevrilmiş.Gerçek bir hikayeden alınmış filmin farklı bir atmosfere sahip olduğunu daha ilk dakikalarda anlıyorsunuz.Muhtemelen izlediğiniz en iyi spor filminin bir golf filmi olacağını aklınızın ucundan bile geçirmiyorsunuzdur.Filmden beklentilerinize tavan yaptırmak istemiyorum ama golf'u bu filmle birlikte seveceğinizden eminim.Ailecek izlenebilecek muhteşem bir başarı filmi.Mutlaka izleyin.Altyazılı olarak izleyecek olursanız yardımcı olayım Buradan lütfen.

Bagger Vance Efsanesi




Aslında ilk önce o tv den izlediğim golf filmini anlatacaktım ama ister istemez ikinci filme kaydı cümlelerim.Golfla alakalı izlediğim ilk ama adını öğrendiğim ikinci golf filmi.İsmini de yine tv de tekrar verdiklerinden öğrenmiştim.Will Smith'in oynadığı ve bana golf'u sevdirerek kendisini ararken başka süper bir golf filmini buldurtan bu filmin adı "Bagger Vance Efsanesi".Yaklaşık 10 yıllık bir film olsa da çok bilinmediğini gördüm.Bildiriyorum işte izlemeniz lazım.Arkadaşlar Will Smith diyorum beni daha neden yoruyorsunuz :) Buyrun arkadaşlar.


Happy Gilmore



İki golf filmi birden verince acaba bu film sepetini golf filmleri sepeti mi yapsam diye düşündüm ve oturdum başka bir golf filmi daha izledim sizin için :) Adam Sandler vardı bu kez.İzlemeye onunla başlayayım dedim iyi de ettim."Happy Gilmore" diğer ikisinden farklı olarak baştan sona kahkahalarla güleceğiniz harika bir komedi filmi.Farklı olan kısmı "harika" olması değil yalnız.Çünkü diğerlerinin de harika olduğunu söyledim.Farklı olan kısmı komedi filmi olması.Türkçeye çevirelim derken filmin adını "Mutlu Gilmore" olarak aktarmışlar ki yok artık dedim."Happy" filmde Adam Sandler'in adı.Happy Gilmore.Gülmek istiyorsanız başka filmler de var ama buna nolmuş ki :) İzleyin işte.

Cennetimden Bakarken (The Lovely Bones)



Cennetimden bakarken.Arkadaşlar film dediğim şey işte bu.
Daha nisana yeni girmemize rağmen bu yıl izlediğim en iyi film ilan ettim.Avatarmış felan palavra.Görsellik mi al sana görsellik.Gerilim mi al sana gerilim.Oyunculuk mu al sana oyunculuk.Konu hikaye artık herneyse al.Rüya gibi.Fantastik.Valla bilmiyorum ben çok beğendim.Uzun zamandır bu tarz film seyretmemiştim.Daha doğrusu bu tarz olupta bu kadar beğendiğim bir film olmamıştı.Çok küçükken.Muhtemelen 6 7 yaşında İzlediğim bir film vardı.Adını bilmiyorum.Konusu bile tam olarak aklımda değil.Göz Kıskancı mıydı Göz kıskançlığı mıydı neydi.İki kardeş; birinin gözleri çok güzel ama bişey oluyo galiba ölüyodu çok değişik bi filmdi.Anlatamam.Bilinçaltımda yer etmiştir ve bazen aslında öyle bir filmi hiç izlememiş olabilirim diye düşünürüm.Sadece bir rüyaydı belki derim.Ama bu filmin gerçek olduğunu gerçekten izlediğimi biliyorum.
Adını da biliyorum "Cennetimden Bakarken". Benim Tüm ödüllerimi aldı.Mısır tarlası buğday tarlası,başakların arasında koşarken kendini denizin ortasında bulması çok hoşuma gitti.Çekim açıları,filmdeki görsel şölen zaten büyülemeye yetiyor.Cennet tasvirleri ve bilinçaltınızdaki anlaşılmaz şeyleri tam istediğim karmaşıklıkta verebilen süper bir hayal gücü.Filmin yönetmen Peter Jackson a tebrikler.İzleyin dememe gerek yok sanırım daha ne diyeyim ki.. Burdan.

Evdeki Düşman(Orphan)



Evdeki düşman filmini izlemediyseniz ve izlemenize değecek bir film tavsiyesi istiyorsanız listeye ekleyebilirsiniz.Çok iddialı olmasa da gerilim tarzı filmler arasında beklentilerinizi boşa çıkarmayacak türden.İzlemeye değer.Zaman kaybı olmayacağının garantisini isteyen varsa verebilirim.Özellikle Eshter rolüyle Isabelle Fuhrman büyük iş çıkarmış görünüyor. Online izleyeceğiniz bir adres vereyim.


Romulus,My Father




Romulus,My Father 2007 Avustralya yapımı gerçek yaşam öyküsÜnden alınmış bir dram filmi.Gözlerden uzak bir filmin farkına varabilirmiyim diye izleme listeme almıştım.Ama siZ almayın.Hikaye yazar Raimond Gaita'nın dramatik anılarını anlatan bir film.Adamın yaşadıklarının film olacak türden olduğu düşüncesi izledikten sonra bana kalan tek şey oldu.Çok bi numarası yok.Ödüller felan almış olsa bile önemli bir yazarın hayatının bir kesitini aktardığı için verildiğini düşünüyorum bu ödüllerin.Çok mu kötüydü hayır ama üzgünüm tavsiye edemem burdan.Filmden bir alıntı yapayım çok hoşuma gitmişti bu söz "Harcamaktan zevk aldığın vakit,harcanmış vakit değildir". Yine de izleme şansı vereyim değil mi?



Paylaş
4 Yorum:

orphandaki ufaklık gerçekten takdiri hakediyor ülkemizdeki oyuncumsular kendilerinden utansın şu küçük kızı görüp.


makyaj bir insanı ne kadar değiştirebiliyor görmüş oldum.Evet harika bir oyunculuk gerçekten.Yaşı da öyle büyük değil üstelik.


lovely bones ve sonrasındakileri izlemeyeceğim ama madem link verdin öncekileri izleyeceğim.:) ilk film haricinde..
onu izlemiştim ve çok sevmiştim.. belki onuda izlerim belli olmaz :)


Neden Lovely Bones değil Seyhan? İzlememişsen izlemeni öneririm.İLk film evet çok farklı bir film.Ben 4 5 kez izlemiştirim.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar