Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 6 (Güney Kore)

Etiketler: , ,




Film sepeti yazılarım yine gecikti ama sor bi niye.Şimdi izledim ben film ama biliyorsunuz film yazılarımı Güney Kore ve diğerleri olarak ikiye ayırıyordum ben.Bazılarında beraber verdiğim oldu ama genelde ayırmaya gayret ediyordum.İşin gerçeği vizeler ödevler dersler bide İzmit Bursa gezilerim ve haftanın iki günü hakemlik antremanlarına gidiyor olmam dolayısıyla biraz az izledim.Az izledim derken aslında yeterince izledim ama Güney Kore film yazısı yazacak kadar Güney Kore izlemedim.Ve diğer filmler için yazacak kadar diğer filmlerden izlemedim.İkisini toplayınca bir film sepeti yazısı yazabiliyordum bir hafta öncesinden.Neyse işte bu kez ikisini ayırmıyorum.Beraber yazıcam filmleri.Evet güzel filmler var yine sepette.Hemen şöyle bir karıştırayım sepeti.Bakalım neler varmış.




Speedy Scandal




Bu filme dikkat edin arkadaşlar.2009 Yılında Kore'de en çok izlenen film olmuş.Ben de merak ettim izledim.Çok da iyi ettim.Arkadaşla beraber kahkahalarla izledik.Çok keyifli,sıcacık on numara bir komedi filmi.Hani çok izlenmesi normal.Kaliteli çünkü.Konusu da ilginç azıcık bahsedeyim.NAM Hyun-soo çok popüler ve özellikle gençler tarafından çok sevilen bir yıldızdır.30 yaşındaki NAM Hyun-soo Radyo programcılığı yapmaktadır ve ilgiyle takip edilmektedir.Radyo programında dinleyicilerinden gelen ilginç hikayeleri de paylaşmaktadır.Bir gün bekar genç bir anne ona hikayesini yollar.Babasını bulmuştur ama karşısına çıkacak cesareti yoktur.NAM Hyun-soo,kızı cesaretlendirir ve babasının karşısına çıkmasına ikna eder.Ama olaylar burda kopar.Genç kızın NAM Hyun-soo dan cesaret alarak karşısına çıktığı babası NAM Hyun-soo un ta kendisidir.NAM Hyun-soo kabullenemez ama herşey doğrudur.Kız oğluyla beraber NAM Hyun-soo un peşinden ayrılmaz.Tabi bir yandan bu skandalın duyulmasını önlemeye çalışan radyo programcısı şimdi de arkasında dolaşan ve evinde yaşayan bu genç kızın sevgilisi olduğu söylentilerine cevap vermek zorundadır.Yani ortalık karışmıştır.Filmde izleyeceğiniz çocuk gerçekten harika.Bu yaşta bu yetenek.İlerde daha başka filmlerde de göreceğinizden emin olabilirsiniz.Mutlaka izleyin.Yıldızlı tavsiyemdir bu film.


Hello, Schoolgirl



İkinci filmimiz yine bir Güney Kore filmi.Tüm filmlere harika diyecek halim yok."Hello, Schoolgirl" ,kötü bir film değildi ama ben çok beğenmedim.Sıkıldım izlerken.Belki siz sevebilirsiniz.Konusu şöyle; KIM Yun-woo 30 yaşında bir bölge müdürlüğünde memurdur.Evlenmek için kendisine uygun birini aramaktadır ama bir çok başarısız buluşma gerçekleştirmiştir.Yeni taşındığı evin alt katında oturan 18 yaşındaki güzel bir lise öğrencisi olan KANG Sook ile karşılaşır.Ve bir şekilde daha sık karşılaşmaya başlarlar.Kız liseden mezun olunca KIM Yun-woo ile aynı yerde çalışmaya başlar.Kız aşık olmuştur adama ama adam eski sevgilisini hala unutamamıştır.İşte böyle bir hikayesi var.Gerisini merak eden varsa izlesin filmi.


More Than Blue (Hüzünden Öte)


2009 yapımı bu Kore Filmi kendini bana iki parçada izletti.Yarısını bir gün izledim diğer yarısınıda ertesi gün.Ama filmin ikinci yarısını izlerken bu yaptığımdan utandım.Çünkü sıkıcı gidecek diye ön yargıyla yarıda kestiğim daha sonra da sıkıcı da olsa izle yarım bırakma filmi diye tekrar izlemeye devam ettiğim bu film güzel denilebilecek bir filmmiş meğer.İzlemeye değer.Bakın ben filmin yarısında yaptıklarımı anlattım siz aynı hataya düşmeyin.OLdukça duygusal ve aklınızda yer edecek bir film.Konusu mu? ŞÖyle ; K ailesi tarafından terkedilmiş, Cream ise ailesinin tamamını bir trafik kazasında kaybetmiştir.Lisede tanışırlar ve bir süre sonra kız K'nın evine taşınır.Ama öyle sevgili felan değillerdir.Bazen abi kardeş bazen baba kız bazen de evet bazen de sevgili.Yani tam olarak karı koca değiller veya svgililer denilemez.Oysa K Cream den hoşlanmaktadır.Ona aşıktır.Ama açıklayamamaktadır.Cream ise yalnızlıktan korkmakta ve güveneceği birini arayıp durmaktadır.Sürekli arkadaş değiştirmesi K nın canını sıksada bişeyler yapmamaktadır.Ama bir gün fazla ömrünün kalmadığını örenince çok sevdiği,aşık olduğu kadını bir başkasıyla mutlu olarak görmenin gayreti içine girer.Aşık olduğu kadının iyi birisi ile evlenmesi bu dünyadan ayrılmadan önce görmek istediği son şeydir.K'nın bişeyler yapmasına gerek kalmadan Cream birini bulur.Filmin garip şekilde ilerliyor olmasının sebebi daha sonra anlaşılıyor.Orasını da izleyin görün.Benim tarafımdan onaylanmış kalite testini başarı ile geçmiş bir filmdir.Ağlamak için yada ağlamamak için kendinizi zorlamayın.Anı yaşayın.


Şeyyy.Ben filmleri beraber yayımlamaktan vazgeçtim.Bu da Güney Kore Film Sepeti olsun.Neden üç filmden sepet olmaz mı? Bal gibi olur.O kadar yorum yazdım.Bu kez üç filmle idare edin.Bazen 6 7 kore filmi birden veriyordum onlara sayın.Ben gidip servisten bilgisayarımı alayım şimdi.Hadi kendinize iyi bakın.İyi seyirler.


Paylaş
10 Yorum:

Speedy Scandaldaki ufaklığı yemek istiyorum. Benim çocuğum olsun çokkk şeker. Hala izlemediğim filmler var sen bile :p izlediysen kesin seyretmem lazım. Hemde arkadaşım DVD arşivini bana vermişken. Elimde bir kaynak var hemen bakıyorum.


Ben bile mi :) Hiç bu kadar aşşağlanmamıştım :) Evet ufaklık çok şeker gerçekten.Bi kaç sahnesinde gülme krizine girdim :) Ben diyo muyum sana "Aaaa inanmıyorum hala izlemedin mi bu filmi ?" diye.


Ha ha :) Maksadım o değildi ama :)) Valla izlenecek çok şey var ya :( İzleyeceğim kesin :)


:) Biliyorum biliyorum..Evet izlenecek çok şey var gerçekten.Ben de izlerim heralde.Senin film blogunuN adresini versene bana.Blogunda o bloga
da link verseydin keşke.


http://lafea.byethost10.com/wordpress/ bu değil mi?


more then blue en izlenecekler arasındaydı yaaw bir kısmet olmadı.. ha birde ilk tavsiyene mutlaka uyacağımıdr, mutlaka!


Evet bana da zaten sen izle demiştin onu.Teşekkürler tavsiyen için.Speedy Scandal ı seveceksin :)


FD pardon görmedim yazıyı film blogunun linki var blogrollda ama sen zaten biliyorsun :)


hala speedy scandal'i izlemedim aralara paso farklı filmler atıp duruyorum, ama more than blue kaçmadı gözümden :)

ağlaya ağlaya izledim ben o filmi :(

hala aklımda çoğu karesi :(

acayip bir etki bıraktı üzerimde...


Mutlaka izle onu.More than blue dediğim gibi sabırla izlenmesi gereken güzel bir film.Ağla rahatla :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar