Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Hiç Bu Kadarını Bekliyordum 3


Bu günlerde blog aleminde hep bırakma veya ara verme yazıları görüyorum.Bırakın bu işleri arkadaşlar.Yani bırakma işlerini bırakın.Ara vermeye de ara verin.Bırakamazsınız hem.Farkında değilsiniz belki ama fena bağımlılık yapmıştır yazma işi.Bırakmaya karar verince daha iyi anlarsınız.Bazılarımız ruh halimiz neyse onu yazarken bazılarımızda ruh halinin orjine göre simetrisini yansıtıyor bloğunda.Biri çok neşeli mutlu bir hayatın aslında göründüğü gibi olmayan bir tarafını , ayakkabısının içine kaçan çakıl taşını anlatırken.Diğeri bloguna yansıttığı güllük güneşlik günlerinin aksine mutsuz huzursuz bir hayat sürüyor.Pollyannacılık oynayanlar da var yaşadığı buhranlardan bu yolla çıkabileceğine inananlar da.Yani "yazmak" sizi hain bir tuzağa düşürmüşken öyle çekip gidemezsiniz biryerlere.Akıllı olun. :) Bakın vizeler için bir hafta ara vereceğimi söylemiştim ama ben de yapamadım.Vizeler dün bitti zaten.Alakasız bir cümle olacak ama çıçıtlı kalemimin arkasındaki silgimi bugünlerde daha çok seviyorum ? Hiç bu kadarını bekliyordum aslında serisinin üçüncü yazısıyla başbaşa bırakıyorum sizi.Keyifli dakikalar.



İçinde eski milli futbolcularında olduğu koca koca insanlar son günlerde mahkemeler soruşturmalar tutuklanmalar ile gündeme gelmeye başladı.Fatih Akyel,Recep Öztürk,Cemil ve daha onlarcası tutuklanmış.Şikeyle alakalı olmasa bile Rıdvan Dilmen gözaltına alınmış,Tanju Çolak ifade vermiş.Arif Erdem Hasagiç vs önce göz altına alınıp sonra serbest bırakılmış.Hişt noluyo ya?.Hayır futbol bahisleri mi bizi bozdu biz mi bahis işlerine pislik karıştırdık anlayamadım.Haftasonu futbol hakemliği için kursa katılıyorum baştan soğutmayın nolur?Sakin olun.Kazandıklarınız yetmiyo mu?İddia vs cıks cıks.Ayıp.




Ekonomi haberi de vereyim mi hı :) Bak bugünlerde bu konuda Türkiye'nin yüzü gülüyor.Borsa zirvede dolar euro altın düştü TL'nin değeri artıyor.Borsa tarihinin en yüksek puanını yakalarken millet kimliği meçhul bir Türk'ün peşine düşmüş.Valla açıkcası bende merak ettim piyasaya bir anda 7.1 milyar lirasını koyan bu adamı.Ama ismi sır gibi saklanıyor.Önümüzdeki günlerde ortaya çıkacağını yada çıkarılacağını tahmin ediyorum.Aslında korkutmamak lazım bi yandan.Bu kadar paranın piyasadan çekilmesini hiçbir ülke istemez.Tabi bu kadar parayı nasıl nerde ne yolla kazanıldığı konusu da mühim.Zenginin parası züğürdün çenesini...


Messi mesSİ MESsi...O bir insan.Evet bugünlerde kimse insan ve Messi kelimelerini bir arada kullanmasa da o bizden biri.Yiyor içiyor uyuyor nefes alıyor.Bi ara Hıncal uluç bişey söylemişti."Messi ile Ardayı değişsem Messi'nin üzerine ne kadar para veriyorsunuz diye sorardım" şeklinde bişey demişti.Şimdi gidip ne demişti yav deyip arayamam.Ama emin olun böyle demişti.Böyle bişey diyerek Messi her gol attığında kendisini aklıma getirmesine yol açtığı için manevi tazminat davası açsam mı acaba?.Hayatıma girmeye hakkın yoktu Sn Uluç.Şaka bi yana Messi gibi bir futbolcuyu futbol hayatında izleyerek canlı bir tarihe şahitlik ediyoruz farkındamısınız.?



Türkiye'de iki sazan türü tespit edilmiş.isimlerini de Barbus (Bıyıklı Balık) Nilüferensiz ve Sgualius (Tatlı su kefali) Kottealti koymuşlar.Üç kez ezan felan okumadıysanız değişin şu isimleri bence.Biri Nilüfer Çayında bulunmmuş diye Nilüfere benzer bir isim ama diğeri sallamasyon.Yani latinceye benzesin diye tööbe tööbe..Bi kere de bizim mahallenin çeşmesininden balık düşmüştü güğüme.Adını "Çeshmehauzos" koyalım demişti Hafize Teyze.Yok olmaz dedim.İsim verme ayini sırasında susuzluktan ölmüştü zavallı.Biz ölüm nedenini suzuzluk olarak geçirmiştik kayıtlara.İsim vermek önemli vesselam.



Şu yandaki fotoğraf varya tam bir fiyasko.Türk yoğurdu ama İsveç malı,mallar yoğurt kabının üzerine neden böyle kıllı bir adamın fotoğrafını koymuşlar diyordum ki adam Türk değilmiş yoğurt firmasına dava açmış.Meğer 'Yunan'mış.Yok adam Türk olarak anılmaktan Türk olarak gösterilmekten rahatsız olmuş ama bence çok iyi olmuş.Bi kere çok rahatladım o adamın Türk olmadığına.Yani çok makbule geçti böyle bi dava.Çok iyi de oldu çok güzel iyi oldu.Ama lakin ki öyle değildir :) (Bkz Kardeş ne diyorsun sen)


İngiltere'nin Shropshire bölgesindeki çiftçiler telef olan koyunları için uzaylıları suçlamış.Ufolarla geliyorlar buralarda çalışıyorlar turuncu da bi ışık salıyolar yukardan o yüzden koyunlarımız ölüyor demişler.He hacı uzayların işi gücü yok senin koyunlarını öldürüyorlar.Hem bizde bi film vardı Davaro diye.Hıyartoların Davaroların davarlarını vurması sonucu Davarolar Hıyartoların hıyar tarlasına girip hıyarlarını yemesi sahnesi geldi aklıma şimdi.Buradan Amerikan halkına sesleniyorum bu işin sonunda ağzınıza gelmesini beklediğiniz hortum başka bir yerinize girer.Ne mi yapalım diyorsunuz?Tek bişey.Kıbleyi hesap edin.


Yukardakiler için hiç bu kadarını bekliyordum aslında demedim ama yani dememe gerek varmı ?




Paylaş
16 Yorum:

Hani olmaz ya Messi 2 maç üst üste gol atmamıştır veya atsa da kötü oynamıştır. O ara da kendini gündem yapacak malzeme arayan Hıncal palyaçosu böyle bir yorum yapmıştır. Şöyle söyliim, değil 10, 100 tane Arda'yı sahaya koysun 1 tane Messi etmez. Messi'nin şu an ne değeri biçilebilir ne de karşısına bir insan konulabilir. 1 sezonda Messi'nin iyi oynadığı 3 tane maç izlesem geri kalan 30 maç kötü olsa da üzülmem. :))


Abartmak felan değil.Şu kesin.Bu güne kadar gelmiş geçmiş en yetenekli en iyi futbolcu Messi'dir.Futbolcu olsam kesinlikle onu kıskanmazdım.Çünkü o farklı bişey.Tüm diğer futbolculardan daha farklı bi kategoride.Umarım nazar değmez :)


Demek seninde dikkatini çekmiş.Yaz geliyor ya şimdi herkes daha bir boşverecek yazmaya...


Valla doğrudur.Benim blogumun üzerinden henüz yaz geçmedi bilmiyorum :) Ama yani bence yazın daha çok yazacak şey oluyo.Benim aklımda bir sürü şey var mesela.Hepsini önceden yazıp otomotikmen yayınlasam mı hergün diye düşünüyorum :) Yazları daha az yazacak olanlar böyle yapsın bence :)


Dünyanın en iyi futbolcusu 3-4 yıl oynamakla olunmaz. Milli takımda bir başarı elde etmeli. Bu istikrarını uzun yıllar sürdürmeli. Ronaldinho da bir ara nasıldı Barcelona'da hatırlatırım. :)


Ronaldinho'ya ben hiçbir zaman en iyi futbolcu demedim aslında :) Hem sen yukarda ne demiştin " 1 sezonda Messi'nin iyi oynadığı 3 tane maç izlesem geri kalan 30 maç kötü olsa da üzülmem" ben de 3-4 sezon iyi oynasın hiç üzülmem :) Diyorum ya nazar değmesin. :)


E abi öyle diyorum çünkü Messi gibi bir adam izlemedim ki ben şimdiye dek. Ama 50-60 yaşındaki babalarımıza söyleyince 8-10 tane isim sayıyorlar direk. Messi'nin dünyanın en iyisi olması için biraz vakti var. Ama bir de gerçek var ki oynadığı oyun 24 yıllık hayatımda izlediğim en keyif verici oyun.

Ronaldinho'ya en iyi demedin belki ama çok fena oynuyordu be abi. :))


Ya Ronaldinho iyidi ama hiç Maradona mı Ronaldinho'mu demedim.Bence Ronaldinho hala iyi.Sadece adam akıllı bir ligde oynamıyo.Seri A, futbolcular için çok zor bir lig.Sert futbol oynanıyo.En iyisi İspanya Ligi.Geri dönerse süper olur.


Sen Ronaldinho'yu izlemedin son zamanlarda sanırım? :D 2 senedir Ronaldinho ölmüş durumda. Bu saatten sonra ancak italya'da oynayabilir. :D İtalya'daki asistleri çok fazla, asist kralı falan da olur, gol de atıyor baya ama Ronaldinho'nun şu an bir beli var, o kadar kalın olabilir yani. Eskiden müthiş esnekti, şimdi ağır ötesi. Zor hareket ediyor.


Yok izleyemedim açıkcası..Ronaldinho'mu kilo almış.Vay be annem Afrikalı aç insanlara benzetiyordu onu :)İtalya yaramış desene.Ronaldo(Brezilyalı olanı) gibi olacak o zaman.O da çok kiloluydu.Demek öyle.Kötü olmuş o zamAN..


ohoo Ronaldinho'dan daha kimseye fayda gelmez. :))


Messi akıllı adam ama ona bişey olmaz.. :)


Belki de şu Güney Amerikalılar arasında en akıllısı gibi gözüküyor. :D Umarım bu çizgisini bozmaz, çünkü bir futbolcu karakteri olarak da bambaşka bir insan. Ne bir egosu var, ne bir karşılıklı it dalaşı yapıyor. Diyorum ya, 3 maçını izlesen yetiyor, öyle bir zevk veriyor. Futbol adına her şeyi yapıyor.


Aynen.. Efendi adam :) İşini yapıyor.Parayı konuşmuyor.Mütevazı.


Sevgili Fd kardeşim,
Benim gideceğim falan yok vallahi yalnız bu günler çok keyifsizim yazmak için sırada bekleyen anekdotlarım var ama nasip artık.
Sevgi ve saygılar


Haykırış Abi biliyorum bugünlerde herşey üstüste geliyor.Öncelikle tekrar başınız sağolsun.Ümit ederim bundan sonra sizi üzecek olaylar gelişmez hayatınızda.Hatırlıyorum sizde bazen gitmekten bahsetmiştiniz.Ama sakın vazgeçmeyin derim


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar