Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Kaiser Chiefs | Ruby

Etiketler: ,



Finaller bitti.Hani öyle kötü de bitmedi.Neşem yerinde.Memlekete dönmedim henüz.Zaman geçirmek için film izliyorum,kitap okuyorum, oyun oynuyorum."Son 18 Saniye" adında süper bir kitaba başladım.Harika görünüyor.He he :) sanki pasta.Neyse Pes oynarken menülerde dolaşıyorum baktım hoş bir şarkı çalıyo arka planda.Böyle neşeli,sempatik vs..Hemen çıktım oyundan.Google'a ; ruby ruby ruby yazdım..Sonra klibini izledim.Şarkıyı da beğendim klibi de.Paylaşmak istedim ama beni biliyorsunuz kuru kuruya " baaaaakkk ne kaadaaannn güzeeeellll" diyemiyorum.Sayfayı terkederken iyi ki gelmişiiiiiiiiiimm iyi ki dinlemişim iyi ki okumuşum iyi ki izlemişim diyebilsinler istiyorum.Diyebilin lütfen :) Herşeeeeyyy Sizin içinnnnn.Durmak yoookkk yola devammm...




Şimdi bu Pes oynarken dinleyip beğendiğim " Ruby Ruby Ruby" şarkısı varya.Nick Hodgson, Simon Rix ve Nick Baines adındaki 3 okul arkadaşı tarafından 1997 yılında yılında kurulmş bir İngiliz Müzik Grubu.Aslında siz zaten biliyosunuzdur bu grubu.Bi ben cahilim bu konuda :) 2009'da Türkiye'de Rock'n Coke Festivalinde sahne almışlar.Neyse geri dönelim biz tarihine.Gruba bu üçlünün haricinde Andrew White ve Ricky Wilson katılmış.Hızla ünlenmiş.İngiltere'de bir çok ödül kazanmış.İlk albümleri olan Employment çok tutulmuş.İlk önceleri grubun adı Runston Parva iken daha sonra Parva ,son olarakta Kaiser Chiefs olmuş.Bu ismi Güney Afrikanın en ünlü futbol takımı Kaiser Chiefs'den almış.



Moral verici bir tadı var şarkılarının.Sabah sabah dinlenesi bir grup bence.Daha önce hiç şarkı söylememiş adamlar çıkıp bir grup kuruyor ve bir anda herkesin beğenisini topluyor,dillere dolanan şarkılar söylüyorlar ve koskoca Pes'in müzikleri arasında şarkıları yeralıyor. :) Maaşallah diyelim de nazar değmesin :)

Ben tüm şarkılarını eklemedim ama bazılarının adını vereyim siz gidin bulun.Bu gruba dikkat edin çok daha iyi olacaklar.(ileri görüşlü Fatih)





Born To Be A Dancer
Caroline, Yes
Everyday I Love You Less And Less
I Predict A Riot
Modern Way
Na Na Na Na Naa
Oh My God
Saturday Night
Team Mate
Time Honoured Tradition
What Did I Ever Give To You?
You Can Have It All


Bu arada resimlere bi tıklayın bakalım.Nasıl olmuş ama :) Nasıl yaptığımı anlatayım mı ? :)
7 Yorum:

ruby iyidir :D
linkin park-bleeding out
blur-song 2
ve
franz ferdinand-take me out
da aynı enerjiyi verebilecek şarkılardandır! (tavsiyedir ;) )


tavsiyelerin için teşekkürler pixis :) ruby güzel evet.


rice ederim :) ne demek..


Bu şarkıyı ilk PES oynarken dinlemiştim ve çok beğenmiştim :)
Akabinde hemen inidip mp3'e atma ve sağda solma dinleme ritüelleri gelmişti :)

Güzel şarkıdır, severim :)


aynı şeyleri yapmışız :)


tres interessant, merci


guitar hero'da en çok sevdiğimiz parçalardan biri,sen gelince de deneyelim:)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar