Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Naber Dünya ?

Etiketler: ,




Rusya'ya bağlı bir Cumhuriyet olan Kamıkya Özerk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Kirsan Ilyumzhinov öyle bir iddia ortaya attı ki akıl sağlığından şüphe edilmeye başlandı.Katıldığı bir televizyon programında bir gece balkondan giren uzaylıların kendisini kaçırdıklarını iddia eden Cumhurbaşkanı uzay aracına götürüldüğünü de eklemiş.İddialar üzerine Rus Milletvekili Lebedev Rusya Cumhurbaşkanına bu olayın araştırılmasını,Kirsan Ilyumzhinov'un uzaylılara Ruslar hakkında hangi bilgileri verdiğinin sorulmasını ve uzaylılarla karşılaşan milletvekillerinin ne yapması gerektiği konusunda çalışmaların yapılmasını istediği bir mektup yazmış.Şu sıralar bizim ülkemizde de bir anamuhalefet partisi liderinin uzaylılar tarafından kaçırılmaya öyle bir ihtiyacı varki :)





Şu solda annesinin kucağında duran bebek varya işte o tam 17 yaşında.Evet evet bu gerçek.Bilim çevreleri şaşkın ve dünyanın heryerinden yaşlılık uzmanı bilimadamları bir araya gelmiş bu çocuğu inceliyorlar.Bazı genler kapatılırsa yaşlılığın engellenebileceği teorisi hiç bu kadar gerçeğe yaklaşmamıştı.Bu geni araştırıken yaşlılıktan ölen bilimadamlarına çok acırım :)









Yaprak dökümünde oynuyomuş yandaki ablamız.Oyunculukla sanatçılığı birbirine karıştırıp sanatçılığın gereklerini yerine getirmeye çalışan daha doğrusu çakma sanatçı olduğunu çaktırmamak için bişeylerden çakıyomuş gibi yapan bu vatandaşımız twitter'da tekkelerin kapatılması harf devriminden bahsedeyim derken kaydırma yapmış mekkeleri kapatmış.Hani olur ya t yazacakken m yazmıştır,farkında değildir ocakta yemeği olduğu aklına gelmiştir,yemekti çaydı televizyondu derken o öyle kalmıştır diyecem ama yok öyle bişey.Kadın ne yazdığından emin.Tepki verenleri de engellemiş üstelik.Bence kendisi de engelledikleri kadar engelli.Kavun aldım melek çıktı,sordum sarı çiçeğe,tekkeleri ilikli mi? Dağdan kestim mereste.biliyorsan konus ibret alsinlar, bilmiyorsan bilmiyorsundur bilmemek ayıp değil.







Biraz da teknoloji haberleri vereyim.Türkiye de korsan yazılım düşüşteymiş bir diğer gelişme Sosyal siteler sayesinde tüm dünyada artık insanlar cinsel içerikli sitelerde daha az vakit geçiriyormuş.Twitter defalarca kez hacklenmişti.Türk hackerler sayesinde artık defalarca kez+1 kez hacklanmış oldu.Msn ile Nokia birleşmiş.Artık nokia telefonlardan ücretsiz mesajlaşma devri çok yakın.Google kendi enerjilerini üretmek için rüzgar santralleri kuracağı bir çiftlik satın almış.55.000 evi aydınlatacak enerji üretilebilecekmiş.Seni çevreci google seniiiiiii.







Son olarak çok sempatik bir haber vereyim de defolup gideyim.Bizim meşhuuurr Gandalf ,Godot’yu Beklerken adlı tiyatro gösterisi için gittiği Avustralya turnesinde prova sırasında yorulunca bir banka oturuyor.O kadar gerçekçi ki ordan geçen biri 70 yaşındaki ünlü aktörü tanımayıp onu gerçek bir dilenci sanıyor ve şapkasına bir dolar atıveriyor.Adam harbiden çok iyi bir dilenci olmuş.Onu izlemek ne keyifli olurdu düşünüyorum da..Neyse Sir Ian McKellen'in bu ilginç haberi ile bitirmiş bulunuyorum yazımı.Görüşmek dileğiyle keyifle kalın.
9 Yorum:

senin bu tarz kısalı hisseli yazıların dadından yenmiyor yeminle...daha da uzatsan ben de okurken tüm sıkıntılarımı unutsam...hı,ne dersin?..


:) teşekkür ederim.İlginç haberleri bir arada bulmak eğlendirici oluyo.Vakit buldukça yazıyorum işte.Bugün bi tane yazzıyorum.Sonra bakıyorum yeni bi ilginç haber onu da altına ekliyorum.Yeterli sayıya ulaşınca yayınlıyorum.Bitsin şu finaller daha iyi olacak :)


Çoook güldüm Mekkeleri nasıl kapatmışlar onu da bir anlatıverseydi ablamız ha ha ha. Gandalf gerçekten de dilenciye benziyor ama rolün hakkını vermek demek bu olsa gerek :D


Yani bakması gerek..Muhtemelen okuduğu kitaplarda yazıyodur :) Bide kitaplığı felan var.Kültürlü hanfendi :) Elindeki kitapta ilgi çekici George Friedman felan :) Çok klass ablamız..


kısa kısa hepsi çok güzeldi.
güldüm valla,ellerine sağlık.


Televizyondaki gazetelerdeki haberler yeterince bunaltıcı :( Midem bulandı.İçim daraldı.Eminim herkes aynı şeyleri hissediyodur.Beğendiğine sevindim.Teşekkürler :)


haberleri izleyemiyorum işte bende cnm sıkılıyor bu şekilde dunyadan haber almış oluyorum ama adama bakıyorum kadına hak veriyorum tanınmayacak halde


evet ne işin var haberlerle felan.Hepsi iç bunaltıcı.Gel sen burdan takip et.Dünyadan habersiz bırakmam korkma :) McKellen'a gelince evet harika..Yani onu diyorum bu kadar gerçekçi..izlemek isterdim o oyunu.Çok seviyorum hem ben.Sevmiyorum ben deme kasıtlı yaptığını düşüncem :)


Merhaba,
özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

http://keddynindolabi.blogspot.com/


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar