Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Çizmeyi Aşan Kurbağa

Etiketler: , ,


Bi keresinde ayağımı soktuğum çizmenin içinden kurbağa çıktı.Daha doğrusu "çıktı" demeyeyim de tiksinme refleksi ile onu yerden yere çaldım.İlk kez bir hayvanın ölmeyi hakettiğini düşündüm.Öldümü bilmiyorum ama kızgınlığımın doruk noktasında attığım tekme onu yaşatmamaya yönelikti.Hayır hiçbişey olmamış gibi zıplaya zıplaya gidemezdi zaten."Şakaaa yaptıııımm " diyerek alkış çalmasını da beklemedim.Bastım tekmeyi.Ölmemişse de sakat kalmıştır.O gün bugündür,çizme pek giymem.Giysem de önce mutlaka ters çevirir,bir de üstüne elimi sokar bakarım.Onun dışında kurbağalara pek bi garezim yok.Merhametliyimdir normalde ama "Girmeyin lan elimizi ayağımızı soktuğuz şeylere".Hayır ben ki her fırsatta savunurum kurbağaların hakkını.Mesela kıçlarına çubuk sokup şişiren çocukları dövmüştümlüğüm var." Sizin kıçınıza soksalar ne düşünürdünüz" diye de sordum onlara.Yani "enpati" yoluyla onları da bilinçlendirmeye çalıştım ama ne oldu.Siğil onlarda değil ben de çıktı.Görenler de "kurbağayla mı oynadın" dedi.Yok artık benden uzak durun.Özür felan da dilemenizi istemiyorum.Belli ki çubuk olayından hoşnutmuşsunuz.Sırf bu mazoşist fantaziniz bile benden uzak durmanız için yeterli bir sebep.Ne haliniz varsa görün.
11 Yorum:

geçen seneydi, bahçeye elimi yüzümü yıkamak için terlikleri ayağıma giymeye çalışıyordum, casss dedi parmağımın arasında bir yer. farkettimki giymeye çalıştığım doktor terliğinin içinde arı varmış. ayak parmağım davul gibi şişmişti. o zamandan beridir, terlik giyerken önü kapalı terlikleri kendimden uzak tutuyorum.


hımm ilginç.Ayağının her tarafı açık olursa sokmayacağını düşünüyorsun :)


:)
bende dokunmustum ona. yumusacıktı :D

ayrıca fotograf cok güzel..


Tutarddık biz..elinin içinde böyle şişerdi şişerdiii.Korkuyodu heralde.Sen tutabilir misin Ceren?

Evet güzel fotoğraf :)


fotograftaki sen misin :))))))))))
adettendir sormak istedim :)

hiç kurbağaya elimi sürmedim hiç siğilim olmadı. inşallah hiç bir zaman ayakkabımdan kurbağa ve türevleri çıkmaz :s

çubuk olayından hoşnutmuşsunuz kısmında koptum buarada :)


yok beee :) o kız bi kere..

İnşallah çıkmaz evet..çünkü çıkarsa bi daha hiç tutamazsın. :)

Çubuk olayı evet..Trajıkomik. :)


hayır tabiki

ben evimizde besledigimiz kaplumbaga ya bile dokunamıyorum :/


Kaplumbağayı birden kurbağa sandım başta..dedim ne tropikal insanmışlar bu Ceren gil :) Cümleye bak.


Efendim :)

Bu arada resmi masaüstü arka planı yap.. süper oluyo :)


tamam eve gecince yapayım :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar