Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Gemileri Yakma Zamanı

Etiketler:


“Rotamız Filistin Yükümüz İnsani Yardım” yazıyordu afişlerde.Gazze’de İsrailin esaretinde,aç ve açıkta adeta hapis hayatı yaşayan Filistin halkına 30 dan fazla ülkeden yardım eli uzatılmıştı.Anneleri babaları İsrail askerleri hatta asıl söylenmesi gerekeni tırnak içinde yazıyorum “İsrail Terör Örgütü” tarafından katledilerek öldürülüp önce yetim sonra öksüz bırakılan Filistin çiçeklerine önce solmamaları için mama yiyecek içecek,sonra gerçekten bir çiçek gibi kokmaları için giyecek götürülüyordu.Ama terörist devlet İsrail “insanlık” yüklü gemilere saldırdı.Tırnak makası dahi bulunmayan gemileri gerçek mermilerle taradı.Zaten İsrailin saldırısının sebebi “silah” değildi.”İnsanlık” israilin en çok korktuğu şeydir.Eğer o bölgeye insanlık gelirse bu israilin sonu olur.Çünkü İsrail “insanlık dışı” herşeyden beslenen bir devlettir.

İskenderun’da ki hain saldırının, İsrailin Gemilere saldırısı ile eş zamanlı bir operasyon olduğunu düşünüyorum.Bu açık bir şekilde söylenmeyecektir.Ama bu böyledir.İsrailin gözünden kaçan bir şey var bu hain terör saldırısında.O da profesyonellik.Pkk’nın tek başına yapamayacağı kadar profesyonel bir pisliktir bu. İskenderundaki saldırıda patlayan silahların barut kokusu İnsanlık taşıyan gemilere inen İsrail Terör Örgütü elemanlarının üzerine sinmiştir.Bu kokuyu alabilmek için zeki olmak şart değildir.Nefes alıyor olmak yeterlidir.

İsrail kendinden beklendiği gibi yaptığından utanmamıştır.Her zamanki gibi pişkinliğini korumuş ve yapılan operasyonun arkasında olduğunu söylemiştir.Bu da yetmezmiş gibi yalan yanlış bilgileri yayarak kendini haklı çıkarmaya çalışmaktadır.Kendi karasularına girmelerini bile beklemeden saldırmaları açıkça meydan okuduğu anlamına gelir.

İsrail bu saldırılarla Türkiye’ye, Türkiye üzerinden de dünyaya mesaj vermeye çalışmaktadır.Bu bölgenin hakimi benim demek istemiştir.”Gazze’yi ablukaya aldım ve ben bu insalara yardım etmeyeceksiniz diyorsam edemezsiniz.” demiştir. Bugün Yiğit Bulut’un programına bağlanan Rafael adındaki bir İsrailli; “Burada israilin kontrolü dışında hiç birşey yapamazsınız.Yapmak isterseniz böyle olur.İsrail istemiyorsa yapamazsınız.” Şeklinde laflar etti.Bence İsrail Davos’u unutamadı.Davos bir dönüm noktası olmuştur.Sadece Türkiye-İsrail ilişkileri için değil Ortadoğu için bir dönüm noktasıdır Davos.Türkiye’nin İsrailin güdümündeki dış politikasına “one minute” demiştir Erdoğan.İsrail yüzünden komşularımıza sırtımızı döndüğümüz döneme “one minute” demiştir.Ortadoğuyu Türkiyeyi olayların dışında tutarak şekillendirmek isteyen güçlere “one minute” demiştir.Erdoğan’ı BOP’un eş başkanı olmakla suçlayanlar ellerini vicdanlarına koyup tarafsız olarak düşünsünler,Türkiye böyle bir projenin neresinde durmalı.Dışında mı? Bölgenizde elin adamları bir dizi plan yapacak sizse “Aman beni karıştırmayın “ diyeceksiniz.Erdoğan bu projede Türkiye için bir lejyonerdir.Türkiye uzak kalmamalıdır.Kendi elini kolunu bağlamamalıdır.




Türkiye İsrailsiz yaşayabilir ama İsrail Türkiye’siz yaşayamaz.İsrail intihar etmektedir.Çünkü Türkiye için İsrail bitmiştir.Türkiye eskisi gibi İsrail otur deyince oturan kalk deyince kalkan bir devlet değildir.Cumhuriyet tarihinde olmadığı kadar bağımsızdır.Bağımsız bir Türkiye’nin önünde kimse duramaz.İsrail şu anki hükümetten memnun değildir.Her koldan saldırmaktadır.Ak Partinin’nin karşısında güçlü bir siyasi yapı oluşturmak istemektedir.Terörist eylemlerin yanısıra kaset olayları dahi(edit: o tarihte hangi kaset olayı vardı bilmiyorum) bana göre İsrailin işidir.İsrail Erdoğanı bitirmek istemektedir.

Fatih Altaylı’nın Haber Türk’te olaylarla ilgili yorumunu hala anlayabilmiş değilim.İsrailin yaptığı şeyde haklı olduğunu söylüyordu sanki.İsrailin Filistine insani yardım götüren gemilerde bulunan insanları öldürmesi olayını, bir grup serserinin terör örgütüne yardım etmek istemesi halinde Türkiye’nin de tavrının benzer olacağı söyleyerek adeta meşru görmüştür.Evet pkk’ya böyle bir yardım yapmak isteyenler serseridir doğru.Türkiyenin tavrı da İsrailinkine benzer olur bu durumda evet.Ama ne Filistine insani yardım götüren gemilerdeki insanlar bir avuç serseridir ne de kendi topraklarında esir hayatı yaşayan filistinliler bir terör örgütüdür.

Bahçeli yine Başbakana esip gürlemiş.Hep başbakan yüzünden oldu bunlar demiş.Sen kimin sözcüsüsün Sayın Bahçeli.Ne bu eziklik ne bu korku?Biraz murgalı ol omurgalı.Zulme kayıtsız kalmayan kalamayan bir başbakana “senin yüzünden” demek senin ne haddine.Eziktiniz siz ezik.Zamanında ancak “İsrail Filistinlilere zulmediyor” diyebilmiştiniz onu da dil sürçmesi olarak düzeltip özür dilemiştiniz.Dik durmak nedir bilmezsin sen bari dik duranın belini eğme.Başbakanın söylediklerini sen düşünmekten bile korkuyorsun.Bu ülke insanları korkmuyor,sen kendine lider diyorsan sen de korkmayacaksın.

Pek çok film izledik Hitlerin Yahudi soykırımını anlatan.Acıdık onlara.İnsandık çünkü.Almanların yüzüne vurduk her fırsatta.Ama bugün daha iyi anlayabiliriz Hitlerin cinnet halini.Adamın bir bildiği vardır diye düşünüyordum her zaman.Onun bildiği şeyi artık herkes biliyor.Hitler'e neden Türklere saldırmıyorsunuz diye sorulunca şöyle cevap vermiş."Türkler öyle bir millettir ki, eğer saldırırsak tamamını yok etmemiz gerekir.Yoksa bir tane bile hayatta bırakırsak, yeni bir devlet kurar ve intikamını alır." İsrailin hala anlayamadığını Hitler Türkiyenin zayıf olduğu zamanlarda anlamıştır.Türkiye artık güçlüdür.İsrailin ayağını denk alması gerekmektedir.

İsrail kendinden olmayanları öldüren,bunu da uyduruk kitaplarına dayandıran bir topluluk.Kendilerini üstün bir topluluk olarak görüyorlar oysa lanetlendiğini kendileri de biliyor.Çok kez affedilmiş ama her seferinde zulmetmişlerdir.Din insanları iyiliğe davet ederken onların saptırdığı din komşularınızı kardeşlerinizi bile öldürün diyebiliyor.Ölüsü olmayan ev kalmasın diyebiliyor.

"... ve onlara dedi: israil'in Allah'ı Rab şöyle diyor: Herkes kılıcını beline kuşansın, ve ordugahta kapıdan kapıya dolaşsın, ve herkes kendi kardeşini ve herkes kendi arkadaşını, ve herkes kendi komşusunu öldürsün. ve Levi oğulları Musa'nın söylediği gibi yaptılar, ve o gün kavmdan üç bin adam kadar düştü..." Eski Ahid, Çıkış, 32. Bap, 27-28...

YeryüzündeCenab-ı Allah'ın lanet ettiği yegâne kavim İsraoğullarıdır. Çünkü onlar her asrı kine, edâvete, fitne ve fesada boğdular. Allah(c.c.): ?(İşte) onlar (yahudiler),Allah?ın lanet ettiği kimselerdir. Allah kime lanet ederse artık ona asla bir yardımcı bulamazsın? diye buyurmuşlardır
Nisa:4/52

Paylaş
4 Yorum:

şimdi insanların bu kdr tepkili olması bana hiç samimi gelmiyor biliyor musun?
ben kendimi bildim bileli israil mallarını almamaya çalışıyorum. bu konuda arkadaşlarımın alaylarına bile maruz kaldım.
aile toplantıların coca cola içmeyince artık alınmış parası verilmiş iç bari diye diretiyorlardı.
kuzenime neden vakko eşarp alıyorsun dediğimde ona bakarsan hiç bişi yiyip içmememiz gerekiyor diye cevap alıyordum.

bu insanlar şimdi israil boykot dedikleri zaman ne kdr sevdiklerim kişiler bile olsa boğazlarına sarılasım geliyor.
Allah aşkına ille bizim canımızı mı yakmaları gerekiyordu.

bu tepkilerde gelip geçecek. bir bayram sabahı filistini bombaladıkları zmnda vay israil protesto bilmem ne diye coşmuştuk ama bir aya varmadan unuttuk.

samimi gelen biri varsa o da tayyip erdoğan.
tayyip erdoğan "one minute" dediği zaman hiç unutmuyorum hasta yatıyordum yüreğim ağzıma gelmişti, içim içime sığmamıştı nihayet demiştim nihayet!

o gün one minute diyen bugün inşallah gerçekten kınamaktan öteye taşıycaktır tepkimizi.


Aynen Seyhan aynen! Senin bu duyarlılığına çok sevindim.Aynen dediğin gibi ben de samimi bulmuyoum "Boykot" çuları.Bugün boykot diyenler yarın bizzat boykot ettiği mallardan satın alıyor.Hatta İsrail malı almak bir ayrıcalıkmış gibi davrananlar var.Öyle ya "çok şıksın.Çok klassın" denilmeli bunlara.Onlara sorulunca "Ben işini kim yapıyorsa ona veririm paramı" der.İşin iyi kısmı ne acaba söyler misin? İsrailin her barış mesajlarından sonra çocukların kafalarına sıktığı kurşunlar mı iyi,Filistinlileri aç,biilaç bırakmaları mı iyi,filistine liderlik edebileceklere azbiraz savunacak hukuksal olarak destek arayacak olanlara suikast düzenleyip bir gün bir otelde boğazlamaları mı iyi,yüzü aşkın BM kararını yoksaymaları mı iyi,nükleer silah yapmaları mı,biyolojik silahları filistin halkının üzerinde kullanmaları mı iyi,yahudi olmayan herkesi düşman görmeleri mi iyi,....Hangisi iyi iş.Yediğin dondurmanın damağında bıraktığı tat tüm bunlardan daha mı önemli?

Neyse seyhan kutluyorum seni.Ben de almıyorum zaten Coca Cola vs.Hatta Laptop aldım Vestel marka.Ne yapayım Teknolojinin Türkçesi :)

off off ne olacak bizim bu balık hafızalı milletimiz.Arada sırada bizden birileri de ölsün madem.İlla bu kadar duyarlı olmamız için bu gerekliyse varsın şehit verelim.Keşke ben de o gemide olsaydım.


One minute...one minute one minute..Öyle basit bir kelime değil..Çok özenle seçilmiş.Çok şeye "YETER ARTIK" denildi o gün.Ben aç olmaya razıyım varsın fakir kalalım varsın arabamız olmasın varsın her yaz tatiline gidemeyelim varsın başımı sokacak evim olmasın.Önemli olan onurumdur.Dışarda boynumuzu eğmeyecek onurumuzu koruyacak bir başbakan olduktan sonra varsın varsın bir işim olmasın.Durmak yok herşey ONUR için. !!!


Bu arada saldırıda İsrail askerlerinin şehit ettiği yardım gönüllüleri arasında bir de akrabam var.Allah hepsinin mekanını cennet eylesin.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar