Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Most Moroney

Etiketler: ,



Bugün adamın biri, yere tükürürken gördüğüm Onyüzbinininci "canlı" oldu.Kaldırımın ortasında sap gibi duruyor olması da onun nasıl bu kadar özel biri olabildiğini açıklıyor .Herif gerçekten onyüzbininci olmayı hakediyor diye düşünüyorum.Tabi bu özel(!) canlıya süpriz bir armağanımız var.Tüm blog aleminin son derece ciddi bir şekilde çalışıp güzel bir ekip çalışmasıyla tüm tükürülmüş tükürükleri bira araya getirip,10 aylık torunlarını sigortalı gösteren indire Gandhiler klübü üyelerinin kullanmadıkları havuzlu evlerinin havuzunda topladık ve bu özel canlıyı en sevmediği kişi ile bu eve bir haftalığına tatile göndermeye karar verdik.Günde 3 vakit havuza girmenin zorunlu olduğu bu evde tatil yapma hakkını kullanmama gibi bir hakkı da anayasayla kaldırdık.Bu canlıya tüm blog arkadaşlarım adına iyi tatiller diliyorum.Güneş kremi olarak düşündüğümüz maddenin ne olacağının kararı ise tüm blog aleminin saklı hakları arasındadır.
2 Yorum:

=D ne süreceğine dair derin ve son derece naif düşüncelere gark oldum...bekleyip görelim...


:) aklımız başımıza kaçarken gelmese bile gelir elbet bişey yaparken.Gelirse başımıza aklımız veririz kararı.alıp sürer sürünür :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar