Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Naber Dünya 2

Etiketler: ,


2001 de "Harry Potter ve Felsefe Taşı" ile seyircilerle buluşan serinin 7. ve son filmi 19 Kasımda sinemalardaymış.Ben bu serinin çoğu filmini izlemedim henüz ama izlemediği için "izlemeyin,izlenmez,çocukca,izlemem" diyenlerden de değilim.Son film gösterime girmeden diğerlerini baştan alıp izlemek istiyorum.Sonuçta bu kadar çılgın bir kalabalık tarafından okunuyor izleniyor ve bekleniyorsa o filmde bişey yok diyemezsiniz.Elektrik faturasını ödeyemeyip ilk kitabını kafede orda burda yazan,kadın olduğu için okuyucu kitlesinin sınırlı olacağını düşünüp ilk kitabında adının kısaltmasını kullanan,daha 6 yaşında yazdığı bir öyküden hayal gücünün ne kadar geniş olduğunu gösteren,kısacık bir zamanda İngiltere Karaliçesine servetiyle fark atan bir kadın var ortada.Kadın hayatını yazsa roman olur film olur ve gayet güzel de rekor kırar.Gözlüklü şişman suskun ve hor görülen bir kızın,yumruk yeme paranoyasıyla lens takıp,hayalgücüne dayanan hikayelerini çevresine anlatan,konuşkan,saygı duyulan ve zengin bir kadın olma hikayesi.Bakın bu kadar küçük bir cümle bile heyacan uyandırıyor.Nasıl roman olmasın niçin filmi çekilmesin.




Vuuuuuuuuuuuvuzzelaaaaaaaaaa !!!
Allah'ım bu nasıl bir çalgıdır.İnsanın calıp kaçası geliyor.Notası yok,ritmi yok bi sesi var o da olmaz olsun.Ben sesi kısıp izliyorum yine de nevrim dönüyo.Futbolcuları felan düşünemiyorum bile."Vuvuzela terörü" kavramını atayım mı piyasaya.Bak atarım ha.Valla yani bu sesi ben birbuçuk saat dinledikten sonra adam öldürsem araya kaynar,kimse görmez duymaz bilmez kim vurduya gider vs gibi psikolojik manyaklıklara gönlümü kaptırırım.Bir de Üründül var ki Vuvuzela halt etmiş.İkisinden birini seç deseler "Üründül gitsin" derim :) Ömer Amca ne işin var bu yaşta Güney Afrika'da.Hacca git sen hacca.






20 nisandan bu yana Meksika Körfezinde British Petrolium'un beceriksizliği sonucu denize 4 bin tona yakın petrol yayıldı.Canlılar hergeçen gün ölmeye devam ediyor.Obama kendisine bu işe bir çözüm bulması konusunda yapılan baskılara dayanamayıp "Kimin kıçının tekmelenmesi gerektiğini bilmek istiyorum" diyerek ağzını bozdu.Bp de özür mahiyetinde bir açıklama yaparak olayın telafisi için 20 milyar dolar fon ayırabileceğini belirtti.Aslında Amerikanın çokta umrundaydı.O "para" dedin mi susar.Bu arada Güney Okyanusu'nda yaşayan ispermeçet balinalarının her yıl dışkıları sayesinde 400 bin ton karbonu yok ettiği ortaya çıkmış.Bu hayvanlar dışkılarıyla bile dünyaya hizmet ederken bizimkiler Dünyanın içine ediyor.Birilerinin kendilerini ispermeçet balinası sanarak Dünyanın içine eden bu insanlara dur demesi gerekiyor.Kıçlarını tekmelemek, onlarıkazandıkları servetin üzerine yüzüstü düşmesine yol açmaktan başka bişe yaramaz.




Geçen bi haber gördüm.Fenerbahçe Klasnic'i transfer edebilmesi için fiyatının artmamasını,fiyatının artmaması için de Dünya Kupasında kötü performans ortaya koymasını istiyormuş.Oynanan maçlardaki berbat performansı Fener'in yüzünü güldürmüş.Valla bu haber de benim yüzümü güldürdü.Topa vuramayan futbolcu istiyorsanız,Guiza'yı neden satıyosunuz Hacı ? :)







Ntv muhabiri Ahmet Ergen adrese dayalı nüfus sistemi üzerinden bir araştırma yapmış.İsim haritasını çıkartmış ortaya çok enteresan sonuçlar çıkmış.Türkiye'de ilk 4 şu şekildeymiş;Mehmet, Fatma, Mustafa, Ayşe...Burada bi enteresanlık yok.Zaten uzun süredir bu böyle.İlginç olan yanıysa,insanların çocuklarına televizyon dizisi kahramanlarının ismini vermiş olmaları.Şimdi burda bi duralım.Tamam bir dizi kahramanının adını koydun diyelim çocuğa,e senin bu kahraman gittikçe sapıtmaya başladı,yumuşadı yumuşadııııı>> travesti rolüne geçti.Olamaz mı olur.Yönetmen ne isterse o olur.Memati,Polat,Abdülhey...Tamam bu adamlar kendilerine güvennip kurşuna kafa uzatan adamlar ama sen neden güveniyorsun yönetmene.Bir de o kada rilginç isimler varmış ki,Normal bir ismim olduğu çin kendimi şanslı hissettim.Azrail,İmsakiye,İkramiye,Demokrasiye,Şişe,Dıbistan..

Abicim yapmayın etmeyin Azrail konulur mu bee. "e ama melek ismi". "Senin oğlun melek mi".Yok düşünüyorum da kız oldu önce adını Azra koydu,erkek olunca da Azrail olsun,hem melek ismi neden olmasın yaaa".Yıllar sonra:"Azrail gel","Anne azrail geldi","Azrail oğlum şu televizyonun kumandasını uzatırmısın" gibi muhabbetler hiç hoş durmuyo tabi.E bi de yıllar yıllar sonra; "Senin baban bir melekti yaurummm" felan.Potansiyel seri katildir benim için bu çocuk.Bence böyle isme izin verilmemeliydi.Allah analı babalı büyütsün diiyecem ama babası doğum sırasında öldü denmesinden korkuyorum.Hani "Azrail gelmiş felan espri yaptım gülün lan".

İmsakiye var bide,muhtemelen ramazanlıkta doğmuştur,adam sahur vakti Nihat Hatipoğlu felan dinliyosa,içindeki çoşkuyla "İmsakiye" olsun hanım demiştir.

Diğeri daha komik;Demokrasiye."Çocuğun adı için ne düşünüyorsunuz?" ,"Valla hanıma söyledim.Erkek olursa Demokrasi,kız olursa Demokrasiye koyacam.Demokratik açılım sürecimiz mübarek olsun.Devamı gelecek.6 Oku tamamlayacaz inşallah.Her ilkeden bir kız bir erkek istiyoruz.İlkeler bitince de duruma göre bakarız.Gençliğe hitabeden isim ararız.Yegane,tersane felan neden olmasın"

"Şişe ve Dıbistan" için hiçbişey demiyorum.Neden Şişe yani.Kıçında Paşabahçe mührü mü vardı?
2 Yorum:

bu mudur?budur...hem bilgileniyorum hem gevrek gevrek gülüyorum,hem de düşünüyorum....valla ellerine sağlık olmuş yine...beklerim..


Teşekkür ederim valla bu bilgilendirirken dalga geçme olayı benim de hoşuma gidiyo,gelceği olan bi meslek yani:)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar