Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Babalar ve Oğullar

Etiketler:



Yoga denildiğinde aklıma "oturan ayı" gelmesi gibi bana enteresan bir sinestezik kazanım sağlamış çizgi bir film karakteridir Ayı yogi.Ayıya benzeyen bir insan mıdır yoksa insana benzeyen bir ayı mıdır tam olarak bilinmez.Ama insan olmayıp insanca davranışlarda bulunduğunu Şerif ile karşılaştırınca anlayabiliyoruz.Başında şapka boynunda kravatla bir ayıya bile medeni diyebildiğimizin resmidir aslında bu.Çocukluğumun çizgi filmidir ve bu çizgi filmdeki pis pis gülen köpek gibi gülen insanlar tanıdım,acaba ben öyle gülen insanlardan nefret ettiğim için mi o köpeği sevmedim,yoksa ben o köpeği sevmediğim için mi öyle gülen insanlardan soğudum bilmiyorum.Her neyse Yogi ne kadar ayı olsa da oğlu ile çoğu insandan daha iyi iletişim kurmuştur.Onunla baba-oğul'dan çok bir dost bir arkadaş gibidir.Ve Yogi Bobo'ya Bobo'nun babasına gösterdiği saygıdan daha fazlasını göstermiştir.Ben öyle hatırlıyorum Efeeemmmm.Yogi alınmasın ama dışardan bakınca durum bu :) Ahhh ahh.

Ne Sylvester'in ne de Sylvester Jr'nin, birinin diğerinden daha akıllı ya da daha becerikli olduğunu söyleyemeyiz.Ama baba Sylvester'ın daha az başını belaya sokması beklentisi hep boşa çıkmıştır.Oğlunun çok yumuşak kalpli vejetaryen bir kedicik olduğunu bir türlü kabullenemeyip biricik oğluyla korkaklığından dolayı dalga geçilmesini içine sindiremeyen aslen Sibirya Cinsi kedimiz Sylvester,avlanma tekniklerini öğretmek için seçtiği kocaman farenin bir kanguru olduğunu bile görememiş,ne kadar usta bir avcı olduğunu göstermek için oğluna bu büyük fareyi yakalamayı kafasına koymuştur.Amma ve lakin şirin çocuk,temiz yürekli pisimiz ,babasını fena tartaklayan bu küçük kangurunun bir fare olmadığını anlatamadığı gibi,sürekli kuşları,fareleri yemenin peşinde koşan bir babaya sahip olduğu için de büyük utanç duymaktadır.Her şeye rağmen babasına saygıda kusur etmediği için sevgili junior'ı baygın bakan gözlerinden,kıpkırmızı burnundan,kana bulanmamış patisinden öpüyoruz.Her ne kadar kötü bir örnek teşkil etse de baba Sylvester'i de kutluyoruz.Sonuçta hem babalık hem de annelik yapmıştır Junior'a.Oğlu için her türlü tehlikeye atılmıştır.Sokaklarda başıboş aç kedileri görünce onun aslında ne kadar onurlu biri olduğunu daha iyi anladığımızı bilmelidir. :)


Bir de Aslan Kral vardı.Tüm diğer çizgi filmler içinde babası oğlundan daha bilgili,olgun ve eğitici olan tek çizgi filmdi.Benim için gerçek kral baba aslan Mufasa idi.O ölünce izlemeyi bıraktım hatta.Simba'ya garezim olmasa'da Krallığını kabullenememiştim. Cesur ve iyi yürekliydi ama işte Mufasa yoksa Kral da yoktu.

Şu yukarıda gördüğünüz veletler tabiri caizse BBG evi gibi hayatları her daim izlenen Donald ve Daisy'nin hayatlarını mahveden 3 afacan yeğendir.Evlenmekten çocuk sahibi olmaktan nefret ettirebilitesi yüksek olan bu bebeler herkesin büyük bir coşkuyla baş göz ettği iki aşığın adeta burnundan getirmişlerdir.Böyle çocuklara sahip olan karı kocaları Allah bir yastıkta kocatsındır,sabır versindir,yardımcıları olsundur.
[Ben bunları çocukları sandıydım :) Olsun amca baba yarısıdır sonuçta ;) ]



Kaptan Mağara adamı her eve lazım bir şahsiyettir.Adamın kılları arasından çıkardıklarına bakınca "Vaaayyyy arkadaş İKEA mısın?" diyesi geliyor.Adam da bi tek akbil yok sanırım.Ona da gerek yok.Odununun gittiği yere kadar uçarak gidiyor nasılsa."Kaptan mağara adamı geliyooooorr" diye bağırırdı ve hatta bağırırdık.Pek muhabbete girmez sadece işini yapar giderdi.Bir kaç ayrı çizgi filmde,kahramanlık yapar en zor durumlarda kalp atışlarımızı normale döndürdüğü için hemen herkesçe sevilirdi.Herşeye rağmen karizmatikti.Yemişim metroseksüelliği.Oğlu Cavey Jr baba mesleğini devam ettirecektir bu yüzden bazen işe babasıyla çıkmakta ve onun tecrübelerinden yararlanmaktadır.Okul ceketimin cebinden bilye,kurşun,taso,gazoz kapağı,silgi,not defteri ve dibinde de kurutulmuş tarhana ve elma kakı çıktığı gün kendimi ilk kez kaptan mağara adamı gibi hissettiğim gündü.Hala cüzdan kullanmam :)



2 Yorum:

Donald Duck bunların babaları değil amcalarıydı yanılmıyorsam? Yoksa o varyemez amca mıydı? :) Bir de Scooby vardı ama tam emin değilim, onun da oğlumu yoksa gelinimi vardı.


Evet vayyemez amcaydı ama ben zar zor hatırlıyorum ve öyle hatırlıyorum.Şimdi araştırdım evet yeğenleriymiş.Ama ben onları çocukları sanıyodum neyse baba yarısıdır amca :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar