Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 10

Etiketler: ,


Yine birbirinden güzel üç film var sepette.Uzatmadan filmlere geçelim.Şimdiden iyi seyirler.



Bahçemdeki Ateş Böcekleri



Türü:Dram - Romantik
IMDB Puanı: 6.7/10
Yönetmen: Dennis Lee
Senaryo: Dennis Lee

“Bahçemdeki Ateş Böcekleri” izlerken “Babam ve oğlum” izliyormuş hissi veren yer yer ince ve hoş ayrıntıların yer aldığı , kendinizi filme bırakmanızı sağlayan hoş tınılı müziği ile izlemenizi önemle tavisye ettiklerim arasında kendine yer etmiş bir film.Çok az değinilen bir konusu var ve film bütünüyle anlamlı.Batının yozlaşmış bizdeyse gidişatın o yönde olduğu aile yapısını gözler önüne sermiş yönetmen Dennis Lee.Kötü bir baba nasıl olur,kötü bir çocuk nasıl yetişir bu soruların cevabı filmde gizli.Haksız olduğunuzu bildiğiniz halde birilerine bağırdınız mı ya da durun tamam haksız değilsiniz ama haksız yere birisini sözlerinizle aşşağladınız mı,kızıp esip gürlediniz mi? Yapmadınız mı? Ne kadar iyi bir insansınız.Filmin konusuna değineyim biraz;Otoriter bir baba ,iyi kalpli bir anne,babası yüzünden içine kapalı bir çocuk.Bir üniversite profesörü aynı zamanda çok yetenekli sayılamayacak bir yazar olan Charles,mizaç olarak kaba,tahammülsüz ve sert bir insandır.Oğlu Michael ise bir çok kez haksız yere babasından azar işitip eziyet görmüş,içine kapanık duygusal bir çocuktur.Küçük teyzesi Jane, biraz aykırıdır ve bir yazı orda geçirmek üzere ablası Lisa’nın yanına gelir.Michael’a iyi bir arkadaş olur. Aradan yıllar geçer Michael Taylor artık ünlü bir yazardır ve evden ayrılalı 22 yıl olmuştur.Teyzesi Jane’nin iki çocuğu vardır ve çocukluğunu yaşadığı eve yerleşmişlerdir.Michael uzun yıllar sonra ziyarete gelir ama geldiği gün annesinin kazada hayatını kaybetmesi hiç iyi bir karşılama değildir.Çocukluğunu hatırlar.Çok şey değişmiştir ama hala çok şey değişmemiştir.Vampir imparatorluğu,Örümcek Adam,Şehrin Azizleri ve daha birçok filmden tanıdığımız Willem Dafoe,sinir bozucu otoriter baba rolünü müthiş oynamış,bence yönetmenin ne demek istediğini çok iyi anlamış zeki bir oyuncu.Filmde üç tane çocuk oyuncu var ama Michael’in çocukluğunu oynayan Cayden Boyd benim dikkatimi çeken isim oldu.Çok başarılı bence,zaten bu filmin dışında 3-4 tane başarılı filmde de sahne almış. Julia Roberts Carrie-Anne Moss ve Ryan Reynolds da filmin kalitesine doping etkisi yapıyor.Kısacası izleyin

Gir Kanıma



Türü:Romantik-Fantastik-Gerilim
IMDB Puanı: 6.7/10
Yönetmen: Tomas Alfredson
Senaryo: John Ajvide Lindqvist

Ben korku filmi ararken rastlayıp izlesem de aslında korku filmi felan değil,çünkü o gözle bakınca başarısız bir film.Ama güzel ve izlenesi romantik gerilim filmidir dersem isteyen izler isteyen izlemez.Film bir vampir filmi.Ama vampir filmlerinin ağır yükünü başrolde iki küçük çocuğa yükleyecek kadar sıradışı bir vampir filmi.Çocuk oyuncuların başarıyla oynamış olduğu her filme ben bayılırım.Bu filmi de beğendim.2008 Filmi olmasına rağmen Türkiye’de bu yıl gösterime girmiş.Beni bu filmi izlemeye ikna eden tavsiye ise habertürkte bir sinema yazısında bu yılın en iyi korku filmi olarak gösteren şaşkın bir yazardan geldi..Hayır arkadaşlar bu film korku filmi değil uyarıyorum.Bu beklenti içne girip güzelim filmi berbat etmeyin.Küçük bir vampir kızcağız ile normal bir insan evladı delikanlının aşkını anlatıyor.Twilight’ın tam tersi yani.Burda vampir olan kız.Ve şu tespiti yaptım izlerken,Twilight’ın en can alıcı sahneleri bu filmden esinlenmiş.Yani bence bu film twiligt serisinin kıvılcımı.İzleyince bana hak vereceksiniz.Bana hakverin :) Zaten Twilight yüzünden çok tekmelenmiş dışlanmış görmezden gelinmiş öksüz bir film.Benden duymuş olmayın :)


Ödül Peşinde




Türü: Aksiyon – Komedi –Romantik –Macera
İmdb Puanı : 6.9/10
Yönetmen :Anny Tennant
Senaryo :Sarah Thorp

Milletin 23 Nisan tatilinde el ele tutuşup izlemeye gittiği filmi ben daha bu hafta evde tek başıma izledim evet.Bizim ev zaten sosyalliğin tavan yaptığı,adeta aktivitenin akışkanlığının donma noktasına geldiği,kısacası sinema tv internet kitap vs gibi faaliyetlerin kütle bölü hacim formülüne göre yoğuuuun yaşandığı bir ev.Neyse boşverin beni filmden bahsedip kitaba geçeyim direk.Film imdb de pek iştah açıcı bir popüleriteye sahip olmasa da ben izlediğimde çok eğlendiğim ve sıklılmadığımdan biliyorum bu film aslında güzel.Yani hızlı,komik,romantik,konulu(),izlemelik böyle izlenesi bi film.Bu arada gelen son bilgilere göre imdb puanı 7 ye dayanmış.Hıhh şöyle.Dedim değil mi film güzel diye.Aferin yola gelin. Gerard Butler olunca tabi filmi atmosferi değişiyor bi de Jennifer Aniston eklenince başka söze gerek kalmıyor. Gerard Butler’in Adalet Peşinde filmini hatırladım şimdi.Ne filmdi ama :)
2 Yorum:

bounty hunter.. evett izliycektim neden hala izlemedim :s

ilk filmi ise hiç duymamıştım demekki not alayım :)


Biz biraz geç mi izliyoruz seyhan :)

bence birincisini izle.Neleri sevdiğini az çok biliyorum :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar