Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ne mi Düşünüyorum?

Etiketler: ,




Küçücük bir şey için mutfağa gidip,acelen olduğu için ışığı yakmadığında,dönüşte kapatmak için açık olmayan ışığın düğmesine basıyorsan,sen de benim gibi laaanet olası bir reflekse sahipsin demektir.


Bir gün dünya "dönüyorum da noluyo?" diyerek duracak ve biz her şey normalmiş gibi yapmak için 24 saatte bir dünyanın çevresinde bir tur atmaya çalışacaz.
(Not:merkez kaç kuvveti ihmal edilmiştir)


Bak Face,bak arkadaş senin bu hotmail üzerinden arkadaşlarını bulma olayına güvenmiyorum.Nadya komanaci, taçsız kral Pele ve Fenerbahçeli Cemil arkadaşlarını ordan buldu tarzı saçma sapan akıllar verme.Beni rahatsız etme.


Rüzgarın aralıklı kapıyı çarpıp çarpıp kaçtığında çıkan ses hayatımda en sinir olduğum sesmiş meğer.

‎"Burnunu Islak Mendille Silmek Zorunda Kalmışlar Grubu" mu kursam acaba?

Atalarımız "Anasına bak kızını al" dediğinde Mendel daha fasulyeden "Ali,look at horse !" yazamıyordu


Paketinde erimiş çikolatalı gofretin buzlukta kendine gelmesine sabredemeyip eline yüzüne bulaştırıp sonrasında da pişman olmanın büyümekle alakası yok ki !


Face seni anlamakta zorlanıyorum.Sağ üstte Falan Filan: Ona mesaj gönder demekte ne oluyor.O acınacak halde mi? Neden "Afrikalı çocuklara yardım" edebiyatı kullanıyorsun "O" arkadaşıma mesaj göndermemi isterken.


Kumandaların da tıpkı kertenkeleler gibi kuyruğu kopsa keşke,yarısı altında kalacak şekilde uykuya dalan babaları uyandırmadan alabilirdik böylece :)


Teflon mu? Yumurtanın tavaya yapışmasını istemediğimi de nerden çıkardınız?


Ayağında terlik olan adamla maç yapmayacaksın arkadaş.Yenilince rezil olursun yenince katil.


Sıradaki mutluluğu,çantasında tatlı kaşığı-çay tabağı-bebe aspirini taşıyan annelere gönderiyorum.
Siz de koltuk kanepe baza satan mağaza çalışanlarının dünyanın en rahat işini yaptıkları yanılgısını yaşayanlardansınız.
8 Yorum:

enteresan...daha neler duyacağız senden bakalım...hadi bakalım...gittim... =)


valla şu burnunu ıslak mendile silmek zorunda klan bi insan oldum herdaim yaa of bi kez de çantamda lazım olan şeyler olsa nolur sanki :S:S

hadi faceebukta bana mesa gönde acınacak haldeyim açım :(


birde face aç diyorsun delirtmiş seni :)

benim en sinir olduğum ses ise ben oradan uzaklaştıktan sonra damlamaya devam eden musluk..
hayır madem iyi sıkıtırılmadın anında damla!


@dwarfwaves : :) Güle güle ablacım :) Tekrar beklerim :)

@allecra frain : Islak mendille silince hiçbir zaman temizlendiğinden emin olamıyosun ve bu çok rahatsız ediyo.Bide şöyle bişey var.Yanında selpak vs varsa akmaz o burun.Hani çizgi filmlerde olurdu ya havada yürürdü sonra aşağıya bakınca düşerdi.Sanki farkına varmasa daha da yürüyecekmiş gibi.İşte öyle.Selpağın yanında olmadığını anladığın anda başlar akmaya :) Face in yok ki senin :) Twitter ff varmış ama ben de onlara ısınamadım :)


@Syhn : Şimdi şöyle ki aslında face açmama kararını destekliyorum.Bence sen hep böyle kal.Sana ulaşmak isteyen bloguna gelsin.Gerçek olmadığın konusundaki şüphelerine son verme hayranlarının :) Destekliyorum seni.Ama dedimdi ki açtıysan bi göz kırp.Unutma bizi buralarda.Kimselere demem korkma :) O musluk olayı nasıl gelmedi benim aklıma.Valla hani israf felan haram olunca öylke bi rahatsız oluyorum ki.O huzursuzlukla duracağıma geri dönüp susturuyorum musluğu.bi kaç damla sonra geçer diyerek hemen uzaklaştığım da oluyo bazen :)


faceim kendi adımla var :):)


çok doğru noktalara değinmişsin...
acıma bana facebook acıma ölürüm daha iyi diye türk filmi tadında böğüre böğüre böğrümü yırtasım geliyor:)


Evet yani daha düne kadar sen bir hiçtin face.Bugün bize yukardan bakmalar felan.Sinir bozucusun face kabul et.


ben de üst sağdaki "O'na mesaj gönder" uyarısı hakkında tıpatıpını düşünüyorum
hatta sanki biz Afrikalıyız biri gelmiş ayakkabı yiyecek giysi dağıtmış biz almışız o alamamış
dağıtımın yapıldığı çadırı bilmiyormuş da ona söylememiz y ada hatırlatmamız gerekiyormuş gibi
bir de emir kipinde ricacı gibi söylemesi yok mu uyuz oluyorum
"sennn de artık ailedensin,sen de artık masonsun,sen de artık çetedensin"vs. gibi bir gruba kabul edilme şerefini biz yaşamışız ama o kişiler yaşayamamış da sanki bu facebook'cuk kendisiyle sadece bu kadarcık kısıtlı vakit geçirilmesinin kendi istediği şey olmaması kendisine hakaret ve kullanılma gibi gelmesi üzerine ona "ya vergini ver ya da çık topraklarımdan" diyemiyor da sanki bunu senin vasıtanla ona işittiriyor
bir türlü anlayamadım ben bu uygulamanın niyetini


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar