Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 11

Etiketler: ,


Çooooook oldu film sepeti yapmayalı.Ama izlemedim mi izledim..Kore filmleri için de bir sepet hazır durumda.Onu da bir kaç gün sonra paylaşırım sizlerle.Ama şimdilik dört filmle dönüş yapayım dedim.Fazla uzatmıyorum yine.İyi seyirler.


BİG FİSH

Big Fish,Burton Burton masal kokan,ailecek izlenecek kocaman güzel bir film :) Tim Burton filmlerindeki “uçan halıyla seyehat etme hissi” veren karışımın bu kez direk damarlarınıza zerk edildiği bir yapıt.Ben bu filmleri 8-12 yaş aralığında izleseydim “hayatımda unutamayacaklarım” arasında girmiş filmler olacağından eminim.Yeteneğinin kendisine verdiği yetkiyle Gerçekle fantezinin nikahını kıymış Tim Burton.Mükemmel oyuncu kadrosuyla zaten izlenmeyi hak ediyor olması da “neden izlemeliyim?” sorusunun en son akla gelen cevabıdır ayrıca.Oyunculara gelmeden önce onlarca sebep var çünkü.Güzel bir mesajı da var üstelik.Benim çıkardığım sonuç.”Bir baba bir masalı siz büyüdüğünüzde de anlatıyorsa,anlattığı masal değildir” ayrıca “İyi babalarla inatlaşılmaz ve çoğu baba iyidir ama çoğu evlat iyi babalarla kötü babaları ayırt edemez” .Mesajımın karışık olması iyi oldu.”Hımmm demek onu anlatıyor “ dememeniz için mikserde karıştırdım.İzleyin deli etmeyin adamı :)

TİTANLARIN SAVAŞI



Titanların Savaşı Titanların Savaşı diye başımın etini yiyen arkadaşlarım,çok memnun musunuz? Yani filmi yarıda bitirmiş olmamızı bir kenara bırakırsak ne anladık biz bu filmin izlemiş olduğumuz kısmından.Yok efenim yok,siz isterseniz hala süper film demeye devam edin ama benim için berbat-sıkıcı-abartılmaması gereken-izlemeyi bırakın izlememeyi tavsiye edeceğim bir film.Zaman kaybıydı benim için.Mitolojik sevenler falan kaçırmasın diyorlar ya o da süsü püsü olmuş filmin.Ne alaka.Bize göre değil bir kere.Tanrılarmış da bilmem neymiş de.Töööbeee töööbeee :) İzlerken ev arkadaşımın uykusu geldi,baktım yarı dalmış halde,Perseus’u göstererek “Hişt,olum Mami ,kim lan bu ?” diye sorduğumda gözlerini aralayıp “Hııı şey işte yav,bu Tanrı işte” dedi.Ben de “Sus lan çarpılacan” deyince biranda uykusunu üstünden atıp “Allahım,tööbee ya Rabbim. Eşhedu en la ilâhe illâllah ve …” diyerek günahlarından arınmaya çalıştı. : ) Yerinizde olsam izlemem.Ne gerenk var başka ne güzel filmler var.

BANDSLAM


Bu filmi Vanessa Hudgens olmasa,bir başka arkadaşım ısrarla tavsiye etmediği sürece izlemezdim.Yok yok kötü film değil yanlış anlamayın.Sadece nasıl izlemeye karar verdiğimi anlatmaya çalışıyorum.O yüzden işte.Vanessa yüzünden.Başka filmde oynasın onu da izlerim çünkü ben.Tek başına izlenmeyi hak edecek kadar güzel ve sempatik yaratmış Allah onu.Tamam evet ben bu sebeple izledim ama siz eğer Vanessa’yı sevmiyorsanız-ki sizin neyi sevdiğinizi merak ederim- sırf ben ısrarla tavsiye ettiğim için izleyin.Yok seviyorsanız hem Vanessa hem de benim ısrarlarım sayesinde izleyin.Daha ilk cümlemde “Aaaa Vanessa’mı oynamış” diyerek gerisini okumayan arkadaşlara da bir lafım yok napalım ben de ısrar etmiştim izlemeniz için ama siz erken ayrıldınız aramızdan. :) Fim güzel güzel.Müzikal olması ayrı bir neşe katıyor izleyiciye.Ruhunuza mutluluk pompalayacak bir gençlik filmi.Todd Graaff’ın Kitabından uyarlanmış.Heralde müzikleri sayesinde filmi kitabından daha iyi diyebileceğimiz ender yapıtlardan biri.İzleyin diyorsam vardır bişeyler o filmde.

SALGIN


Salgın filmi ile ilgili fazla şey söylemek istemiyorum.Korku filmi değil öncelikle,korku diye satmasın kimse.Gerilim desen birkaç sahnede var ama üst düzey değil.Film neredeyse tamamen karanlıkta geçiyor ve çekimleri biraz kontrast özürlü olmuş.Ses var görüntü yok anlayacağınız.Konusu basit,ben izlemeden önce söylendiği gibi akıcı değil.İzlediğime pişman olmamamın tek sebebi sizi burada uyarmaya fırsat vermesi oldu.Malesef Salgın,maalesef senden çok var.İzlemeyin.Bu kadar da kızdırdın beni.


Bu seferlik bu kadar.Sonraki yazılarda görüşmek dileğiyle.Kendinize iyi davranın !

6 Yorum:

Filmlerine pek yorum yapamıyorum
çünkü: özelliklede, Holywod da pek film yapamadıklarını düşünüyorum.
Ne özgün senaryo ne de oyunculuk .

Son dönem yapılan bazı türk filmleri daha iyi bence.
Ama yinede sinamadan sıkıldım galiba :=)


Son zamanlarda ben de senin gibi düşünüyorum.Bizimkiler daha samimi orjinal ve kaliteli filmler yapıyorlar.Gelişmeleri kaçırmıyorum.Ama isteksizlik var evet.


Hımm bak seen Vanessayı bu kadar güzel ve sempatik bulduğunu,sevdiğini bilmiyodum

İmza:9


Söylememe gerek yok diye düşünmüştüm .)


ben artık film falan izleyemiyorum :/

bunlarıda merak ettim.
a, yo, titanlar hariç :)


film kışları daha iyi oluyo gibi..izleme dediklerimi izleme Seyhannnn :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar