Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Kötü Kedi Şerafettin

Etiketler:


Hayvanlar içindeki en cana yakın en halkın içinde en samimi olanı bence kedilerdir.Bizdendir onlar.Duyguları vardır.Kapris yapar,kızar,küser,barışır,kıskanır,şımarır.Nankör denir ama asıl sorun bu hayvan aleminin en duygusal canlılarına karşı kaba olduklarının farkında olmayan insanlardır. Bir gün ansızın sizi terketmiş kedi emin olun gitmeden önceki bir kaç gün sizin ağlamıştır.Dalga geçmiyorum ciddiyim.Severim lan ben onları.Onların bıyıklarına kurban olsun bazı insanlar.İnsan olamayan insanlar,bari hayvan olun lan biraz.Neyse efenim nerden çıktı şimdi bu kedi mevzuu.Geçen yürüyorum sokakta pekte şaşırtıcı olmayan bir şekilde bu güzel canlıyı gördüm.Sonra bi kedi gördüm galiba diyesim geldi.Demedim ama emindim.Bi kedi görmüştüm.İyi peki daha fazla saçma salak espri girişimleri şirinlikler yapmaya çalışmaktan vazgeçip konuya döneyim.Dedim ki geçmişi hatırlayarak o anda."Az değildik varyaaaaa".Neden dedim böyle.Çünkü gerçekten az değildik.Bu güzel sevecen sevimli bıyıklı saf hayvancağızları nasıl sinir ederdik bi bilseniz.Valla bütün suç lazer denen laanet şeyi icat eden Thedore Mainman'ın.Biz çocuktuk ki,nerden bilecez hayvanların ne kadar ulvi varlıklar olduğuunu.Yani tavukları ikinci kata çıkarıp balkondan aşağı atan,ya da kırmızı karıncalara "gavur karınca" adını verip öldürmeyi görev bilen faşist veletlerden nasıl hangi erdemi bekleyebilirdin.Yaptık işte.Sitede oturan dedemlerin balkonunda dayımla beraber elimizdeki lazerlerle tüm sitenin kedilerini bir yaz gecesi çileden çıkarttık.Önce bir kedi ile başladık sonra iki üç dört...yaklaşık 7 kedi topladık.Sitenin ortasındaki geniş alan boyunca uzanan ağaçlar yüksek frekanslı kedi saldırılarına uğrarken bir kaç kedi kırmızı bir ışığın arkasından çöp variline girip girip çıkmakla meşguldü.Bağrışmalar,sitenin bir ucundan diğerine koşmalar,"bu gece deprem olur hanım,ölmezsek şerafettin dediydi dersin" diyenlerin olduğuna iddiaya girmeler felan...Evet yaptık bunu.Kedileri defalarca kez ağaca tırmandırdık,birbirine düşürdük,psikopat yaptık,manyattık,bunaltıp,intiharın eşiğine getirdik.Bugün hayvanlar kendilerine bir anayasa hazırlasalar kesin bana yargı yolu açılır :) Yaptıklarımız hiç hayvani değil çünkü.Resmen insan gibi hareket ettik.Pişmanız.

Bunun benzerini yaptık. :)


Bunun fazlasını hakettik :)



5 Yorum:

artık yapmazsın de mi?inancım tam....


kedi ırkının insanoğluyla, insanoğlunun da kedi ırkıyla imtihanı... benim de bi arkadaşım vardı psikopattı bildiğin. o lazerle değil de daha çok elinde uzunca bi ot parçasıyla bunu kendine bir görev bilirdi:) zavallı kedioğlu:))


@Dwarfwaves: Artık yapmam diyemem.Ama işi trajik boyutlara getirmem.Pişmanlık duyacak kadar abartmam.Kediye cinnet geçirtmemek üzere birazcık oynarım onla.Yani buna inanabilirsin :)

@Bad-ı esrar : Evet imtihan ama bak şimdi aklıma geldi.İş eğitimi dersinde bir sonraki gün teslim edeceğim kağıt hamurundan yaptığım mükemmel bir fili,misafir odasında fare sanarak paramparça etmesi onun benim bir süreliğine kedilere olan bakışımı değiştirdiğini söyleyebilirim. :)


ama başta ne demiştim ikisi de birbiriyle imtihan oluyor:)


Uzak dursunlar bundan sonra mümkünse :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar