Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

What's on my Mind?

Etiketler: ,


Çay içmemesi için çocuklarına tuzlu-şekerli çay içiren annelere yardım ve yataklık eden ergen abiler ablalar,en olmadık ortamlarda cebinizden bedava kola kapağı fırlayıverir inşallah !

Nabucco haltetmiş.Rüzgar Boru Hattı istiyoruz.

Trt Türk yönetimine sesleniyorum,yayın ayarlarını PAL 4:3 Yapın.Bu ne len ince uzun suratlar.

Florasana çarpmaktan beyin göçüğü yaşayan ama yine de kalan beyniyle florasanın içine girmeye karar vermiş sinek.Seni eşşek kadar etmişiz gördüğüm kadarıyla.Bunun hatırı için git otur bi yerde.Yoksa seni kibrit kutusuna koyarım yeminlen.

"Churchill, ikinci dünya savaşı sırasındaki bir UFO olayını, dine inancın kaybolacağı endişesiyle gizlemiş." O halde Churcill'in dine inancının kaybolmuş olması gerekmez mi lan ? Soruyorum size.

Helikoptere sesini duyurmaya çalışıp,trene el sallayan,teneke kola kutularından ayakkabı yapan,içtiği gazoz burnundan gelen çocuklar görürseniz bana haber verin gençler olur mu ?

Aradığım tasalarım var kaybettiğim tasolarımdan oluşan.


Uzun yol seyehatlerinde yorgunluk ve uykusuzluktan kaynaklanan başağrısını başınızı cama dayadığınızda meydana gelen vibrasyon ile minimuma indirebilirsiniz.Ayrıca bu yolla beyin damarlarının açılabilecegini iddia eden ısviçre bilim adamları , kepeğe karşı etkilerini araştırmakta olduklarını söylediler.ısviçre bilimada...mları kısmı yalandı. Ama gerçekten baş ağrısına iyi gelmiyo mu hı?


Kim ne derse desin,bence bir çocuk için en büyük icat,göz yakmayan şampuandir

Ayakla çalışan dikiş makinası ve çocuk...

Lavabo kelimesinden önce "afedersin" diyen tanıdıklarım var.Öyle de nezaketli ve görgülü bir çevre evet.

Elindeki sıcak çay kaşığını, yanındakinin koluna basmak ya da basmamak ışte bütün mesele bu.

Call of Duty oynadığım sırada içeri giren ve gördükleri karşısında 'Ben büyersem asker olarım' diyen bi çocuk var bizde.Ayrıca annesinin kahveyi çok gıcık yaptığından bahsetti.Dondurma yediğini kimseye söylememi de sıkı sıkı tembih etti.

Asker olarsam helikoptere binecem.Uçağı da çok hızlı sürecem.Ama uçak düşerse kırılır diyen çocuk daha önce bahsettiğim çocukla aynı.Call of Duty sen nelere kadirsin.

‎22 yaşında olsanız bile hayat bazen 8 yaşınızdaki kadar güzel olabiliyor...

Elektrikler gitti.Bir anda gitmiş bir sürü elektrik düşün

Karanlıkta tek bir adım bile atmayan tavuk,Ona yaklaşan kan içici kirpi,az sonra olacaklardan habersizce olay yerine yönelmiş yavru kedi...Grange bile bu gerilimi yazamaz.

Patlayan topa sabun süren,adel kalemle onu tekrar hayata döndüren bir neslin çocuklarıydık


[Face] Ne düşünüyorsun?
[Ben] Hiç öyle.Sen ?
[Face] Ona mesaj gönder.
[Ben] Of başlama yine.
[Face] Onun Duvarına yaz.
[Ben] Kes sesini.
[Face] Ona ...
[Ben] Acil çıkmam lazım.Kıb.Bye
[Face] Davet gönder.
O çevrimdışı görünüyor.Mesajınız iletilemedi.
4 Yorum:

face sana yaramadı :) birde yandaş arıyorsun :)


son iki maddeye yarıldım ben. Grange bilse yazamazdı böyle bir gerilimi.:)


Nie bee dalgasına yazıyorum ben :) Tamam tamam sen gel demiyorum artık. :) Ben de çıkacaktım geçen ama ayrılmaya kalkınca şöyle diyo pislik face " Sen şimdi çıkıyosun ya..Şu şu şu seni özleyecek" diyo.Bi de fotolarını getiriyo.Acıyosun.Bunu kimseye yapamam..onları terkedemem..deyiveriyosun.O yüzden ayrılmayı bi süre erteledim. :)


@bad-ı esrar: Saklan Baba Geliyor :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar