Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Tırnak Mendili


Uzat ellerini
Bi dakka bi de şuraya bakayım.Nerde bu yaa...
Hadiiii.
Yaaa bekle.Önce ona (yanındaki) bak.

...
30 saniye sonra
...

Uzattt.
Al.
Tırnak temiz.Bu mendil tırnak mendilin değil.
O.
Aç bakıcam pis mi?
Tırnağımı kestim.Bu da tırnak mendilim.
Tamam aç mendili.
Açtım bak.
Bunla burnunu da silmişsin.
Silmedim.
Bu ne?
:S
Tırnak temiz mendil yok.Eksiii.
Var işte.
O burun mendilin.
Değil.
Tamam burun mendilini çıkar o zaman.
O yok.
Tamam eksi.
Ama benim burnum akmaz ki !
Olsun bi eksi daha.
Neeee? Niye yaa?
Burun mendilin yok.
Var.
Var mı hani?
Evet tamam o yok ama tırnak mendilim var o zaman.
O pis.Burnunu silmişsin bi kere.
Tamam bu benim tırnak mendilim değil o zaman.Burnumu siliyorum.Tırnak mendilimi unuttum bi eksi ver sadece.
Olmaz bu burun mendilin değil.
Laaaaaaaaaaaannnn başlıycam ama.Al ulan siliyorum işte foşşşşşttt.
Tamam bi eksi.Pislik.


Turnağını kesmiştir ancak beyaz mendilini unutmuştur.Bu ona pahalıya patlar.Sümkürdüğü sırada sınıftaki derin bir sessizlik bir anda sınıfın en efendi çocuğunu en görgüsüz öğrencisi yapmış ve tüm kızların gözünden düşmüştür.Bir kaç gün kimse "O benim sınıf arkadaşım" diyememiş ancak zamanla bu olay herkesin başına geldiği için unutulup gitmiştir.Unutulmayacak şeylerde vardır.Mendil muhabbeti sırasında sınıf başkanı tarafından adı,konuşanlar listesine yazılmıştır ve o ders başında sınıfı ziyaret eden müdürden yediği azar yediği tokattan daha kalıcı iz bırakmıştır.O küçük çocuklar artık unutanlara kendi beyaz mendilllerini uzatır olmuşlardır.Ben senin kardeşinim demektir bir anlamda.İnsan olmanın bir sonucudur hata yapmak.Mutlaka olmalı hayatında sana mendilnin uzatacak bir dost ve onlar koşmalı ilk yardımına. Hiçbir şeyden korkma artık,sana beyaz mendilini uzatacak dostlarını unutmadıkça.
3 Yorum:

tırnak mendilimiz mi vardı ya... sanki haıtrlıyor gibiyim :))
tabi ya kontrol edilirdi tırnaklar kesilmişle beraber :)

beyaz mendil uzatan dostlara itafen...
bir kitap yazdığında ilk sayfada olacak türden ;)


Syhn: Vardı vardı.Belki hala vardır. :)

Kupa Kızı: Fotoğrafa kitleniyosun ama bi türlü kendine gelemedin Ceren :)Topla kendini.Kızıyorum ama.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar