Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Küçük Ayrıntılar

Etiketler: ,


‎"Dedesi birbirinden bağımsız nasihatleri birer birer sıralarken,o babasının içtiği sigaranın jelatinini çıkarmış,kağıt olan kısmını tükürükleyip saf jelatin elde etmişti.Dedesi "oğul senden üstün arkadaşlar edin ki.." derken O, saf jelatini daha da sıkıştırıp kalıba sokmuş,bu yaptığı ile ürettiği madenin milli servete neler kazandırdığını düşünüp kendini kahraman ilan etmişti."
Olmayan Kitabımdan Alıntı


‎"Öğrenci kimliği göstermek mecburidir" uyarısı bulunan toplu taşıma araçlarında öğrenci olup da kimlik göstermeden "Bir öğrenci alır mısın?" diyenleri anlamaya çalışıyorsanız eğer,muavinin "Kimliği görebilir miyim?" diye sormasından sonra "Bu yaptığından utanmalısın" dercesine kimliği çocuğun gözüne sokmalarını da hesaba katmalısınız.


Burç yorumlarında eşinden sevgilinden "partner" diye bahsetmesi sinir bozucu.Danscımıyız lan biz.Hayır danscılara bi lafım yok ama.Danscımıyız lan biz yani.Meraba danscı kardeş.Diyorum ki şimdi biz Dansc.. evet otur önce bi otur şurya anlatcam ben mevzuyu.Hı hı evet.Otur abi sen.Bi sakin ol.


Ftgrf Kynk
11 Yorum:

akbil denenem bir şey var o pasoya takıldığında ne muavin ne de öğrenci rencide oluyor :P

ayrıca partner demesi, bugün gününüz iyi geçebilirde geçmeyebilirde mantığındadır.
zira o fala bel bağlayanlar var:
'aa sevgili demiş ama benim kocam var sevgilim yok' diyebilen insanlar içun ;)

seni aydınlattığım için tşk etmene gerek yok :))


Akbil denen şey neredeyse kalkacak ama daha ilçelere yolculuk yaparken muavinler çalışmaya devam ediyo.Malum bagajı yerleştirecek akbil üretilmedi henüz.Akbil ama o kadarını bilmiyo.

Partner olayında hala ısrarcıyım.Başka bişey olabilirdi.

Teşekkürler Seyhan :) Artık daha aydınım :)


Burç kösesini hazırlayanlar ,sürekli attıkları için olsa gerek .
Bu detayı atlamışlar :=)


Evet olabilir.İnce düşünecek halleri yok.Burçların genel özelliklerinin olduklarına inanıyorum ama günlük burç olayı çok saçma.


Bende genel özelliklere inanırdım,artık onada inanmıyorum.
Bu arada burcun neymiş diye baktım,
astorolojide malum balık romantiktir.
Bloğundaki genel yayınlarına baktığımda balıklara atfedilen o sıkıcı,ağdalı romantizmi görmüyorum çok şükür.
Yani aslında hepimizde iyi kötü her özellik mevcut.
Dünyadaki birçok kişi gibi bende bir zamanlar ilgilenirdim.
Neyse ki o günler çok geride kaldı :=)


Burda ki yorum benim burçların genel özellikleri etkileyebildiğine inandırmaya yetti gibi. :) Ağdalı romantizm odun demek mi oluyo tam bilmiyorum bu tabirleri :)


Yok ya bu kadar da olamaz. Kendin yazdın bunları dı mı itiraf et fede hadi. Şunlar tamamen seni anlatıyo;

--Balık Erkeği, sizi şaşırtmayı başaracaktır. Üstelik bunları sizi şaşırtmak için de yapmayacaktır. İçinden öyle gelmiştir. Nedeni yoktur. Hesapçı, plancı, ard niyetli değildir

--Bir Balık Erkeği�ne aşıksanız, sakın onu kıskançlık baskılarıyla bunaltmayın. Üstelik o, son derece sosyaldir. Hem kadın, hem de erkek arkadaşlarına eşit derecede ilgi gösterir. Ve siz onun gösterdiği ilgiyle deliye dönebilirsiniz. Sakın yapmayın. Çünkü onun için kadın, erkek ayırımı olmaksızın herkes arkadaşıdır

--Ona anlatılan her türlü dert ve sıkıntıyı öylesine canı yürekten dinler ki, neredeyse onunla birlikte üzülür, dert edinir. Bir Balık istese de, istemese de herkesin derdini dinler. Ve insanlar anlatmak için özel olarak onu ararlar.

--herkes ona sırrını açabilir. Hem de en gizli sırlarını bile. Çünkü, o bir kez saklanması gerektiği kendisine fısıldanmışsa, ölene kadar bu sırrı gizleyecektir.

--yapamayacağı hiçbir şey yoktur. Hele bir işe girişirse� Tuttuğu işi bırakmaz ve şan, şeref, zenginlik ve aklınıza gelebilecek her şeyi kazanır.


Ağdalı romantizm ?
sıkıcı ve gereksiz demek :=)
Halk diliyle


@Adsız : Üşenip giriş yapmıyorsun bari bi işaret bırak Canan :9

@Hatsumomo : Hımmm ama ben her halimi yazmıyorum buraya.Bazen çok gereksiz olabiliyo.Bunun farkındayım.Yazılardan pek anlaşılmaz o yanım.Daha çok eğlenceli şeylerden bahsediyorum burda.Kimsenin canını sıkmaya hakkım yok öyle değil mi ? :)


Üşenmek değil aslında girdiğim zaman çıkamıyorum içinden diğer bloggerlerin yazılarını falan da hep okuyorum ders çalışmam lazım :) Bu yüzden google'den direk naysting yazıp seninkini okuyorum. Kıymetini bil .)


Teşekkürler sen de kıymetlisin :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar