Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Roma Zver

Etiketler: , ,




Roma Zver için en uygun cümle "Bilmiyorum ama görsem kesin tanırım" olabilir heralde.Çoğumuzun tek bir şarkısını dahi dinlemediği bu Rus sanatçıyı nerden mi tanıyoruz? Cem Karaca'nın Tamirci Çırağı ile Erkin Koray'ın Sevince adlı efsane şarkılarına cuk oturan,sadece cuk oturmakla kalmayıp insanın içinin kıpır kıpır etmesini sağlayan klipleriyle elbette.Hatta ülkemizdeki yaygın ismi "Rus Çocuk" tur.Belki bu yazımdan sonra bu lakabı "Genç Semih" ile aynı kaderi paylaşmaktan kurtulabilir.Ama çokta ümitli değilim.Ben de o dalganın önünde duramam.Herkes ona "Rus Çocuk" demeye devam edecektir.Neyse kim ne derse desin bildiğimiz birşey var ki biz bu adamı sevdik.Hani sempatik bir yüzü var belki ondan.Belki de cuk oturmuş dediğimiz o kliplerde kanımız ısındı.Türk filmlerini aratmayan senaryolarıyla nasıl kazanmasın ki kalbimizi.



Orjinali için tıklayın.

Fakir bir tamirci çırağının zengin ve güzel kıza aşık olması,bir müşterisinin arabası ile kıza kendini zengin biriymiş gibi göstermesi.Sonra bir kaç unutulmaz günden sonra arabanın müşteriye teslim edileceği gerçeğinin kalpleri sızlatması.Teslim almaya gelen müşterinin "kız" çıkmasının şoku.Beklenmedik bir sempati ve romantizmle kahkahalara boğulmalarının yüreklere su serpmesi.Klibin sona ermesi ile dünyada tek bir gerçek var o da "Aşk" çıkarımını yapanların populasyonundaki ciddi artış vs.Hepsi bu şarkıyı,klibi,kızı ve erkeği zihinlere kazımak için bomba gibi sebepler.



Hal böyle olunca insan "Kim bu adam?" sorusunu sormaktan alamıyor kendini."Bu bir film mi? Film ise adı ne?" soruları da cabası.Ama cevap olarak sadece "Rus Çocuk" çıkması benim gibiler için oldukça yetersiz.Ben de ben ve benim gibiler için bu rus çocuğu azıcık araştırdım.DDikkat bu yazı rus çocuk verisinden daha fazla bilgi içermektedir.Ona göre okuyunuz.

Gerçek adı Roman Bilyk.Fakat lakabı olan Roma Zver gerçek isminden daha fazla ün salmış durumda.Kendi kurduğu müzik grubunun adı da "Zveri".Orta da henüz grup felan yokken,yani grubun kuruluş tarihi olan 2001 den önce Roma Zver doğduğu şehir olan Taganrog'dan Moskova'ya para kazanmak için geliyor.Taganrog'un Giresun'un kardeş şehri olduğu bilgisini verdikten sonra anlatmaya devam ediyorum.Neyse Efendim bu delikanlı cebinde kendini bi kaç gün idare edecek kadar parayla gittiği Moskova'da iki üç hafta kalmak durumunda kalıyor.Ancak aç açıkta kalmamak için para bulması gerekiyor.Bir şantiyede işe başlıyor.İki üç hafta idare ediyor.Sonra gerekli bağlantıları kuruyor ve aynı yıl grubu oluşturuyor.2003'te ilk albümleri olan Golod(Açlık) u çıkarıyorlar.Bir yıl sonra çıkardıkları albüm Rayony-Kvartaly daha büyük ses getiriyor.Toplamda beş albüm çıkaran grubun kurucusu ve lideri Roman Zver, Moskova'ya gelmeden önce yaşadığı Taganrog şehrindeki hayatını kaleme aldığı Yağmur-Silah adlı bir kitap yazmış.Grup kurulduğu günden beri Rusya'da bir çok ödül almış.Özellikle şarkılarına çektikleri klipler çok beğenilmiş.Hatta kliplerinin ünü ülke sınırlarını aşmış.Alkol uyuşturucu gibi maddelerin kullanımını önlemeye yönelik etkin çalışmalara girdiğini de öğrendim.



Olur ya yukardaki klibin orjinalini izlemek istersiniz.Tıklayın.

Facebook gruplarına burdan katılabilir, şurdan kliplerini indirebilirsiniz.

Yukarda eklediğim klipleri gerçekten hoş ama bir de kendi ağzından eğlenceli bir şarkı dinleyelim.Ben bunu beğendim evet. :)

3 Yorum:

Çok sevdim "Rus çocuk" u :)
Teşekkürler ))


orjinalini izlemek dinlemek isterim herhaldeee :))) hiç duymamıştım görünce de tanımadım :)


Hey millet tanımıyor musunuz bu adamı :) Yani isim olarak demiyorum.Görmediniz mi hiç ? Syhn sen neyse tamam face in yok olabilir.O yüzden olabilir ama yine de star haber de bile çıkmıştı bu klip.Neyse efenim tanıyınız.Çok önemli ya sanki:)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar