Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ve facebook çöker

Etiketler: , ,


Facebook yeni profiliyle galiba büyük bir hata yapıyor.Üstelik şimdilik isteğe bağlı geçişler zamanla kendiliğinden olacak.An itibariyle önce facebook profilim isteğim dışında yenilendi ve çok geçmeden göçtü.Bunu herkese yapmayı mı düşündüler ? Herkese yaptıkları için mi sorun yaşandı bilmiyorum ama 10.sıradan Time'ın yılın adamı seçtiği Zuckerberg'in yine bi işler çevirdiği kesin.
Less is more.. kuralını bildiğinden şüphem yok ama şu son yaptıkların hiç hoş değil adamım.
Elini profilimden çek Zuc.
Şimdi beni yalnız bırak.

Zuckerberg: Şimdi nasıl?
Ben: hala çekmiyo
Zuckerberg:şimdiii?
Ben:çekmiyooo.sağa döndür biraz olacak gibi.
Zuckerberg:şimdi nasıl facebook.
Ben:book gibi.tamam lan in aşşağı
Zuckerberg : Tamam abi kızma.
Ben :İn şu çatıdan sıçtın sitenin içine.

Facebook düzeldiğinde profilim eski haline dönmüştü.Bu da yaşanan problemin tüm kullanıcıların yeni profile geçirilmek istenmesinden kaynaklandığını işaret ediyor.

Tarih düşelim 16.12.2010 :)
12 Yorum:

herkes kapatsın, toptan kurtulalım bence :)


bugün okulda anket yapıyolardı facebookla ilgili..işte kaç saat harcıyosun,sence ne kadar vakit geçirmek normaldir,yeni profilden memnunmusunuz,sizce facebook kapatılsın mı felan...
ben kapatılmasın dedim.evet yaptım bunu :)


hayırlısı olsun o zaman, ne diyeyim...


Kapatırlar mı bu kadar paralı bir şeyi. Tüm dünya topluca facebook'a göçmüş ortalıkta blog ve forumlarda adam yok yahu!


sophie'nin dünyası :facebook bana göre faydalı.neden? çünkü liseden arkadaşlarımın hemen hemen hepsi akrabalarımın bir çoğu hep orda ve istediğimde ulaşabiliyorum.O yüzden kapansın istemem.

iLhan :Blog konusunda haklısın.Kısa kısa cümlelerle dertlerini anlatıyorlar.Aslındda sırf kısa olsun diye tasvip etmedikleri fikirleri bile dillendirenler var.Cümleyi biraz aç desen söylediklerinin tersini savunuyor görebilirsin çoğunu.Blog öylemi?


Facede dün senin başına gelenin aynısı banada oldu :=)
Dediğin gibi olsa gerek.
Bana sorarsan ne diye değiştirip duruyorlarsa artık.
Her profil değişiminde ,eskisini arıyorsun.
İşgüzarlıktan olsa gerek pp


yenisini genellikle beğenmiyorlar.Sade olmalı azıcık.Bence yeni profil insanların gözüne daha karmaşık gelecek ve kulanıcı sayısı düşecek.İnsanların eğitim seviyesini göz önünde bulundurması gekiyor.Tek bir karışıklık binlerce kullanıcı demektir.


İyiki yılın adamı seçildi Mark, mındar etti canım facebooku. Hele profil fotoğraflarının yanında fotoğrafı indir seçeneği beni benden aldı, millet kopyala yapıştır zahmetine girmesin diye yapmış heralde. Fazla ilgi gösterdik, çok şımarttık çok...


İyiki yılın adamı seçildi Mark, mındar etti canım facebooku. Hele profil fotoğraflarının yanında fotoğrafı indir seçeneği beni benden aldı, millet kopyala yapıştır zahmetine girmesin diye yapmış heralde. Fazla ilgi gösterdik, çok şımarttık çok...


Sadece yorum ve sorardı büyük tema, bunu kendin için kod sanıyordum? Gerçekten mükemmel görünüyor!


Zaman zaman yapılan bu güncellemeler benimde canımı sıkıyor,tam ötekine alışmışken yenisi geliyor...

Bu arada dil konusu İngilizce orta seviye,İspanyolca için translate kullanıyorum ama blogu açtığımdan beri gelen yorumlara cevap yazıcam derken epey bir kelime öğrendim iyi mi??:))


ayşa; ben bu yorumuna neden cevap yazmayı unutmuşum ki özür. Evet o indir işi garip. Ama diğer türlü inmiyo. Flash yaptılar malum. Kalite bozulmuyo öyle ındirince. O değil de ındirince. Falan filan indirdi dese bari. Ya da demese mi?

Ebru özgün ; çok değil korkma demiştin. Çok olsun gurur duyarım ben :) çok dil çok ınsan. Face e geri mi dönsem acaba? 7 ay oldu neredeyse.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar