Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Tweet Ucu

Etiketler: ,


Twitter henüz şuan ki kadar popüler değilken bir hesap açmıştım. Ama pek alışamadım ve kullanmadım.Söylemek istediklerimi yazdıktan sonra içinden bazı kelimeleri elemek zorunda kalmam bu şeyi sevemememin en büyük nedeni.Belki ilerde bu sınır 200 olur diye bekledim ama yok olmadı.Neyse twitter bana uymadı ama ben artık daha kısa cümleler kurabiliyorum yani ben ona uydum.Bu süre içerisinde facebook hesabımı twitter gibi kullandım.Bazen orda bile (420 karakter) kelime elemek durumunda kaldığımı düşününce twittera geçiş yapmayı erteledim durdum.Orda yazdıklarımdan bazılarını blogda da paylaştım.Hem blogdan hem facebooktan hem de çevremden twitter'a geçmem için baskılar artmaya başladı.


Evet twitter bazı açılardan facebooktan iyi. Mesela facebook'un sadece komik video izlemek, fotoğraf paylaşmak, doğum günü kutlamak, %100 çalışıyor tarzı uygulamalara inanıp tüm arkadaşlarını da davet etmek gibi işlere yaradığını sanan arkadaşlarım vardı ve benim neden sürekli durumumu güncellediğimi, aklıma takılanları, tespitlerimi, fikirlerimi, önerilerimi, eleştrilerimi paylaştığımı bir türlü anlamlandıramayıp akılarınca "benim saçmaladığımı" iddia ediyorlardı. Evet böyle bir kaç arkadaşım vardı. Vardı diyorum çünkü artık yok. Ben eleştriye açık birisiyim ama tahammülsüzlüğün eleştiri adı altında kusulmasını da ayırt edebiliyorum ve bundan nefret ediyorum. Bazen saçmalarım ama ben saçmalamak istediğim için bu böyledir. En sevdiğim arkadaşlarıma bakıyorum, biz onlarla gerektiğinde en derin sohbetleri yapabiliyoruz, metaforlara bayılırım ben mesela, benzetmeler yaparım hep, farklı bir dünya kurarım etrafımdakileri de oraya çeker saatlerce hayal ederiz beraberce ama yer geldiğinde tüm dertlerden sıkıntılardan kargaşadan uzaklaşmak için birbirinden bağımsız alakasız şeyler konuşur, söylediklerimizi 10 saniyeden fazla düşünmemeye çalışırız, saçmalarız, güler eğleniriz. Bu, içmeden sarhoş olmaktır bizim için. Ya da beynimizin tuvalet ihtiyacını gidermektir. Nasıl ki gün içerisinde yer içer gezer eğlenirsin ama sonunda bir kaç dakikanı tuvalette geçirsin, aynen öyledir bizim için saçmalamak. Afedersiniz b*ku karnında taşımak gibidir saçmalıkları kafada tutmak. Ama bunu her daim yapmayız, nasıl ki alışverişte yolda okulda sinemada altımıza kaçırmadığımız gibi belli yerlerde belli bir zaman diliminde saçmalamamız gerektiğinin bilincindeyiz. Benim facebook durumumda arada bir birilerine saçma gelen şeyler yazmam bazı kendini beğenmişlerin kendilerini daha mantıklı hissetmelerini sağlıyorsa bile bu beni hiç alakadar etmez. Ama yüzündeki ciddiyet kaslarını yitirmiş insanların mal mal herşeye güldüklerini kamufle etmek için benim saçmalıklarıma(!) dil uzatmasına sessiz kalamam.Ben saçma bişey yazdım diye değil sen laubali, lakayıt, omurgasız ve boş bir insan olduğun için gülüyorsun. Anlamsız gelen şeylerin "anlamsız olmasının" bir anlamı olduğunu düşünemediğin için onlar sana sadece anlamsız geliyor. Bazıları onların sadece anlamsız olduğunu anlayabiliyor. Belki ben yazmak istiyorum ama hiçbişey anlatmak istemiyorum. Neden beni anlamak istiyorsun ki? Neden sana anlatmak zorundayım ki? Velev ki saçmalamış olayım. Tuvaletten çıktığını gördüğün birini artık her gördüğünde sen sıçıyorsun diyebilir mi bir insan? Bence sen hep saçmalıyorsun diyebilen bir insan bunu diyebilir çünkü bazı insanlar gülmelerine sebep, mallılarına neden arıyorlar.



Neyse efendim bu yazımın amacı benim artık daha aktif kullanacağım bir twitter hesabımın olduğunu söylemekti.Aklıma gelen bazı şeyler kısaltmaya üşenmediğim sürece oradan paylaşmaya çalışıcam.Orjinalliği severim.Farklı bir isim olsun dedim.Tweet Ucu geldi aklıma.Baktım böyle bir hesap da açılmamış tamam dedim açtım.Sonra kendime bir profil resmi tasarladım.Güzel oldu bence.Davetiye göndermemi beklemeyin hepiniz davetlisiniz.Görüşmek dileğiyle.Hoşçakalın.
4 Yorum:

Tweet ucu sen misin ? :)niye daha önce söylemiyorsun yahu.. Bende seni " beni lzle yoksa seni izlemeyi bırakırım" tayfasından sanmıştım :)


Eh bende iyi bir tweetci değilim ama ,davetine icab ettim :)


Simeranyam : Ya daha yeni açtım zaten.Burdan söyleyeceğim için açıklama yapmadım.Zaten kimin hesabı var kimin yok bilmiyorum.Senin blogunda yer aldığı için buldum.Yok izlenmek dert değil benim için.İzlemesin herkes zaten.Yukarda da anlattığım gibi herkes izlememeli zaten. :)

Hatsumomo : :) Ben de takipteyim seni :) Söylediklerin benim için değerli.


Sebnem is following you on Twitter ! ;)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar