Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ne Düşündüm ?

Etiketler: ,



-> Bir kalbin ağırlığı kadar daha hafif ve bir kalbin büyüklüğü kadar daha zayıfım artık.

-> Saklambaç oyununda ebedir aşk.Herkes birbirine o kadar benzer ki her seferinde sıra sana gelene kadar çanak çömlek patlar. Oyun hep başa döner sen kalırsın yerinde.Sıkıcı gelir artık bulunamamak.Arkasında önünde sağında solunda durusun ama o görmez yine seni.Sonra sonra anlarsın ebe aslında senmişsin saklanan ise oyun.Hep başa döndüğünü sandığın oyunlar aynı değilmiş meğer.Sen birbirine benzettiğin için patlıyormuş çanak çömlek.Oyun sıkılmıştır artık.Arkanda önünde sağında solunda duruyordur onu görmen için.

-> "Aşk" kelimesinden türetilmiş olan "Aşkım" kelimesini karısının şöhretiyle bir yerlere gelen adamlara benzetiyorum.

-> Yaşadıkların, ortasına kadar yazdığın bir defterin sayfalarıdır.Hayallerinse ortasından sonraki boş sayfalar.Yaşadığına pişman olup koparıp attığın yazılmış sayfalara değil o sayfa ile birlikte dökülen boş sayfalara üzülürsün.

-> Hızla geçip giden bir arabanın arkasından sürüklenen boş teneke kola kutusu gibi mi görünüyorum hızla giderken arkana baktığında.

-> Neden "İnsanların, telefonlarının şarjı bittiğinde dünyayı unutup aramaya koyuldukları,şarjı dolunca da prizde takılı unutup yanından uzaklaştıkları bir şarj aletine" benzetiyorum kendimi ?

-> Doğrunun peşinden gitmek.Taa ki bir gün "doğru" gitmekten vazgeçene kadar.O durduğunda hemen yanında bitecek olmak bile güzel.Ama işte zaman.O giderken karşısına yanlışlar da çıkacak.Ve yanlışlar hep doğrunun 4 katıdır.Zamanın onu yok etmek için karşısına yeterli sayıda yanlış çıkarmasından korkuyorum.Yoksa sonsuza dek peşinden gitmekten şikayet etmiyorum.

-> Son nefesini vermek üzere olan bir adamın dudaklarına değen pamuktaki bir su damlasıdır aşk.Oysa çoğu kişi için bir kapıyı açarken denemediği son anahtar olmaktan öteye gidemiyor.Ne acı değil mi ? Neyse acının ne demek olduğunu da sonra anlatırım.

-> Bazı acılar koku gibidir.Kokunun kaynağı onu yaymaya devam eder ancak sen onun hala soluduğun havanın her zerresinde olduğunu bildiğin halde hissedemezsin.Üstüne sinen kokulardan konuşmak istemediğin için yalnız dolaşırsın. Yalnız yaşarsın.

-> Kömürün elmasa dönüşmesi için gerekli zamana sahip olsaydım bile, bir kan pompasının aşk mabedine evrimindeki kayıp halkanın peşinden koşardım.Yani senin.


-> Şimdiye kadar söylediklerimi okudunuz sadece.Sesimi de duymak isterseniz kulaklıklarınızı takıp dinleyin alttaki şarkıyı.Şarkıyı dinlerken söyledim ve kötü bir kayıt aletiyle kaydettim.Düet gibi oldu yani.İyi olmadı ama yaptım işte.Yaparım ben böyle.Eşlik ederim şarklara hep.

3 Yorum:

Neden "İnsanların, telefonlarının şarjı bittiğinde dünyayı unutup aramaya koyuldukları,şarjı dolunca da prizde takılı unutup yanından uzaklaştıkları bir şarj aletine" benzetiyorum kendimi ?

Bu benim de sık sık hissettiğim bişey :) Severek takip ediyorum bloğunu ve yazılarını.E sesin de fena değilmiş hiç :) Ben de beklerim bloğuma sevgiler Fd ..


O hissi nedense ilerde daha sık yaşayacağımı düşünüyorum.Teşekkür ederim :) Vakit buldukça izlediğim tüm blogları geziyorum.Okumak eğlenceli :)


Mimlendiniz efendim. benim tarafımdan


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar