Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 14


Uzuuunn zaman oldu film yazısı girmeyeli. Blogu iki üç aydır takip etmekte olan arkadaşların belki de haberleri bile yok "Film Sepeti" serisinden. Onlar için şöyle bir bilgilendirme yapayım. Ben eskiden çok film izlerdim arkadaşlar. Kore filmlerine de meraklıydım biraz. İzlediğim filmleri tek tek değil genellikle 3'er 4'er birlikte yazardım. Sevdiğim filmleri tavsiye edip sevmediklerimden uzak durmaları konusunda uyarıyordum bir şekilde yolu bloguma düşenleri. Tabi bunlar benim kişisel görüşlerim olduğu için uyarılarıma kulak asıp asmamak onlara kalmış birşeydi. Uzun bir dönem eskisi kadar film izlemiyordum ama izleyipte bahsetmediğim 10 dan fazla film birikti. Bir türlü oturup onlar hakkında yazamamıştım. Bu gece vizelerin de bitmesiyle birlikte arkadaşlarla iki üç film izledik (ben 2) ve artık yazmaya başlamak istedim. Uzatmayayım geçmiş filmler için sağdaki menüden "Tv - Film - Sinema " bağlantısına tıklamanız yeterli. İzninizle yeni filmlere geçiyorum.


Çakallarla Dans P


İlk bahsedeceğim film en son izlediğim olsun. Son zamanlarda izleidğim en iyi komedi filmi. Böyle bu kadar beğendiğim filmin bir "Türk Filmi" olması ayrı bir güzellik benim için. Zira çoğu zaman kendimi Türk filmlerini eleştirirken buluyorum. Bakıyorum bir sürü olumsuz şeyden bahsetmişim. Sonra üzülüyorum böyle yaptığım için. Ama bu film - ismini vereyim ; Çakallarla Dans - bence baştan sona eğlenceli ve övgüyü hakediyor. Biz çok eğlendik doğrusu ve ben çok beğendim. Belki bir kez daha izlerim hatta. Kendimi tekrar etmeden kısa keseyim sözlerimi. Tavsiye ederim. Hassstasıyız dedeeeeee ! :) Bu arada kadro da harika. Ve bir de uyarı yapmam gerekiyor. Filmde küfür var. Çocuklarınızla izlemenizi tavsiye etmem. Ailecek izlenecek bir film değil. Yalnız ya da akranlarınızla izleyebilirsiniz ;)



Üç Harfliler Marid O


Bir başka Türk Filmi. Çakallarla Dans'tan önce izledim. Ama çok beğenmedim. Korku filmlerini severim normalde ama "korku sineması" diğer türlerden daha zor. İnsanları korkutmak için önce filmdeki korkulan şeye izleyiciyi inandırman gerekiyor. Tamam üç harfliler var evet inanıyoruz. Evet hikaye gerçekte olabilir. Ama senaryo özensiz, çekimler de amatörce yapılmışsa yine hayal kırıklığına uğramış oluyorsunuz haliyle. Çok kötü değildi ama belli ki konunun uzmanlarıyla istişare edilmeden yapılmış bir film. Bu yüzden inandırıcılığı kalmıyor ayrıca film üç harflilerden çok sahte hocalara dikkat çeken bir film olmuş. Ben izlemenizi tavsiye etmiyorum. Güzel başlayıp kötü devam eden, neredeyse tamamı bir evin içinde geçen sıkıcı kamera efektleriyle korku oluşturulmaya çalışılmış bir film. Halbuki konu hakkında özellikle dini açıdan daha geniş bilgi alınsaymış o efektlere bile gerek kalmayacaktı. Net : İzlemenize gerek yok.


Godsend - Tanrıdan Gelen W

İki yerliden sonra bir yabancı film. "Godsend" . Türkçe'ye "Tanrıdan Gelen" olarak çevrilmiş. İlk filmi tavsiye ettim ikincisini izlemeyin dedim. Bu film de ikisinin arasında. Filmin beğendiğim tarafı "konusu" . Güzel ve ilgi çekici bir konusu var. Orjinal evet ama eksik. Film yarısında bitmiş gibi bir hava oluştu. Seri galiba dedim ama ikinci film de yok. İkinci film çekilmiş dahi olsa şöyle derdim "Godsend adlı filmi izlemeyiniz. Adamların seri filmden anladıkları şu ; ikinci film birinci filmin devamı değil diğer yarısı." Ama devamı da yok. Karar size kalmış. Güzel bir konu kötü bir final.


Bugünlük bu kadar yeter. Kendinize iyi bakın. Şimdiden iyi seyirler.
2 Yorum:

ben bu ara film izleyemiyorum ya çok fena durumdayım o konuda :D
dizilere takmış durumdayım birşey izleyeceksem bu dizi oluyor the office glee ya da modern family oluyor :D

işte herkesin aksine benim hoşlandığım film yorumu bu.
ilkini çok merak ettim muhtemelen önermeseydin izlemezdim.
yakın zaman izlemek umuduyla... ;)


Bloguna bakınca hiç öyle görünmüyo Seyhan :) Her yerde film felan. :) Dizi izlemek güzel ama haliyle izlemek istediğin filmlerin birikmesine sebebiyet veriyor.

Ben film izlemeden önce o film hakkında bir kaç yere bakıyorum. Ama çoğu filmin tanıtımı gibi şeyler ve kopyala yapıştır tarzında. Oysa ben daha samimi yorumlar bekliyorum. Gerçekten güzelse güzel kötüyse kötü diyorum. Çünkü önerilerime değer verenlere bu iyiliği yapıyor olmam benim için önemli. Bu arada filmi ailecek izlememenizi tavsiye ederim. Küfür var.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar