Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

USAme Yalanı


Gece geç saatlerde daha bu haberler ortada yokken ben bir video izlemiş ve facebookta paylaşmıştım. Amerika'nın geleneksel medyayı kullanarak insanları olmayan birşeye nasıl inandırdığını anlatan açıklayıcı bir videoydu. Orada daha 11 eylülden önce 11 eylülün olacağını ve asla yakalanamayacak bir teröristi bulmak için afganistana girileceğini insanların özgürlüklerinin ellerinden alınacağını petrol için ırak'a girileceğini haber veren bir ses kaydı da yer alıyordu. Tam da bunun üstüne sabah kalktığımda içime doğmuş gibi Bin Ladin'in öldüğü haberleriyle karşılaştım. Ama fotoğraf çok saçmaydı. Yalan olduğu barizdi. Fotoğrafın alt tarafıyla üst tarafının kalite ve kontrast olarak çok farklı olduğunu da yazdım facebookta. Aradan bir iki saat geçti haber kanalları yavaş yavaş acaba sahte mi diye sormaya başlamıştı. Halbuki en başından bu haberin sahte olduğu aşikardı. Ama daha geçen hafta paint ile hazırladığı resimleri basına gönderip "ösym'yi hackledim " diyen birine inanıp flaş haber yapan, manşete taşıyan gazete ve haber siteleri koca Amerika'dan gelen habere nasıl inanmasındı ? İnandı. Üstelik öldürüp denize attık (Halık biliyor bari balık bilmesin) demelerine rağmen buna inanabildiler. Şaşmıyorum doğrusu.

Haberin yalan olduğunu kanıtlamak değil niyetim. Malumun ilanına gerek yok. Benim dikkat çekmek istediğim başka bir nokta var. Lütfen okuyun ve söylediklerimin mantıklı olup olmadığına siz karar verin.


Ara ara Bin Ladin'in yüzü insanlara hatırlatılıyor böyle. Hafızalara kazımak için yeni gençlere de empoze etmek için. Bu adamın kim olduğunu anlatan bir sürü adam göreceksiniz şimdi televizyonlarda. Sonra Amerika neden Afganistan'da neden Irak'ta neden İran'ı sıkıştırıyor neden Suriye'ye sert bakıyor bunları anlatan bir sürü adam göreceksiniz. Hoşgörü ve sevgi hakim olacağı her dönemin baharında "şiddet nefret korku" pompalanacak zihinlere. Kendi ifadeleriyle "hiçbir zaman yakalanamayacak bir teröristi arayacak istediği yeri işgal etmek için".Amerika, yeni bir 11 eylül icat edene kadar kimsenin bu teröristin gerçekten öldüğüne inanmasını istemiyor. Photoshop'u amerikaya biz mi öğretecez? Onlar bilmiyorlar mı bu haberin sahte olduğunu.Tartışın haber yapın yeter diyor. Tavşan kaç tazı tut oyununda amerikayı sevmeyenlerin bu ve benzer sahte haberler yüzünden amerikanın beceriksizliğiyle dalga geçmesi ve kendini istemeden de olsa bu teröriste yakın görmesi hedefleniyor. Bir zaman sonra Usame adlı herifi islamla bağdaştırmayanlar bile bilinçaltında onu müslüman sanacak. Zihni onu yanıltacak. Dili bunu söylemese de. Ve onun yaptıkları yüzünden kendini aşağılık hissedecek.Lütfen İzlemeyin okumayın bakmayın bunlara oyuna gelmeyin. Bizim dinimiz hoşgörü dini, bizim peygamberimiz şefkat ve merhamet peygamberi.

Alttaki videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum. Sonra Tv'nizi kapatın ve kitap okuyun !



Subliminal Mesaj Zeitgeist- tv- chip - TEK DÜNYA... DUAATEPE
8 Yorum:

maalesef açılmıyor video(( hata veriyor.


Ben baktım bir problem yok .Farklı bir tarayıcıdan dene bence :)


Haberi duyduğumda inanmadım,halada inaanmıyorum.Abd zaten Usameyle ortak olduğunu herkes biliyor,Amerikalılar hariç :)


İnanmıyorsak inanmamızı istememişlerdir emin ol :) "Öldüremedik" yalanının en kabul ettirilebilir şeklidir ölmüşe benzemeyen bir ölü fotoğrafı. Onların inandıramadığı şeye biz kendi rızamızla inanıyoruz. Öldüremedi diyoruz. İstese öldüremez mi ?


Ne halleri varsa görsünler ,pek umurumda değil açıkcası :)
Zaten yaşadığımız dünya bile kurmaca :(


Bir taşla bir çok kuşu vurabilmek ...
ABD bu işte başarılı işte, yapamadığı şeylerde bile her zaman durumu lehine çevirebiliyor.
Az önce face de bi yorum gördüm 'İslamiyetin şeyhini öldürdün beter ol ABD ' diyen.. Neresinden tutup neresinden düzelteceğimi bilemediğim yorumu geçiyorum..Yalan yanlış bilinçlatı depolamaları yapılıyor, beyinler boş olunca bu iş daha da kolaylaşıyor tabi..
Ben de olayı ilk duyduğumda ABD seçimlerinin yaklaşıyor olması ne tuhaftır, düşen oylar nasıl toparlanır soruları geldi aklıma..
Yalnız eskiden bu kadar beceriksiz değillerdi, bence bu çok amatörce oldu.


ben resmi bile görmedim. inanmamak için resmi görmeme gerek yok.

ayrıca ölse ne olur.

amerika yetiştirdi. amerika öldürdü. işine gelmediği anda kendi adamlarına dahi sırtını dönmesine şaşıracak değiliz.

ancaaak bugün çok okudum azcık daha durayım nette olmaz mı ;)


Hatsumomo : İki haftadan fazla oldu televizyonu açmayalı. Belki daha fazla. Ondan önce de haftada bir kaç saat bakıyordum yalnızca.Gündemden de geri kalmıyorum. En rahatı bu :) Boşvermeli. Yaşayıp ölmeli.

Şebnem : Afrika yağmur ormanlarındaki yerli halk yani bakalar dünyanın en mutlu insanlarıymış. Neden? Ben kendi fikrimi söyleyeyim. Tv yok. Telefon yok. İnternet yok. 1 milyon yıl önce neyse ataları. Onlar da o lar. Aynı dil. Aynı kültür. Aynı samimiyet. Aynı eğlenceler oyunlar dostluklar felan. Neyse işte :)

Syhn : Bakma resimlere karartma güzel kalbini. Dediğin gibi. Bize ne.

olur. sen dur. :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar