Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Bisiklet


Bisiklet sürmeyi severim ama pedal çevirmek bana göre değil :) Evet ben uzun bir yokuştan mesala orman içinden geçen asfalt bir dağ yolundan aşağıya bırakmalıyım kendimi. Kulaklarımda gökyüzü olmalı, gözlerimle dinlemeliyim mesela ormanı. Öyle de salıvermeliyim duyu organlarımı. Şaka şaka. Şunu dinlemeliyim son ses kulaklıklarım takılı . Güneş ormanın içinden bazen gözümü almalı. Ama mesela bulutlar da olmalı . Bembeyaz. Son sürat giderken başımı kaldırıp bakmalıyım. Gülmeliyim. Umrumda olmamalı dünya. Uykusuzun uykuya daldığı an gibi olmalı aldığım her nefes. Hıçkırır gibi gülümsemeliyim. İçimden gelerek. Hapşurur gibi kahkaha atmalıyım. "Çok yaşa" mış gibi kapatmalıyım gözlerimi. Bisikletin önünde sepeti olmalı mesela. Ordan bir çikolata alıp yemeliyim ellerimi bırakıp. Ve yolun bittiği yerde bitmeli şarkı. Şarkı bitince açmalıyım gözlerimi ve tam da az önce hayal ettiklerime başladığım yerde bulmalıyım kendimi. Şarkı başlamalı bir anlamda yeniden. Bir anlamda yeniden salıvermeliyim yokuştan. Tam da planladığım gibi bırakmalıyım ellerimi. Bulutlar var mesela. Bembeyaz. Sonra güneş alıyor gözlerimi . Orman. Gitmeliyim. Şimdi.



13 Yorum:

Cadıları severim ben zaten :)

Yazın güzeldi, gittim geldim bende bir tura.


Bu şarkıları dinleyebilmeliydim ben de şimdi.Arkadaşımın ses problemi olan pc sinden okudum yazını.Şu ormanın içinden geçerken kulaklıklarındaki şarkıyı eve gidince dinleyeceğim ilk iş :)


BuRCu : Dün bunların bir kısmını yaptım. Pedal çevirmeden. Gök yüzüne bakarak sürüp. Müzik dinledim. Bisikletin sepeti vardı ve çikolata yedim 3 tane ordan alıp. Ama ellerimi bırakamadım.

Taze Kahve : Dinle son ses Bilge. Ve izle. Seveceksin. :)


Bir de motor kullanmayı dene :)Gerçi gökyüzüne bakarak kullanılmaz ama :)


Onu da kullanıyorum ki ben :)


Eh iyi o zaman :) Ama herhalde onu kullanırken gökyüzüne bakmıssın P
Bu arada yazın,Meg Ryan'ın melekler şehrindeki sahnesini anımsattı bana.


Kısa süreli onda da bakmışlığım var :)
Ben o filmi izlemedim. Hemen arıyorum o sahneyi merak ettim :)


http://www.onlinefilmci.com/online-izle/465-Melekler-Sehri-izle-City-Of-Angels-filmini-izle-online.html

evet şurada videonun 1:32:40 anından itibaren bahsettiğim şeye çok benziyor haklısın :) Ama filmi izlememiştim sen söyledikten sonra baktım. :)


bu ara bendede Büyükadada pedal çevirme isteği var nedense ama illede ada olmalı:)) sanırım en zevkli bisiklet turumu orada yapmıştım:)


ben bisiklet hastası.
ama pedal çevirmeyi biran bırakamama sorunum var :S
hızım kesilmiyor ama olsun. yokuşdan inemem zaten korkarım. abartmamak lazım :)
sonra kulaklık takıp müzik dinleyemem. dışarı ses verirse olabilir müzik anca. öteki sesleri de duyabilmeliyim.
tedbirliyim evet :)
çikolata mı? tabii ki ama 1 tane. 3 tane olmaz :D

ben travis hastası.

melekler şehri.
izle!


Meyra : Ada felan. :) Hayalim o :)

Syhn : Çevir de nereye kadar Syhn :) Yokuşu ben pedala ara vermek için dediydim. Müzik dinlerken sürdüğümde hep şöyle bi kare gelir aklıma. Diğer sesleri duymamışım. Çarpmış bi kamyon. Kanlar içindeyim. Ölmüşüm tabi haliyle. kulağımda en sevdiğim şarkı.


bak o benim gözümde de canlanır ama ben müzik dinlerken ölmek istemem. sende isteme :)
tedbir yavrucum.
ötesi zaten elimizde değil ;)


istiyorum mu dedim ben :) Daha en sevdiğim müziği bulamamışken :) Bu kadar eksikken kimse en sevdiği şakının hangisi olacağını bilemez. :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar