Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Kim Bilir ?

Etiketler: ,


Dünyanın kimbilir kaç yerinde "bir daha asla ayağa gelmeyecek" fırsatlar değerlendiriliyor, kaç yerinde "insanların hayatlarını değiştiren şeyler" oluyor. Kaç kişi şu anda evet tam da şu anda "Şu filmi izledim hayatım değişti, şuraya katıldım hayatım değişti, şu konsere gittim, şu insanla sohbet ettim, şuna şahit oldum ve hayatım değişti diyebiliyor" Kimbilir kaç farklı yerde farklı farklı insan "o gün o saatte orda olduğu için" kendini dünyanın en şanslı insanı olarak görüyordur. Kimbilir dünyanın kaç farklı yerinde milyarlarca yıldır hiç olmamış bir şeye şahit oluyor insanlar.Şu anda kaç farklı yerde ilk görüşte aşık oluyor birileri kimbilir. Kimbilir kaç yerde insanlar gök kuşağını seyrediyor, kaç bebek ilk kez anne diyor şu anda kimbilir. Kaç insan mesaj gelmiş gibi yapıp tuş kilidiyle oynuyordur şu dakika, kaç kişi şu anda okuduğu kitabın son sayfasında.BEN BAZEN HER YERDE OLMAK İSTİYORUM. Televizyonda aptal bir diziyi seyrettiğim sırada dünyada gerçekleşen ne çok şeyi kaçırdığımı düşünüyorum. Sonra acaba dünyada şu anda olan şeylerden ne kadarı iyidir diye soruyorum. Daha çok iyi şeyler mi oluyordur yoksa kötü şeyler mi şu anda. Kaç yerde çocuklar ölüyordur, kaç insanın gözleri önünde annesi babası veya çocukları öldürülüyordur. Kaç farklı yerde arabalar insanların üzerine birikmiş yağmur suları sıçratıyordur, kaç yerde bir çocuk gök gürültüsünden korkup uyuyamıyordur, kaç yerde milyarlarca yıldır işlenen bir suç işleniyordur, şu anda dünyanın kaç yerinde kaç farklı kadın tam da şu anda abisinden kocasından babasından tokat yiyordur. Kaç insan açlıktan son nefesini veriyordur, kaç soksk hayvanı bir insan tarafından öldürülüyordur. BEN BAZEN HİÇBİR YERDE OLMAK İSTEMİYORUM.


Kadriye Latifova - Evlerinin Önü Handır
8 Yorum:

Ben de şu an bu yazıyı okuyorum ve her satırı dahil olmak üzere aklımdan sürekli geçen şeyler olduğu halde ben niye yazıya dökmemişim diye hayıflanıyorum :/ Bu arada dünyada daha çok güzel şeyler olduğunu hayal edip heryerde olmak istiyorum :) Sevgiler Fd...


ben şu ankinden daha verimli bir zaman geçirebileceğimin farkındayım ama yapacak bişey yok. Ayrıca eklenecek çok şey var bu yazıya. Bence otur sen de yaz :) Sevgiler Bilge.


Pek de güzel olmuş, çok da güzel olmuş, hislere tercüman olmuş


Yazını çok çok beğendim. Evlerinin önü handır'a bayıldım.


Şebnem : Teşekkürler

ballı süt : Latifova iyidir. Teşekkürler.


ben bazen hiç düşünmek istemiyorum :/


Uğraşma. Yapamazsın.


ne kadar güzel bir görüntü:)
www.LensMarket.Com


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar