Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ottomania Collection



Sağ tarafta kategoriler başlığı altında "Tasarımlar" linki bulunuyor. Bilmem daha önce merak edip baktınız mı ama eskiden dolup taşardı anasayfa bu "etiket" e sahip yazılarla. Uzun zaman oluyor ki paylaşmıyorum bu kategoriden herhangi bir şey. Ama bir süredir aklımda bu paylaşımlara yeniden başlama fikri var. Sanırım Bursa Özdilek'te çok beğenip aldığım T-shirt ile birlikte hortladı bu istek.





Blast markasının "Ottomania Collection" adlı serisi gerçekten harika. Ben hepsini sevdim ama en çok sevdiğimi aldım. Sevdiğim şeyi ben çok giyerim aslında. Bunun için çifter çifter alırım. Ama bazen insanlar o kadar çok soruyor ki t-shirt' ü nerden aldığımı, giymiyorum ben de. Acelem felan varsa özellikle. Öyle de beğenildi yani :)


Tasarımcılara sesleniyorum !

So, make like this !


Foto Kynk : Ben
4 Yorum:

e çok güzelmiş ama :)


hoş geldin bido :) fonda gördüklerin memleketinden. Evet güzel. sence abin de sever mi bunu?


Memleket neresi?


bu bir sır değil ama yine de adsız bir okurun adını öğrenmeye yetecek kadar değerli :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar