Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Nimueh'in Gözleri


İki gün üst üste yazmak adetim değildir ama Cs5'in inmesi bir saat sürecek madem ben de bu boşluğu bu şekilde değerlendireyim diye düşündüm. Bu yıl mezun oldum bilenlerinizin bildiği gibi. Kpss'ye hazırlanacağım bu bir yıllık (en az) boşlukta zamanın dolu dolu geçmesi için değişik kurslara katılmaya karar verdim. Değişik kurslar dediysem "Cenaze yıkama ve kefenleme" veya "Su altı fotoğrafçılığı" gibi ilginç kurslar gelmesin aklınıza. Yarım yamalak İngilizcemi derleyip toplamak üzere yabancı dil kursuna bunun yanında web tasarım, grafik tasarım ve autocad kurslarına. Hepsine aynı anda başlamadım tabi ki , önce ingilizce dedim. Diğerlerini de ilerde 3 D Max için kolaylaştırıcı olur diye seçtim. Ekimden sonra Kpss kursu da başlarsa tam da istediğim gibi "yoğun" ve " dolu dolu" geçiyor olacak günlerim.


Millet harıl harıl dizi izlerken, birbirlerine tavsiye ederken ben dizilere değil onlara bakakalmıştım. "Bi gün benim de zamanım olacak. Ben de dizi izlicim" demiştim en Sezercikli ses tonumla. Ve bu dizileri izlerken ingilizceme de katkıda bulunabileceklerini düşünüp hepsini ingilizce izlemeye karar verdim. İngilizce izliyorum ama şimdilik inglizce altyazıdan destek alıyorum. İlerde ona da gerek kalmaz umarım. Ama çok faydalı oluyor. İzlemeye "Merlin" ile başladım. Daha önce bi kaç bölümünü izlemiş ve ilerde bunu en başından izlemeliyim demiştim. Bizim "yerli- sihirli-büyülü-saçma-sapan" dizilerimizle kıyaslayınca neden bizde böyle demeden edemedim. Her neyse dizi ile ilgili değerlendirmemi tamamını izledikten sonra yazarım. Ama birinden bahsetmeden geçemeyecem. Nasıl geçerim bu yazının ana konusu kendisi. Geçmişte renkli gözlü arkadaşlarımız hakkında söylediklerim için pişman etti beni. Ne düşündüğümü boşverin nasılsa artık öyle düşünmüyorum. Değişmek kusur değildir belirtmek isterim.





Tamam dizide iyi rolde oynamamış olabilir ama bu onun güzel olmasına engel değil. Merlin' de Nimueh adlı büyücüyü canlandıran Michelle Ryan'dan bahsediyorum. Görür görmez print screen yapıp ekran görüntüsü aldım. Siz siz olun onu görmeden "Mavi gözlüler hakkında atıp tutmayın".

Hem şimdiye kadar söylememiştim ama benim gözlerim zaman zaman renk değiştiriyor. Daha önce bundan şüpheleniyordum ama böyle bir şeye inanmadığım için göz "rengimi tam olarak bilmiyorum galiba" ya da "yanlış görüyorum bazen" diyerek geçiştiriyordum. Değişimi etrafımdakiler ve tanıdıklarım da farketmeye başlayınca mümkün mü böyle bişey diye araştırdım. Tam kesin bir yanıt yok ama özellikle "ela- kahverengi" göz rengine sahip olanlar zaman zaman böyle değişimler yaşayabiliyormuş ruhsal durumlarına bağlı olarak. Benimki açık kahverengi genellikle ama sabahları ela gibi ve bazen de yeşile yakın.Sarı denecek kadar açık kahverengi olduğu da oluyor. Kısacası dengesizliğim ruhsal durumuma göre değişen göz rengimle ölçülebilir hale gelip sabitlendi diyebilirim. Allah sonumu hayretsin. Amin.

24 Yorum:

daha önce mavi gözlü insanlarla ilgili ne söylediğini bilemiyorum ama fikirlerin değiştiğine göre problem yok sanırım:) genel olarak toplumda nedense bir renkli göz düşmanlığı sezmekteyim,ama sebebini anlamış değilim.soğuk baktığımız,en çok bizim nazar değireceğimiz falan söylenir,böyle bir yazı yazman iyi olmuş ben de böylece içimi dökmüş oldum:)


yok yok öyle ağır ifadeler kullanmamistim. Soğuk bakışlar felan işte :) böyle mavi sevilir ama. :) sevdim ben. Sevmez mi ınsan?


mavi gözlü birisi olarak katılıyorum sana ve mavi sevilmeli diyorum:)


Ben de hep kendime uzak hissederim mavi gözlü kimseleri ama bazıları da beni çok utandırır cana yakın halleriyle.Bu hatun da çook tatlı gerçekten.Acaba kıyafetindeki maviler de etkili mi dicem ama yok kendisi güzel sahiden. Ben de e2 dizilerinden birine başlıcam ama seçemedim henüz :/


Ekimoza ; maviyi sevelim.

Taze Kahve; Ben yine de hemen karar değişmek istemiyorm. Ama ben bu maviyi sevdim. :)


İnan bana çok zor bi bi renk bu sarı :) Aynı dertten muzdaribim ben de.. Kahverengi- bal-sarı gibilerinden, güneşe göre değişiveren bu renk çeşitli dialoglara neden oluveriyor.
-Aa senın gözün elaymış
-Yok canım kahverengi
-Yok yok kahve değil
-Tamam çay rengi gibi bişey işte .. ?!

Sonuç olarak fikrim; Renk değil bakış sanırım gözü güzelleştiren ,içerden gelen enerji..
Selamlar,hayırlı Ramazanlar


Ağladığında da yeşil olur o gözler :) Hatta bir arkadaşım güneşte yeşil olduğunu bile söylerdi.
Gözlerden gidiyor madem sohbet araya karıştırayım dedim :)


Şebnem; sadece bende olan bişey
olmadığına sevindim :) dediğin gibi
önemli olan bakış . O muhabbeti çok
ıyi biliyorum bu arada :)

Burcu ; senin de mi Burcu ? :)


Hadi bakalım doğrusu gelecek bir sonrakinde :) diyordum ki geldi.

Anlattığın gibi değişen renklere sahip gözlü arkadaşım vardı.


cepten yazıyorum. Saçmalıyo bazen böyle :) ama düzelttim düzelttim :)


Bazen oluyor böyle, yayınlamak istediği gibi kalsın istiyor insan. :) Hepimizin başına geliyordur herhalde. Bu arada iyi çalışmalar, iyi seyirler, iyi şanslar.


:) evet . Inatlaşacak başka birini bulsun bu blog :) çok teşekkür ederim ıyi dileklerin için. Sana da diyorum :)


merlini bende izliyorum ama bu kızın gözlerine hiç böyle dikkatli bakmamıştım.. gerçekten güzel gözleri varmış :)


nerelerdesin sen Bahar? Hg.
Algıda seçicilik bu olsa gerek :)


Doctor Who'da izle bi de, Lady Christina De Souza, ben bayıldım.


bizzz kaybolduk gittik. blogumu kapattım ama pişmanım :(


dokimotatos ; Evet o dizide de oynuyormus. Baya bi filmde de rol almış. Bakalım. Görünce tanırım zaten :)

simeranyam; dön gel . Yoruma da aç yazıları. Ne oldu dayın mi keşfetti blogu :) neden kapattın.


vay unutmamışsın :) uğraşmayınca kapattım ama Allahtan yedeğini almıştım..


sayın U*g*n*e*e* unuturmuyum sandın ? :)


Benim kuzenimin gözlerini görmeden de gri göz gördüm demeyin alla alla :D bu arada san bi dizi tavsiye edeyim "Sanctuary" bayıldım ve 3 sezonu 1 haftada izledim zaten o kadar boşum ki kaç dizi bitirdiğimi bi ben bilirim artık yeni bölümleri bekliyorum sezon başlayınca hiç boş günüm kalmayacak her gece bi dizinin yeni bölümü olur mutlaka :D neyse ben Alphas izlicem görüşürüz Fd bana da beklerim çaya :D


wmnia : gri göz ? :) ben izlerim dedim ama sanırım yine çok vaktim olmayacak. Baksana ben uniye gittiğim ılk yıl 65 olan kpss puanı şimdi 90 a çıkmış. Çok çalışmam gerekiyo çok :) ama bu kadar sevip tavsiye ettiğin ıçin bu diziye zaman ayırırım :) sağol. Çay ıçin de teşekkürler. Sen yaz ben ordaym hemen :)a ben uniye gittiğim ılk yıl 65 olan kpss puanı şimdi 90 a çıkmış. Çok çalışmam gerekiyo çok :) ama bu kadar sevip tavsiye ettiğin ıçin bu diziye zaman ayırırım :) sağol. Çay ıçin de teşekkürler. Sen yaz ben ordaym hemen :)


O değil de senin yazıyı görünce kadının fotoğraflarına falan baktım. İmrendim, kıskandım. Dayanamadım hatun için feed açtım.

http://friendfeed.com/sikindirik-mevzucular/a7867a91/michelle-ryan-ne-guzel-goz-rengin-var-senin


ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ : Ben oraya koyduklarını buradakiler kadar sevmedim ama :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar