Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Kızarmış Yeşil Domatesler


Kızarmış Yeşil Domatesler filmi 21 yıllık bir film onu en başından söyleyeyim. Hani neredeyse yaşım kadar eski. Bunu neden söylüyorsun diyeceksiniz. Söylüyorum çünkü film seçimlerinde garip bir algoritma kullanan arkadaşlarım var benim.

Film izleyelim.
Hangi film ?
Kızarmış Yeşil Domatesler.
O ne be?
Film :S
Hiç duymadım yeni mi çıkmış.
Yoooo eski.
Eskiyse neden duymadım ki ben?
Yaaa işte baya eski.
Abiii yeni filmlere bakalım. Ben izlemem öyle kimsenin duymadığı filmleri.
:S Ya abicim ne fark eder baksana izlememişsin. Eee güzel filmmiş merak ettim.
Yok sen izle. Ben izlemem.
İyi peki ne izleyelim.
Bizimkiler (okul , çevre, arkadaş) X filminden bahsediyordu. Onu izleyelim.


Burada film izlemekten ziyade arkadaşlara uyum sağlama, gündemi takip etme, hormonlu genel kültür edinme gibi kaygıların kokusunu alıyorum ben . Bilmiyorum size de öyle geliyor mu? Mesela internetten popüler kitapların kısa özetlerini okuyanlar da var. Bunlar aynı torbadalar esasında.

Sizi tenzih ediyorum. Ama burası umuma açık bir blog olduğu için varsa bu türden bir arkadaşımız daha ilk cümleden terk edip gidebilsin diye yaptım o uyarıyı.

Dikkat eski bir film !

Film Fannie Flagg'in "Fried Green Tomatoes at the Whistle Stop Cafe" adlı kitabından sinemaya uyarlanmış. Gösterim tarihi 1991. Ben de geç izledim ama film efsaneler arasında sayılabilir. Sadakat, vefa, samimiyet, dostluk... tüm bunlar filmde kendini hissettiriyor. Bunun yanında filmde bahsedilen zaman güzel resmediliyor (ayrımcılık, ırkçılık, sınıf farkları...) . Oyunculuklar üst düzey. Konu güzel. Bence bu filme bir şans vermelisiniz.

Filmdeki bir sahneyi aldım size klip yaptım (Heerrşeeeyy ayartmak içinn) :) Bu videoyu izleyin zaten filmi merak edeceksiniz.




11 Yorum:

O arkadaş çevresinden bir torba da bende var. Ama ne torba!

Filmin de adı olsun, koyduğun kesit olsun bir içimi ısıttı. Gideyim izleyeyim. (:


O kadar çok severim ki bu filmi. Bir ara starda sıklıkla yayınlanıyordu. Her seferinde izlerim. 'Bir hanımefendi ne zaman gideceğini iyi bilir' buna benzer bir cümle vardı ölüm döşeğindeki kadının baş ucunda. Uzun zaman oldu iyi ki hatırlattın arşivde bulunması gereken filmlerden. Hatta ben bu yorumlayayım :) Yazdım bir köşeye :)


Ben de bu filmi çok geç keşfedenlerdenim ve izledikten sonra kimseyle film hakkında konuşamamanın sıkıntısını yaşayıp ancak blogumda paylaşmıştım. Senin paylaşımının başlığını görünce de heyecanlanıp hemen okumak istedim, ellerine sağlık :))


Bu filmii biliyorummm !! ya hatırlamak ne güzel oldu şimdi :) en kısa zamanda yeniden izlemeliyimm :)) bu filmi izlediğimde film içinde kısaca tarifi verilen kızarmış yeşil domates lezzetini de icra etmek istemiştim hatırlıyorum da :)) ya sen süpersin be fatih :)))


Gençler öncelikle geç yazdığım için özür dilerim. Bu kez böyle oldu işte. :)

ebruhu. : Herkesin vardır eminim. izle filmi. Çok büyük beklentiye girme ki keyifle izleyebilesin.

Joey Potter : Nerde o eski star filmleri değil mi. Parliament Sinema Kulübü felan :)

!İncebellibardak : Teşekkür ederim. Senin film hakkında söylediklerine bakacam birazdan :)

Taze Kahve : Sen de öylesin Bilgecik :) Teşekkürler. Kızarmış yeşil domates denemen nasıl oldu onu da merak ettim :)


:)) berbat bişey olduu :)) zira yeşil domates bulamadım da kırmızı domatesle denedim bildiğin... o da filmdeki sonucu vermedi tabi :)) teknik yetersizlik işte :P:))


ben biliyordum bu filmi izlemedim ama. izlemediğimi biliyorum çünkü izlemek istediğim filmler arasında.
ya ne çok eski film var benim izlemek istediğim ama alt yazılı izlemek istediğim ve izleyemediğim..

sırf o yuzden az dha yazşlı olmayı isteyebilirdim..


Uzun zaman önce izlemiş ve çok sevmiştim.

Siz bence o arkadaşlarınızla film falan izlemeyin :) en çokta şeye taktım ben, hani arkadaşınız demişya..ben izlemem öyle kimselerin bilmedigi filmleri..koptum burda :)

Ayrıca bu filmi izlemenizede sevindim yani..


Taze Kahve : Sen de mi İğrenç yaptın :) Filmdeki gibi. Olsun denemen de bişey. :)

Syhn : Bu alt yazılı değildi ama hazırladığım videoda lazım olduğu için ekledim :) Zamanın yok ki izleyesin. Daha okuyacağın kitaplar var. İşin zor :)

Aslı : :) Arkadaşlar işte. Komikler.. Aynı kafada olmayınca orta yol bulunur her zaman.. Yalnız izledim o yüzden :)


Yorumladım ve linkde verdim :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar