Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Brienz Rothorn Bahn


Dünya turu yapma hayali kurmamış olan var mı aranızda ? Alıp başımı gitsem uzaklara dediğiniz de mi olmadı hiç ? Kışın ortasında, vize-final arefesinde bir anda sıcacık ve hiç dilinden anlamadığın aynı zamanda dilinden anlayan kimsenin olmadığı bir ülkeye ışınlansan mesela. Ders çalışırken dirseğinde oluşmuş acı ve kızarıklık geçmeden tüm sıkıntılarını, streslerini savursan bi tarafa. Ben hep hayal ederim bunları mesela. Ölmeden önce yapmak istediğin 100 şeyin ilk 3 ü içinde sayarım hatta. Bir yıl ömrün kalmış deseler çantamı hazırlar yola çıkarım bile. Yaparım bi şekilde. Acun'u, Ayna'nın sunucusu Saim Orhan'ı, Gülhan Şen'i ve eskilere gidersek Barış Manço'yu çok şanslı bulurum bu yüzden. Bi de üstüne para kazanıyor olmaları beni deliii ediiiyoooorrrr Pınaaarrrrr ! (Sözüm cennetten dışarı Barış Abi)




Peki küçüklüğünde Heidi'yi izleyip onun köylüsü olmayı, onun arkadaşı olmayı ne bileyim Peter ile taso, gazoz kapağı, çelik çomak oynamayı, dağlardan son sürat aşşağlara koşmayı(nedense bunun çıkışını hayal etmeyiz), Heidi'yi müslüman yapıp dedesinden isteyip evlenmeyi(kızlar için Peter), çocuklarını alp dağlarının nefis havasını soluyup, sularını içip,yaylalarında otlayan ineklerinden sağılan sütlerinden içirmeyi... öHmmm öhm neyse. Tamam hayal ettiniz işte..Etmişsinizdir. Edin. İşte oralara bir tur düzenlemek nasıl güzel olurdu dedim "tatil dediğin nasıl olmalı?" sorusunu kendime sorduğum bi gün. Nasıl bi yer olmalı, nereye gitmeli. Sonra Heidi geldi aklıma başladım araştırmaya. Tam da istediğim gibi turlar düzenleniyormuş Isviçre'de. Hem de hayal ettiğimden bi kaç kat daha mükemmel bir şekilde. Buharlı trenle. Tarihi buharlı trenle daha doğrusu.

O tren yolu - dağlardan göllerden,köylerden, nehirlerden, zirvelerden geçen - çoooookkk eskiden beri faaliyetteymiş. Seferler sanırım 2. dünya savaşı sonrasında bi kaç yıl durmuş. Bunları geçen yılın bize en uzak tarihlerinde okuduğum için tam olarak hatırlamıyor ve yeniden araştırmaya üşendiğim için de sizden özür diliyorum. Oraya gitmek kalmak ne kadar tutar bilgim yok ama buharlı trenle şehir şehir dolaşmak (bi kaç gün sürüyo yolculuk) çok pahalı değilmiş. Çocuklardan da para alınmıyor zaten. Bence düşünülmesi gereken bir alternatif. Sonuçta tren güzel şey. Güzel şey tren.






http://www.brienz-rothorn-bahn.ch/en.html Buradan daha ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Hadi size iyi " hiiiç öyle oturuyorum" lar.

Özlemiş olabileceğiniz introyu izledikten sonra altta linkini verdiğim "arabic" versiyonunu da mutlaka izleyin.
Boşuna link vermiyoruz burda.
Lütfen !




Buradan -> Tık <- Buradan
3 Yorum:

ya gözlerimden yaşlar nası geldi biliyo musun?!

nerden esti? niye açtın bu eski sarı sayfaları Fd;ah nası özlemişim yaa..ah çocukluğum! benim de peter gibi çok sevdiğim bi dostum vardı sonra biz taşındık;koptu bütün bağlar çok aradım onu ama bulamadım=(

şuan sütü ağzıma koymam ama keçi sütünü lıkır lıkır içerim gibi gelirdi hep..sonra o çatıdaki yuvarlak pencereden sızan ay ışığıyla samanların üzerinde uyumak..babam da hep heidi'ye benzetirdi beni küçükken;al yanaklılığım hala aynı ama o heidi ruhundan eser yok..

neyse ben şimdi bi başlarsam sayfa sayfa yazarım;zaten dolu dolu içim

uzun lafın kısası gidersen o trenli tura beni de kabul edermisin peter?? yolculuklarda çok uyumluyumdur;valla:)


yaa haidi süperrr ♥ bayılııyorum ona ♥ gezmek hayal kurmak güzel bi duygu o dünyalara hep dalarım ben :P


heıdı de aglayan kız olarak:))
bu yazına yorum yapmamak olmaz


dedesıyle ateste peynır pısırmelerıne bayılır

claranın evındeyken dedesını ve evını olzeyerek gozlerı yasla dıolan heıdıye aglardım:))

,guzeldı


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar