Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Senin Adın Kim ?


Dershane başlayalı dört hafta oldu ve ben ilk haftadan beri en samimi olduğum arkadaşımın adını bilmediğimi kendisine çaktırmamaya çalışıyorum. Evet utanç verici bir durum ama bana adını iki kez söylediğinden başka o tanışma safhasına ait hatırlayabildiğim hiçbir şey yok. Belki de her teneffüs kantine gidip karşılıklı çay kahve içip konudan konuya atlayarak sohbet edeceğimizi öngöremedim. Haftalardır yaptığımız bunca muhabbetten, şakalaşmadan sonra ona “Pardon ama senin adın neydi ?” demem normal olur mu sizce ? Olmaz biliyorum. Üstelik dershaneye sonradan yazılan akrabasını benimle tanıştırmışken ve artık üçümüz birlikte takılıyorken bunu asla yapamam. Zaten bu işi iyice çıkmaza sokan da o akrabasının aramıza katılması değil mi ? Mesela akrabasını yalnız gördüğümde ona “Şey nerde ?” diye mi sormalıyım ? Ya da “şey” günün birinde gelmediğinde “şey neden gelmedi?” seklinde mi ?Peki sordum diyelim. Çocuk dönüp bana “Kim ? Ne ?” diye sorsa ben ne yapacam ?“Şey ya işte. O senin akraban varya. O.” Ayıp. Yeminlen çok ayıp. Adam haftalardır senin etrafında pervane olsun, tutsun seni sınıf sınıf dolaştırıp arkadaşlarıyla tanıştırsın, aynı sınıftaki akrabasına seni tanıtsın, her teneffüs beraber takılın ama sen adamın adını dahi bilme. Ayıp.




Ne yapmalıyım ben şimdi ? Adını bilmediğimi ona çaktırmadan nasıl öğrenmeliyim? Sahte yoklama kağıdı numarası çok riskli. İnsanlar neyin peşinde olduğumu merak edeceklerdir; çünkü sınıfta hiç yoklama alınmadı şimdiye kadar. “Hadi herkes şu kağıtlara kendi adını yazsın ‘bom’ oynayacaz” demek için de müsait bir ortam olduğunu sanmıyorum. Sonuçta bir dizi eğitim görmüş ufku açık genç öğretmen adaylarıyız hepimiz. Akıl sağlığından şüphe edinilen öğretmenlere kim evlatlarını gönül rahatlığıyla teslim eder ki? Gerçi öğrencilik hayatım boyunca akıl sağlığından hiç şüphe duymadığım bazı öğretmenlerim olmadı değil. Ama yok “bom” da olmaz. Siz ne dersiniz ? Ne yapmalıyım ? Siz olsanız ne yapardınız ?

Bu ne başlık diyeceksiniz şimdi ? Video boşuna değil. İzleyiniz. Çavuşça olduğu için tam olrak anlayamayacaksınız. Ama Türkiye Türkçe'si karşılığı altta. Hadi kendinize iyi bakın. Terliksiz dolaşmayın.




gel derim gelmez gelme derim gelir
annem elbise dikti babam dombra çaldı
seviyorum seviyorum seviyorum çabuk seç
tıngır mıngır ayaklı seksen sekiz toynaklı
annem elbise dikti babam dombra çaldı
seviyorum seviyorum seviyorum çabuk seç
olsa gündüz olur olmazsa gece olur
annem elbise dikti babam dombra çaldı
seviyorum seviyorum seviyorum çabuk seç
16 Yorum:

Ben genelde o durumlarda hep tetikte durup etraftan o arkadaşa gelecek hitaplara algıda seçicilik yapmaya çalışıyorum :) Çok şükür bugüne kadar rezil olmadım o konuda :)


Ben de yapıyorum ama lanet olsun kimse kimseyle konuşmuyor sınıfta :) Kimse kimseyi tanımıyor. Düşün ben en samimi olduğum arkadaşı tanımıyorum başkası onu nasıl tanısın :) Bu arada Bleu nerelerde diye düşündümdü bu yazından önce :)


uuu, o zaman durum gerçekten vahim :) Imm ama bi' fikrim geldi :) O çok samimi olduğun arkadaş var ya.. Telefonu yoksa telefonunu iste kaydederken soy ismini sor mesela, sonra da gidip yoklama kağıdına bak :) Eğer telefonu varsa yine soy ismini iste. onu kaydetmemişim diyerek :) Umarım sınıfta aynı soy isimli kimse yoktur :)) 3. halin imkansızlığı olayını pek sevmem.. Böyle 4,5,6,... varken :)


bişey söyleyeyim mi. Sınıfa hiç yoklama kağıdı gelmiyo. :) ama telefonu ona uzatıp numaranı kaydet demek ıyi olur. Sen yaz derse çuvallarm yine :)


Amaa olmaz kii :)) O zamaaaann.. Telefonu uzatıp sen numaranı kaydet ben bi' lavaboya, kantine, hocaya v.s gidip geliyorum diyerek kaçamak yapabilirsin mesela. Bi' gidip gelirsin dediğin yere. Şu durumda tüm çuvallama ihtimalleri gözden geçti di mi? :)


:) oldu oldu bayramdan sonra hemen deneyecm bunu. Ya da senin ıki adın mi var. Ne adın desem. Yo sadece x deme olasılığıda kenarda beklesin :) sağol doktor :) hayat kurtardın bak :)


Eee, Hügonun Ailesini kötü kalpli cadı Sila'dan kurtarmak hayat kurtarmaktır di' mi! :) Rica ederim.. İhtimaller güzeldir, hayat kurtarmak çok çok daha :)


:) eyvallah . Hersey için teşekkürler :)


Ya akrabası olan çocuk hiç adıyla falan seslenmiyomu? :)

Gerçi benimde hiç isim hafızam yoktur valla utanarakta olsa ikinci kez soruyorum napim :)


Ah sen ve senin bu tuhaf hallerin :))) İmzalarınızı falan atın kağıda karşılaştırma yapar gibi ordan çözmeye çalış..Aa hayır hayır durup burda sana akıl vermicem tam tersi sana çemkiricem.. ya niye öğrenmiyosun arkinin adını bu saate kadar...harbi ayıp yahu ! :)))


Aslı : Birbirlerine bazen kanka bazen halaoğlu diyolar. Hayır yabancı bi millet olsak adam babasına bile " edward" diyebiliyo. Biz de dayıoğlu, yegen, hacı, hafıs... aslında ben de çaktırmadan yıllarca takılabilirm yani :)


Taze Kahve : Bilgecik dikkat etmedim işte. Bak mesela sen adını bana söyledin mi hiç . Ama biliyorum. Alakası yok ama öyle bişey işte. Bahaneler felan :)


Adının anlamı nedir? diye sorsan ya da ismini kim koydu? bir hikayesi falan varmı desen??

:))Sevdiklerinle daha nice bayramlar geçirmeni dilerim Fd.


Akrabasına gideceksin, ona söylemeye utanıyorum sen söyle ne bu uşağın/hanımkızın adı diyeceksin. Böyle sürdürme. Düşünsene iki ay sonra hala ismini öğrenemediğini. Git bi kere rezil ol, çok elzem bir durumda yerin dibine geçmekten iyidir :)) Ya da akrabasının ona seslenmesini bekle :D


!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ Çok geç kaldım farkındayım ama ne olur kusura bakma. Geçmiş bayramın mübarek olsun. Nice güzel bayramlara sağlık huzur mutluluk ve sevdiklerinle inşallah.

Diplomalı Bakkal : Beklemek sanırım en iyisi. Belki farketmeden öğrenirim. Yani kendimi ihbar etmiş gibi olmayayım :9


Aynı durumu bu sene okulun ilk aylarında travmatik bir sekilde yasadim. Bilmiyorum belki bana adini soylerken ben uzay ile istibattaydim yada dunyayi kurtariyordum bilmiyorum iste... Ama Telefon taktigi tutar ve telefonuna seni hafiz diye kaydederse son care, nefesini tut,siki dur ve sor, Boyle kasti, facebook var mi? :) Murpy Amcadan sevgilerle..


Merve ; çocuk ara dönemde atandı gitti. Hey gidi günler :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar