Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Diş Ağrısı


Cehennem azabı anlatılırken "ateş" yerine "diş ağrısı" kullanılsaydı sanırım herkes olayın vehametini daha iyi anlardı. Allahım sen ölmüşlerimi de diş ağrısı azabından koru. Affet onları. Böyle sağlıklı inci gibi dişleri olsun. Mahşer günü parlasın dişleri. Amin.

Sabahın köründe kalk git kursa, güzelim uykuyu mundar et, sonra ilk derste dişin ağrısın dersten çık, uyuşturucu krizine girmiş gibi titreye titreye ağrı kesici ara. Kantine çık ama bulama. Küfret. İn aşağı. Çık dışarı. Eczane ? Eczane yok. Zaten ne zaman ben bişeyi arasam o yok. Eldiven nerde ? Çorabın teki nerde ? Ayakkabının teki nerde ? Şarj aleti nerde ? Bu değil bu değil ince uçluu olanı nerde ? Yok ! Yok lan işte yok. Ne arasam yok oluyor. Hedefim bi gün bir süper marketi yok etmek evet. Yok yakında bi eczane ama dişimin ağrısından ağlamak üzereyim. Eczaneler neden bankalar gibi yanyana açılır anlamış değilim. Ulan sanırsın petrol kuyusu. Git başka yerde aç. Milletin ekmeğine mani olma bari. Neyse baktım en yakında "Büyük Baharatçı" var. Orda ne ararsan bulursun. Ama o anda buranın bu kadar büyük olmasına da küfrettim. Ağrı kesici var mı dedim birine. Hangisi dedi. Lan ver işte dişim ağrıyo sen daha iyi bilirsin. Keskin olsun dedim. Sana karanfil yağı verem mi ? dedi. Hızlı kesecekse tavuk pisliği bile yerim hacı ver işte. Keser keser. İki dakkada. Tamam ver hadi. Verdi. Pamuğa damlat dişinin üzerine koy dedi. Ekledi. Yutma. Heeee yutacam pamuğu. Malım ya ben. Yutarım belli olmaz. La bi sus da pamuk nerde ? Peçetelerin orda ? Öyle deyince sandım arkamı dönüp biraz gitsem peçeteler ben burdayım diyecek. Hani iki sevgili bi yerde buluşacak olsa buluşma noktası; büyük baharatçıda peçetelerin yanı olacak kadar bilinen bi yer sandım. Ara ara yok. Dedim ya neyi arasam bulamıyorum, kayboluyor diye. Neyse buldum sonunda samanlık iğne yöntemiyle. Pamuk da pamuk hani. Artanla yastık yapılır bildiğin. Aldım çıktım dersaneye döndüm.Kantine oturdum. Şişeyi çıkarıp pamuğa damlattım dişime bastım. Yutmadım. Adam yutma dedi çünkü. Bu arada millet nasıl bakıyor ? Krize girmiş tinerci gibi göründüm Allah bilir. Umrumda değil açıkçası. Acıdan başka bişey düşünemiyordum. Şimdi merak ediyorsunuz geçti mi diye. Yok. geçmedi. Arttı gibi geldi hatta. Ne küfürler ettim adama. Lan olum sen bana bildiğin ağrı kesici vereydin ya. Ne gereği var böyle şeylere. Hayır o değil alternatif tıbba olan saygımı ve güvenimi de yitirdim.

Daha önce de ağrımıştı. Hastaneye gittim . Dışardan bişey görünmüyo filmini çekelim dediler. Baktılar bişey yok. Psikolojik diyecekler diye tırstım. Erkek adam psikolojik hasta olmaz hacı. Ama herşey normal dediler. İlaç felan verdiler. Daha üçüncü gününde geçince bıraktım. Bir süredir de yoktu bi sorun. Sonra birden dişin yarısı kırıldı. Ama ağrı yoktu yine de. Bu sabah dişlerimi fırçalayamadan çıkınca bakkaldan "Nazar" aldım. Harbiden "Nazar" değdi dişime. O kırık dişime değince oldu böyle. Neyse ben şimdi çektirmeye gidiyorum. Son kez aynadan bakmam lazım. Dişcinin "Çok güzel dişlerin var !" sözleri aklıma geldi de. Abla insan bi Maaşallah der ya !

Ama önemli değil arkadaki bir diş sonuçta. Kimse oradaki boşluğu göremeyecek. Çünkü biliyorum ben asla o kadar dolu dolu, o kadar içten gelerek, o kadar kendimden geçerek gülümeyecem.

Bu arada aşk acısının diş ağrısına sebep olduğu konusu felan. Yapmayın böyle şeyler.



Bi de önceki yazıyı uzun olduğu için okumadığınızı unutmuş değilim. Bi kitap mı şeetsem deyip deneme yapmıştım oysa. Fikriniz ve eleştirileriniz bekleniyor hala.
14 Yorum:

e hani dişçiden bir şey olmazdı, acımazdı, kırık dişle bu kadar zaman dolaşılır mı?! çok geçmiş olsun tabii ki, inşallah ağrısız sızısız hallolur, benim de bir dişim kırılmıştı çocukken, kırık dişi ufaltıp böyle takma diş gibi bir şey taktılar, belki sana da öyle yapar, çekmezler. (ben hala gitmeye cesaret edemedim bu arada. ağzıma hava kaçınca dişim acıyor. ıııh.)


Çok geçmiş olsun. Cehennem azabı deyince aklıma geldi, 'Diş ağrısı kabir azabındandır.' diye hadis-i şerif var. Fena cidden.


Zaten o başbelası ağrılar hep Pazar gününü daha doğrusu eczanelerin kapalı olduğu günleri bulur.Geçmiş olsun İhmal etme daha fazla ilerlemesin. Offf hiç dayanamam.


Ya ben de bu yaşa kadar hala dişçi koltuğuna oturmamış olmamı söyleyip duruyorum orda burda nazar değmez inşaallah :) Ama kötübir ağrı olduğunu biliyorum, yani herkesin ortak söylediği bi şey yalan olamaz.

Önceki yazına bakamadım ben de , sen de benim bazı postlarımı atlıyosun bak unutmuş değilim :P:))) Sevgiler Fd :)


Çok fena diş ağrıları çeken biri olarak bu konularda tecrübeliyim. Ama dişlerim şu an gayet iyi durumda, ortodonti tedavisi sağolsun.
Allah düşmanımın başına vermesin o uykuyu haram ettiren diş ağrılarını.
Amiiiiinn. :D
Sana da acil şifalar diliyorum.


bak bak bak "Erkek adam psikolojik hasta olmaz hacı." diyo bi de :))
yazmasaydın ben dicektim psikolojiktir o diye:p
kedidir kedi:D


cok gecmış olsun gercekten baska şeye benzemıyor..


halk dilinde tüm bu olanların tek bi açıklaması var "Murphy Laws"

daha 4 yaşında dolguyla tanışmış biri olarak o acıyı gayet iyi anlıyorum,çok geçmiş olsun..(psikolojik değil ama genetik bence)


Çavlan : Ben korktum da mı gitmedim :) Sen korkuyordun ama. Bak daha gitmemiş. Bi kere ben önceden gitmiştim. Bişey yok denilip antibiyotik ağrı kesici felan verilince ve onları kullandığımda geçince gitmedim bidaha. Kırıldı ama ağrımıyordu. Bugün gittim işte. Çekmediler. Sağlam bu , dolgu yapalım dediler 5 ocağa randevu verdiler. Bakalım artık. Sağol :) Sen de git bi an önce bişey olmaz acımaz ki :)

Biblio : Çok teşekkür ederim Biblio, Bu dünayda o azabı çekenler kabirde çekmez inşallah. Bu bilgi için de ayrıca teşekkür ederim :)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ Pazar günüden sonra ağrı yavaş yavaş azalır..vazgeçersin felan..ağrıyınca giderim dersin sonra :)

Tazekahve : İnşallah o koltuğa hiç oturmazsın Bilgecik :) Maşallah diyelim de. Ağrı çok pis. Hani bazı ağrılar uykuda kaybolur ya.. Bu öyle değil. uykuna girer o kadar. Yazılara bakmam için yani hepsine düzenli olarak bakmam için net bağlatmam gerekiyo. Cepten olduğu kadarıyla şimdilik :) İnşallah ileriki zamanlarda boş zamanlarımda dönüp hepsine bakacam :)


Firarî Yolcu : Eywallah arkadaşım :) Amiiin. Benim küçükken çok kırılır dökülürdü ama genel olarak pek fazla sıkıntı çekmedim ileriki yaşlarda. Tekrar teşekkür ederim :)

İrma : Stres felan yaptığım yok neyin psikolojisi bu :) Öyle yani. Erkek adam ölür, hasta olmaz hatta :) Abartayım.

Nohut Oda : çok teşekkür ederim.. Benzemiyor gerçekten. Ağrıyan yeri göremiyorsun bile. Dokunamıyorsun, ağrıya da engel olamıyorsun. Fena.

Dr.eamer : Bi gün bu halk toplanıp "Murphy" nin evine doğru yürüyecek ama bir türlü kimse çorabının tekini bulup kendini sokağa atamıyor. 4. yaş önemli. Benim de başıma çok şey geldi o yaşımda. Hala izleri var. Çok teşekkür ederim...


senin diş ölmüş hacı.
sinirlenere inmeden öyle ağrı yapmaz, dişçiye de sık sık kontrole gidilir böyle ağrıyınca gidilmez.
hem zaten senin gittiğinin de dişçi değil aktar gibi bir yer olduğundan şüphe ettim :)


daha önce gitmiştim. Çekme dediler. Yazık olurmuş. Bu pazartesi gittim. Çekmeyelim dediler. Bi kaç ilaç verdiler.Dün gece hiç uyumadım. Başka şeyler de var bİliyorsun zaten. Bugün gittim çekin dedim yeter. Yok yok biz başka ilaç verelim bi kaç gün sonra kanal tedavisi yapalım dediler. Çürük yok işte. Sinirlerde sorun. Sinir oldum çok. Ondan. Büyük baharatçı öyle bi yer zaten. Ben orası dişci demedim.


Ah Fd çok geçmiş olsun :( her şeyi çekerimde diş agrısı dendimi ölüyorum :( çok üzüldüm inan

Bende yaşadım o agrıyı aman allahım :( dişçiye gittigimde dedimki, ne olur beni bu agrıdan kurtarın ne isterseniz yaparım :( rezillik düşünebiliyomusun :( ablam kızım delirdinmi sen dedi, evet delirdim dedim.

Şimdi nasılsın?


şimdi nasılım. Galiba diş ağrısını bastıracak kadar üzüntüler..acılar..

Bu sabah 8.30 da randevum var. Kanal tedavisi ve dolgu. Ama ağrı geçti gitti. Nasıl geçtiğini paylaşırm bi ara. Sağol. Çok sağol.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar